Skip to main content

Brande Enduro III

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #1 af Sniger
Brande Enduro III blev oprettet af Sniger
Brande Enduro III Kom og vær med til en super oplevelse for hele familien Det er sidste afdeling af DM i Enduro Arrangør: DORMCK - John 21621862 Dato: 31.10.10 Løbsart: Type 2 Enduro, (kræver licens.) Klasser: Enduro A + B, Offroad, Cross, Dame, klassik og Begynderklassen Dame,Klassik,Begynderklassen og Juner. Køre kun en time. (Begynderklasse uden transponder og får ikke noget resultat ) Der køres med transponder og nr. Der køres 1 Heat a 2.15 time med start kl. 9.00 Kørere der ikke er i mål kl. 12.00 er udgået. Mødetid: Tilmelding kl. 7.00-8.00. Instruktion kl.8.15 Præmier til 1.2.3. i hver klasse. Startgebyr 300 kr. Eftertilmelding + 100 kr. Anmeldes senest den 15.10.2010, Netbank Reg nr. 3675 Konto nr. 3675040338. Husk navn og klasse. Særlig mulighed for at overnatte ved banen. Mad kan købes i bussen Ved banen før, under og efter løbet Adresse: Stendalvej 16 7330 Brand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #2 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Brande Enduro III

Kom og vær med til en super oplevelse for hele familien

Det er sidste afdeling af DM i Enduro


Arrangør: DORMCK - John 21621862
Dato: 31.10.10
Løbsart: Type 2 Enduro, (kræver licens.)
Klasser: Enduro A + B, Offroad, Cross, Dame, klassik og Begynderklassen
Dame,Klassik,Begynderklassen og Juner. Køre kun en time.
(Begynderklasse uden transponder og får ikke noget resultat )
Der køres med transponder og nr.
Der køres 1 Heat a 2.15 time med start kl. 9.00
Kørere der ikke er i mål kl. 12.00 er udgået.
Mødetid: Tilmelding kl. 7.00-8.00. Instruktion kl.8.15
Præmier til 1.2.3. i hver klasse.
Startgebyr 300 kr. Eftertilmelding + 100 kr.
Anmeldes senest den 15.10.2010,
Netbank Reg nr. 3675 Konto nr. 3675040338.
Husk navn og klasse.
Særlig mulighed for at overnatte ved banen. Mad kan købes i bussen
Ved banen før, under og efter løbet
Adresse: Stendalvej 16 7330 Brand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #3 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Godt nyt til alle junior-køreer, der bliver også plads til jer i Brande. Da I må starte sammen med voksen-kørerne I kommer til at køre en time så bliver I flaget ud

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #4 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Brande Enduro III
Hej Alle Vil gerve starte med at rose alle dem der gider og evner at arrengere et dm enduro løb, men det så er sagt så vil jeg gerne opponere kraftig i mod måden det afvikles på, dette med hensyn til hvordan løbet flages af. Kørere der ikke er i mål kl 1200 er udgået, kom igen, så må banen da lægges sådan i længde/sværhedsgrad et alle, god som knap så god, kan nå at komme rundt på sidste runde når der flages af fra kl 1115. Syntes at kunne erindre at der sidste år var en der kom i mål lidt over 1200 som ikke blev udelukket, og andre der blev, det skal være ens for alle så kl.1200 er kl.1200. Der udover vil jeg gerne sige at det plejer at være et godt løb, men det er vigtig at nævne at en svær bane ikke nødvendigvis er en god bane. Det var mine ord.... JeppeG Ktm er Fee

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #5 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Hej Jeppe. Tak for din kritik både positiv og knap så positiv :-) Der er en grund til alt også denne. For det første så må der ikke køres motorløb efter kl. 12.00 (miljøgodkendelse) For det andet så er det for at undgå at vi skal vente på, at nogen der er kører i stykker ude på sporet og så kommer ind efter vi har pillet systemet ned. ALLE kan nå ind på 45 min hvis deres mc kører som den skal. Også var der ikke nogle der fik lov til at gennemføre hvis den var efter 12.00 sidste år, det skal være lige for alle, og det er det til de løb jeg laver sammen med de gode folk der hjælper. Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 dage siden #6 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Husk at d. 15-10-2010 er sidste frist for forhåndstilmelding til Brande vi har pt. kun en tilmelding og det er Håkon som tilmeldte sig d.26-01-2010 Hilsen Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 dage siden #7 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Brande Enduro III
hej så er dr også lige en tilmelding herfra! Esben Bøll langsom B kører :):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 6 dage siden #8 af
Besvaret af på emne Brande Enduro III
Hermed tilmeldt og betalt! Søren Sand - Bredde :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 dage siden #9 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Brande Enduro III
Selvfølgelig kommer jeg da, vil ikke misse dette årlige muddebad for noget :D På et eller andet tidspunkt må vi da være mere heldige med vejret :wall:, sidate år var alt perfekt lige til midnat lørdag. Var det ikke mere relevant at spørge om der da virkelig findes nogen som ikke kommer :WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 dage siden #10 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Brande Enduro III
Jeg kommer også og holder øje med om der blir broadsided nok og om wheelierne ud af svingene er lange nok. :) Sporet i Brande er altid god for en livsbekræftende oplevelse af de store! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 dage siden #11 af Niels
Besvaret af Niels på emne Brande Enduro III
Sådan der! Så er der betalt fra mig også:Matrix: Niels L Enduro B.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 dage siden #12 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Vi laver arbejdsweekend d.23-24 i 10 starter kl 9.00 og slutter kl 16 begge dage. Håber at der er nogle der er klar. Skriv lige på de dage I kan så jeg kan købe ind til frokost :). Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 dage siden #13 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Brande Enduro III
Ja da ØLLE kommer Lørdag d. 23 og laver forhindringer ,SOM i SKAL køre over,hvis i TØR, Ellers må i tage Snigers KYLLINGE spor. ØLLE er meldt til Løbet i Breden NR. 104

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 dage siden #14 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Brande Enduro III
Er mentalt klar, skal bare lige finde en cykel? :wall: Kan man skifte klasse her midt i året?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 dage siden #15 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Arbejdsweekend d.23 ØLLE Per Arbejdsweekend d.24 Per Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 21 timer siden #16 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Brande Enduro III
Arbejdsweekend d.23 ØLLE Per Torkild Arbejdsweekend d.24 Per Jan Torkild Kom så ud af busken venner, det er pisse hyggeligt. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #17 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Brande Enduro III
Arbejdsweekend d.23 ØLLE Per Torkild Arbejdsweekend d.24 Per Jan Torkild Asbjørn (tja så kommer hans far vel også:O) Kom så ud af busken venner, det er pisse hyggeligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #18 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
Det gik jo godt i Sverige. Så hermed en tilmelding fra mig. Mini (Camilla Bendix Petersen) Klasse: Dame

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #19 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Brande Enduro III
HALLO, jeg har lige hørt fra meget pålidelig kilde at der kun er 11 forhåndstilmeldte ind til nu, der må da være flere som tør prøve kræfter med Brande Enduro. Jeg kan også høre på jungletrommernes sagte rumlen at hvis der ikke er min. 30 tilmeldte (indbetalinger på kontoen) SENEST på mandag, bliver arbejdsdagene i næste weekend til fridage = Brande Enduro 2010 aflyses, der går RIGTIGT mange arbejdstimer med at stable løbet på benene, men udgifterne skulle jo også gerne dækkes ind. Der er for øvrigt IGEN i år præmier for flere tusinde kroner. 1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: 9: 10: 11: Resten husker jeg ikke. Torkild, som RIGTIGT gerne vil køre med Øko Skovtræningen's bivirkninger driller stadigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #20 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Brande Enduro III
Hov, jeg løste forresten licens engang i foråret. :s Og der står vistnok en maskine ude i garagen, som jeg købte i maj, men som jeg ikke har været ude og køre endnu... :WoW: Dette her lyder som en udmærket anledning til at få begge dele motioneret lidt. Er hermed tilmeldt. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #21 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Brande Enduro III
Fedest, jeg skal have opereret mandler ud dagen efter - så bliver jeg efterfølgende pumpet med receptpligtigt smertestillende kemi. Perfekt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #22 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne Brande Enduro III
Overfører fluks penge for to mere:) 1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Pia 9: René 10: 11:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #23 af Staugard
Besvaret af Staugard på emne Brande Enduro III
jamen så kommer der lige en tilmedding fra mig, for køre det ska vi sgu. :) Niels Er hermed tilmeldt :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #24 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #25 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brande Enduro III
nr 15 johny med en pony nr 16 gaffa med en gul enke vi kører fra øen tidlig lørdag morgen og hjælper med spor plus div bål o.l.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #26 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #27 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #28 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #29 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss 21. Poul Bundgård, -meldte sig vel egentlig til længere oppe i tråden 22. Andre 23. Ulrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #30 af
Besvaret af på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss 21. Poul Bundgård, -meldte sig vel egentlig til længere oppe i tråden 22. Andre 23. Ulrik 24. Mikkel Schjøtz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #31 af
Besvaret af på emne Brande Enduro III
Fuk, manglende overblik er på ferie 1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss 21. Poul Bundgård, -meldte sig vel egentlig til længere oppe i tråden 22. Andre 23. Ulrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #32 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss 21. Poul Bundgård, -meldte sig vel egentlig til længere oppe i tråden 22. Andre 23. Ulrik 24. Olaf Hellerup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #33 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Brande Enduro III
25. Anna W. Kristensen 26. Emil Uno 27. Dan Uno Moffe Racing - Team Angst & Bange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #34 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Brande Enduro III
så er der betalt. der mangler bare navn på overførslen men klasse og licens nr er vel også okay. mudder hilsen johnny med en pony:]

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #35 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss 21. Poul Bundgård, -meldte sig vel egentlig til længere oppe i tråden 22. Andre 23. Ulrik 24. Olaf Hellerup 25. Anna W. Kristensen 26. Emil Uno 27. Dan Uno 28.Lars Sørensen 29. 30.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #36 af boddum
Besvaret af boddum på emne Brande Enduro III
så er boddum også til meldt. Vi ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #37 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Brande Enduro III
Spændende om der er 15 indbetalinger mere i morgen :wall:..........................ellers????????????? Økonomien sejler stadigt ved 30 tilmeldinger, så det er ikke helt gas......... MVH. ham der kommer med et endnu større læs lastvognsdæk i år,, og gad vide hvad de skal bruges til :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #38 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brande Enduro III
klubben gir vel underskudsgaranti ? dette betragter jeg som en selvfølge når man laver noget af denne caliber i klubbens interesse gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #39 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Brande Enduro III
1: Håkon Kronghede 2: Esben 3: Søren Sand 4: Enduro Johnny 5: Niels 6: Ølle 7: Mini 8: Peter 9: Anders 10:Thomas 11:Martin 12:Pia 13:René 14:Niels 15: johny med en pony 16: gaffa med en gul enke 17: Jakob K, København 18: MADS 19: Per Sadolin 20. Peter Weiss 21. Poul Bundgård, -meldte sig vel egentlig til længere oppe i tråden 22. Andre 23. Ulrik 24. Olaf Hellerup 25. Anna W. Kristensen 26. Emil Uno 27. Dan Uno 28.Lars Sørensen 29. Mikael Engmark Helligsø - betaler på løbsdagen(prøv tørvejr og flere forhindringer) 30.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #40 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Brande Enduro III
Arbejdsweekend d.23 ØLLE Per Torkild Arbejdsweekend d.24 Per Jan Torkild Asbjørn (tja så kommer hans far vel også:O) Johnny Kom så ud af busken venner, det er pisse hyggeligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #41 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
Hej mudderfolk... :] Esben, bil og trailer blev på vej til Classic træf i sidste weekend blev påkørt af en billist. Derfor søger jeg køre lejlighed hos en som også skal til Brande Enduro. Jeg bor i Odense og har en lille Kawasaki KX85 som jeg skal køre på, samt alt mit udstyr... Esben håber på også at kunne køre til Brande, selvom han stadigvæk er meget øm i kroppen... han er dog i bedring. Derfor søger han også et lift sammen med hans KTM og hans gear! Vi håber, at der er nogle som kan hjælpe os. For vi vil meget gerne afsted. Meld jer også gerne på banen, hvis I bare kan give den ene af os et lift:). I/du er velkommen til at kontakte så på... Esben 23 95 23 32 Mini 29 27 10 96 Mudderkram fra Mini...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #42 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Der er 29 der har tilmeldt sig og 25 der har betalt :s så vi nåede ikke de 30 øv øv, det var ikke det vi havde håbet på Men få lige fat i dem du kender og få dem med, så vi kan få et løb der ikke gi´r underskud vi bruger en masse timer på det her løb, og det er ikke så fedt at bruge 4 feriedage på et løb og så er der ikke opbakning :| Det er ikke for at være et tudefjæs, men det fremmer ikke det frivillige arbejde. Vi ses i Brande :):) Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #43 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Arbejdsweekend d.23 ØLLE Per Torkild Muren Murens bror N.C Sniger Arbejdsweekend d.24 Per Torkild Muren Asbjørn (tja så kommer hans far vel også:O) Johnny N.C Sniger. Kom så ud af busken venner, det er pisse hyggeligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #44 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
Hej igen mudderfolk... Håber meget snart at høre fra en af jer, da kan give mig et lift til Brande. Det kan da ikke passe, at der ikke er en som har tid og plads til sådan en dejlig pige som mig :D. Samt min lille grønne kawa. Mudderkram fra Mini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #45 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brande Enduro III
hej mini mr pony og jeg kører over fyn tidlig lørdag morgen og skal agere hjælpere der kan du få en plads det er dog ikke første klasse for det er en 2 sæders transporter men det er gjort før med en mælkekasse og et par puder der er altid plads til en der bruger rexona gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #46 af boddum
Besvaret af boddum på emne Brande Enduro III
hov hov 29 + 1 er da så vidt jeg husker da 30, jeg syntes ikke jeg figuere på listen men lad det nu ligge, jeg har en god følse af at der nu nok kommer en del efter anmeldelser jeg har hørt lidt snak i krogene, jeg tror der er en del af crosserne der godt kan huske regnen sidste år og nå ja 3 gang lykkens gang det skal nu nok blive en fantastisk dag jeg vil da tirre dem jeg kender så de vil føle sig pisket til at deltage. vi ses:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #47 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Så er vi næsten færdige mangler kun det sidste finpusning :D De folk der har været og hjælpe har virklige givet den en skalle, tak for det. Kommer og hjælper d.30 Per Muren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #48 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Brande Enduro III
Stort...Glæder mig SÅ meget. Årets sidste DM skal bare indeholde så meget så muligt. Hold dog lidt igen med mudderet. Er maxi klar. Mikael Join the Army, See the world...and clean it

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #49 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
Hej Gaffa Kan jeg ikke lige få dit telefon/mobilnummer... Så kan vi lige tales ved. Du er også velkommen til at kontakte mig på tlf. 29 27 10 96. Og så skal jeg lige høre om det er rigtigt, at du kører tidligt lørdag morgen... for løbet er jo først om søndagen:D VH Mini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #50 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Brande Enduro III
Ja ja ja ja..... det ser bedre ud, men jeg lover intet..... www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=7400 KOM SÅ DE SIDSTE:[ Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.342 sekunder
Leveret af Kunena Forum