Skip to main content

besøg hos klaus

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #1 af gaffaTT
besøg hos klaus blev oprettet af gaffaTT
tænker en tur til det spanske i uge 10 meld ud hvis der er nogen der vil med vi skal bo hos jesus i bjergene køre på hans vilddyr af blandet afstamning gas gas og ktm spise på de små steder i bjergene hvor vi nu kommer frem pris 195 euro pr køredag plus flybillet meld ud hvis i vil med der kommer et maks antal når jeg ved nøjagtig hvor mange cykler jesus har mvh Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #2 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne besøg hos klaus
tænker en tur til det spanske i uge 10
meld ud hvis der er nogen der vil med
vi skal bo hos jesus i bjergene
køre på hans vilddyr af blandet afstamning gas gas og ktm
spise på de små steder i bjergene hvor vi nu kommer frem
pris 195 euro pr køredag plus flybillet

meld ud hvis i vil med der kommer et maks antal
når jeg ved nøjagtig hvor mange cykler jesus har

mvh Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #3 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne besøg hos klaus
1 gaffa 2 ølle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #4 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne besøg hos klaus
Yo da. Vil gerne og arbejder på at rydde lidt plads til det i kalenderen.... Har tjekket Ryan Air og logistikken kunne være: Ud fredag 5/3 fra enten Billund, Århus eller Kjøwenhavn til Stanstead. Derfra videre til Santander, med ankomst ved aftenstid. Den koster ca. 700,- dask fra Billund. Hjem onsdag aften (der kan køres hele dagen) til Stanstead. Overnatning på B&B. Videre torsdag morgen til hjemstavnen. Den koster ca. 750,- fra Billund. + B&B der typisk er ca. 250,- kr. Der er desværre ikke rute endnu hvor overnatning kan undgås. Det giver 5 hele dage på knopper x 195 x 7,6 = 7410 kr. Totales mit dem alles dabei løber så op i ca. 9000,- kr. + det løse til aftentørsten dernede.... Delt ud på de mindst 50 timers sindsygt ondt pineri Don K byder i form af svedige spor og kamikaze nedkørsler er det under 200 dask i timen. Ja under 100, hvis det er Ølle-penge der regnes i.... Det kan man jo ikke engang gå på bordel for :! Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne besøg hos klaus
hold da op det lyder bare for fedt det der.Hmm jeg kunne vildt godt tænke mig det, men venter lige lidt med at give svar da jeg jo har det med at melde afbud i sidste øjeblik, og det er ikke særlig god stil. Men jeg kan godt nok heller ikke finde noget bedre at bruge 10000 kr på. !!! hmm tjaee, jeg vender lige tilbage. peter jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne besøg hos klaus
hold da op det lyder bare for fedt det der.Hmm jeg kunne vildt godt tænke mig det, men venter lige lidt med at give svar da jeg jo har det med at melde afbud i sidste øjeblik, og det er ikke særlig god stil. Men jeg kan godt nok heller ikke finde noget bedre at bruge 10000 kr på. !!! hmm tjaee, jeg vender lige tilbage. peter jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #7 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne besøg hos klaus
Har forelagt min revisor dit totalt iorden regnskab, Moffe, men han kører Berlingo og hænger lidt i bremsen:| - han forstår simpelthen ikke en rygende fis af hvad jeg siger, mener og gør! - go tur til jer, I vanvittigt levende rejsemennesker :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #8 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne besøg hos klaus
Pusher: Ikke drøfte den slags med revisor. De bliver blege helt ned under patvorterne blot de skal køre en alternativ rute til arbejde. Det store legebarn vi alle har i os er meget bedre til den slags beslutninger. Peter: Smid så den rørtang og kom afsted. Du trænger. Moffe - som skal på sneræs med stuntbanditten Weiss i morgen..... Life is good :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #9 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne besøg hos klaus
gert jørgensen er på. pusher , "revisor "det er grimme ord du kan prøv at smage på ordet "selvangivelse" det er synonymt med revisor puha puha som ølle vil sige

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #10 af
Besvaret af på emne besøg hos klaus
hmm jeg kan mærke rørtangen lige så langsomt er begyndt at glide ud af mine hænder, er det mon tegn på at jeg skal tage fri uge 10 ? jeg prøver lige at få det hele til at gå op i en højere enhed. tæt på nu ...:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #11 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne besøg hos klaus
Hej her fra sneen, ja det bliver godt at skal ned til Klaus i uge 10. Revisor -skat og told, er fra fremmede ord bogen ,så det kender jeg ikkke til!!! ØLLE er med på Turen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #12 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne besøg hos klaus
ølle du havde da ikke nødig at melde til det havde jeg jo klaret :fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #13 af klaus
Besvaret af klaus på emne besøg hos klaus
For dælen drenge i kan godt begynde at få sovet lidt ud, for uge 10 bliver endnu mere end nogensinde som tingene ser ud, der er nye spor der skal køres til & nye steder skal finder, der må sniges & søges.. Men der bliver snakket uge 10, på dato længere oppe i tekste bliver der snakket afgang fredag uge 9 & hjem ad onsdag uge 10 er det de endelige dage..? Skal lige ha kalenderen helt med.. Klaus nu i world cup indoor mode, afgang i morgen, yahhhhhh.. PS. check lige www.klaussorensen.dk der er nye tiltag & opdateringer Adios amigos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #14 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne besøg hos klaus
rolig nu don k din kalender kan aldrig blive helt klar du har med vikinger at gøre det betydr meget med vind og vejr ovennævnte datoer er fra en herre der ingengang har meldt til men bare arb på sagen har snakket med gert i løbet af dagen vi tar lige lidt længere frem så hører vi lige ved dig hvad der passer bedst men for de fleste andre passer det nok bedst med en weekend incl. har hørt rygter om nogen der har fast arb :wall: med al for lidt offroad til følge har dog også kendskab til nogen der driver selstændigt erhverv og med endnu mindre offroad i hverdagen mr sir von Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #15 af klaus
Besvaret af klaus på emne besøg hos klaus
Den er fin, så vil jeg forslå fredag d. 12 - 17 Marts.. Vi har nemlig bestyrelses møde i Sand & sæd weekenden i uge 9 Har osse hørt om nogen der har så meget offroad at de ikke har tid til at passe et realt stykke arbejde..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.895 sekunder
Leveret af Kunena Forum