Skip to main content

Brande Enduro III

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #51 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brande Enduro III
ja mini vi kører tidlig lørdag morgen sådan en endurobane popper ikke op af sig selv og jeg har ikke haft mulighed for at komme til de andre arb dage men plejer at komme dagen før og så hjælpe med det sidste. telt osv så du skal ha noget telt med . hvis du vælger denne løsning jeg ringer til dig vh gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • bjelle
  • bjelle
  • Posts: 10
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #52 af bjelle
Besvaret af bjelle på emne Brande Enduro III
Hej Gutter. Jeg skal lige være sikker på en ting. Man kan godt bare melde sig til løbet på søndag (Brande) når man kommer, ik? Og så selvfølgelig ligge den 100 mand ekstra.. Vil bare lige være sikker inden jeg kører hele vejen til jylland. Hilsen Bjørn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #53 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
Hej Bjørn Ja det kan du da sagtens Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #54 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
Hej Gaffa. Vil du ikke ringe til mig hurtigst muligt? VH Mini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #55 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Brande Enduro III
Hej john.. tak for din hurtige respons ang. min tvrivel med hensyn reg. til løbet. Glæder mig til at få JYSK mudder på maskinen :) mvh. johnny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #56 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Brande Enduro III
Skulle der være en der har et extra mundstykke til en Camelback - mit røg af i vildthegnet til Børkop Enduro :s - så hver gang jeg hoster eller vælter ja så pisser der Fun læskedrik ud over mine ædlere dele:! Er villig til at betale overpris i morgen tidlig!! Ses i sandet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #57 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Brande Enduro III
Hej Håkon. Vi har en ekstra camelback pose ting dims liggende. den tager vi lige med. Så må du lige finde os deroppe. Det er sgu ikke sjovt at skulle køre kun på depoterne! Hilsen Esben og Mini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #58 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Brande Enduro III
Feeeed dag i mulden! Stor tak til arrangørerne - en virkelig gennemført enduro bane af høj klasse. Og tak til det strejkende transponderloop, som sikrede at jeg ikke brækkede mig af træthed i hjelmen undervejs... :WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #59 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Brande Enduro III
Kanon dag:Matrix: tak for et super løb til arranggørene. fedt at kunne hjælpe med sporet lørdag og RÅ hygge om aftenen :D mudder hilsen johnny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #60 af
Besvaret af på emne Brande Enduro III
Tak til dem der gav en hånd og fejede mig op fra sporet og fik mig sendt på skadestuen. Godt jeg fik kørt næsten en time før jeg vælger at high side...det var et fedt spor. Stor ros til arrangørerne! Mit resultat blev en 3 cm flænge i hagen, fixet med 3 sting. Ohh hvilke minder :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #61 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Brande Enduro III
Stort tak til John Sniger, og alle hjælperne, for det store arbejde, de har lavet, så alle vi ander kunne blive mør banket, Tak for en god dag, og ræs. ØLLE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #62 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Brande Enduro III
Hvor var det bare super fedt. Genialt med skiftet mellem højhastighed markræs, smalle sektioner i skoven, en tung tung sandbane og alt alt for sjove forhindringer! :) Hvis der var mulighed så ville jeg gøre det hver weekend! nu skal der bare lige kastes et par painkillers i halsen og så skal sgu soves!!! glæder mig bare ikke at skulle forklare min fysioterapeut på tirsdag hvorfor jeg pludselig har ondt i nakken igen.. :wall::wall::wall::wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #63 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Brande Enduro III
Tak til vejrguderne, John og hjælperne. Banen er mindst lige så god i tørvejr!! Totalt fed dag:Matrix: Er der noget som at få lov at køre 120-130 km/t på et endurospor mens man griner sin røv i laser, hilser på tilskuerne, renser sine briller, får en tår over tørsten og generelt bare har det herligt for dernæst at nyde lyden af en motor der brækker sig under en:wall: Havde det være på vej på arbejde sådan noget var sket, så havde man været godt sur i skralden, men til et enduroløb griner man bare og er taknemmelig for at skidtet holdt så længe som det gjorde. Det var vist iøvrigt samme sted Ole Vandels EXC led samme skæbne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #64 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Brande Enduro III
Hay Jakob! Hvad skete der men din knallert? bare nysgerig:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #65 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
En bedre afslutning på DM i Enduro kunne vi ikke ønske os. Jeg vil bare lige sige tak for at super dag, bane, område, forhindringer, styrt m.m. Nu er det blevet dagen derpå, og min krop råber af mig, selvom jeg bare sidder til eksamen. Trætheden presser sig på, så det bliver rart med en kopkaffe i pausen om 41minutter og 22sek i skrivende stund. Muddderknus fra Mini:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #66 af an96
Besvaret af an96 på emne Brande Enduro III
Helt enig i alt det positive ovenfor. Hvis ikke det strider voldsomt imod endurotraditionerne eller på anden vis krænker noget helligt, så synes jeg at det er genialt med et tvunget piststop i et 3 timers løb. Det kan endda diskuteres om opdeling i 2 heat ikke også er rigtig godt. nr.1: Det giver 2 gange startbattle nr.2: Pause på 10 minutter gør at færre udgår pga overanstrengelse, og det er bedre, især set i lyset af det store arbejde der er lagt i banebyggeriet. nr.3: Sikkerheden bliver kraftigt forbedret, ikke bare ved at man får en pause men især ved at risikoen for påkørsel af havarister på sporet bliver langt mindre. Nå men tak til alle for det gode selskab. Spændende at se om nogen vil melde sig til at løfte Brande næste gang når John er væk. AN96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #67 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Brande Enduro III
Suuuperfed DM finale :):) På trods af lidt knas med tidtagningen, igen igen :Matrix: Sikke dog et fedt spor, og hvor var det befriende anderledes at køre i godt vejr :):) Må Brande Enduro bestå, så alt det gode arbejde John har udført kan videreføres i endnu flere gode løb :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #68 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Brande Enduro III
Jeg er helt på linie med Anders - Jeg synes det er 5 x sjovere med flere heats på max 1 time - gerne mindre, i stedet for maraton løbene. Jeg ved godt, at det ikke klinger så godt med ordet "Enduro", men jeg vil personligt hellere have det sjovt med at køre ræs med en vis følelse (illusion?) af kontrol, i stedet for at sejle rundt på cyklen smadret af træthed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #69 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Brande Enduro III
TAAAAAAAAAAAAAAK for endnu en Brandehitparade:Matrix: - respekt til John, de Laila, Per "gammel sølvrøv" og alle de andre uselviske fra MC "VI KNOKLER SÅ ANDRE KAN HAVE EN FED OPLEVELSE"!!!! - har iøvrigt lige set Ramashang og kan konstatere, at den nykårede DM Mester Weiss, ud over at have heldet med sig hver gang han kører enduro, og alene derfor altid vinder, nu også er børnenes ven :!:s:[ - snart han man jo kun sit uovertrufne udseende, tawet på kællingerne og hævnen tilbage!?:fish: - tak til alle for en grande sæson. - Ses til "Halvjern" - og selvfølgelig sorry til de uskyldige tilskuere der højst sansynligt troede de skulle dø da jeg ramte en af hjørnestolperne på marksektionen, og havde retning direkte mod dem med umanerlig høj fart og et vildt udtryk i øjnene :s - jeg var i total kontrol!!:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #70 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne Brande Enduro III
Hit så med de billeder, vi ved i har dem.;) Der var jo et hav af folk med kamera nu da vejret var sommerligt og det var ren assjack da jeg stod på snotten ned fra bilen foran en hel flok tilskuerer..:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #71 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Brande Enduro III
for dælen om lørdagen savnede jeg regnen syntes det hørte til i brande at kæmpe for at få den op og plane så snorklen ku komme over pladderet som hjælper om lørdagen syntes jeg at det var for mange highspeed langsider men på dagen hvor var det dog fedt at bruge alle gearene på de langsider og kun være pladdervåd af sin egen dovne sved det havde du skruet godt sammen john (respekt ikon ) håber der kommer et brande team der kan dele opgaverne tak for et år med en masse go race i en god stemning gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #72 af Niels
Besvaret af Niels på emne Brande Enduro III
Jeg kan kun stille mig op i rækken af glade og tilfredse kunder i Endurobutikken i Brande:) Fed dag, fedt spor og super fede forhindringer (og Chickenlines uden om de der dræberdæk:wall: ) Tak til alle jer der fik det op at køre. Respekt der:Matrix: Hilsen Niels PS: billeder billeder og billeder..hvor er de, billederne?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #73 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Brande Enduro III
Hvem var alle de flinke amatør fotografer.. Kunne jo være sjovt at få fingre i nogle af billederne.. Jeg er i hvert fald ret sikker på mindst en af dem har mig i flot stil ud over styret på cross banen :-) Jeg lånte mit kamera ud til Dalton nr ?? så de billeder han tog kan ses lige her: esben.smugmug.com/2010/2010-10-30-Brande...o-III/14462065_X4wzW Der er i hvert fald et par rigtig fine imellem :) I kan gemme billederne i fuld kvalitet ved at først vælge billede i venstre side, derefter føre musen henover billedet i højre side. Så skulle der gerne komme en menu ting frem. Nederst kan i klikke på den lille gule mappe (save photo) og gemme billedet! Hvis nogen af de andre fotofolk skulle have lyst til at dele billeder så kan vi ligge dem ind samme sted. bare send mig en mail på esbenboell@gmail.com så får i lige en vejledning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #74 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Brande Enduro III
TAK TAK TAK for de pæne ord en bliver helt varm inden i . De mange fotografer var fra ornitologisk forening, de var ude for at dokumentere det avlsarbejde vi laver på området, hvor en af værdens sjældenste fugle har tænkt sig at yngle næste efterår, nemlig den knoppede brum-brøler :s man mener den kun kan yngle hvor der er rander på ca. 15 til 30 cm kastet op af glade muderræsere med hjertet på det rigtige sted :D Jeg vil få en rapport tilsendt om ca. 14 dage og så vil jeg lægge den på dette dejlige forum Sniger. Ps. jeg håber også at der bliver et Brande næste år, så er jeg den første der tilmelder mig :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bols68
  • Bols68
  • Posts: 21
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #75 af Bols68
Besvaret af Bols68 på emne Brande Enduro III
Fra Aalborg kommer der intet andet end STORT tak for dette fantastiske arrangement. Jeg var efter mit første Enduro i Søgaard tidligere i år meget i tvivl om jeg kunne forenes med 525'eren (4 gears SX'er) til endnu et enduro. Jeg valgte dog at prøve kræfter med mudret i Brande og fastholdte stivnakket valget af gearing (der heller ikke passede i Søgaard) på 15/48. Det var en super gearing til laaaangsiderne men ikke noget hit i skoven hvor KTM'en skød køler væsken ud på sidste omgang. Men super løb med fede forhindringer og gode kombinationer af bredt smil og "neeeeejjj - det kommer til at gøre nas... Klar til næste år !!! :[ P.S. Er der nogen der har en 6 trins KTM gearkasse til at ligge i garagen...?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #76 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Brande Enduro III
Jeg har flere gange udtrykt min allerdybeste respekt og taknemmelighed til John & Co. for endnu en god mindeværdig dag på knopfræseren. Super gode historier til rulatorsnakken på plejehjemmet ;) Anders og Poul (og hvis der er andre af samme kaliber).... i vandt lige en fribillet til et kontraangreb. Enduro stammer af ordet Endurance der oversat til dansk betyder UDHOLDENHED. Helt enig i at startbattlen er sjov. Især når man har en hurtigt-startende motorcykel! Ang. overanstrengelse så er det jo bl.a. dét Enduro (og megen anden sport) handler om at undgå. Derfor lægger jeg 2 og 2 sammen om vinteren og får 5 når sæsonen starter. For at stå distancerne til udholdenhedsløbene aka. Enduro løbene, skal der lægges nogle timer i forberedelsen - hvis man vel og mærke vil være konkurrencedygtig. Det er heldigvis valgfrit hvor lang tid man vil investere i et pitstop, men jeg foretrækker 30-35 sek. alt inklusiv. Så tag for min skyld et langt og valgfrit hvil mens der gåes til makronerne andetsteds. Sikkerheden bliver netop ikke kraftigt forbedret ved at korte heatene ned. Der var engang, ca. 10 år siden, at man i motocross kørte 45 min. Det er vel ikke motocross vi tegner licens for at køre? Jeg garanterer at de 45 min. blev kørt med stramt kabel, for det kan man sagtens, hvis formen er i top. Men så snakker vi høj-risiko for skader, sammenkørsler osv. Enduro er netop UDHOLDENHED, og derfor kører vi ikke med stramt kabel fra start til slut. Netop det faktum illustrerer at fremtidens mand på TM 450eren ikke helt har forstået Enduro begrebet endnu, ved netop at brænde så meget oktan af som muligt indenfor de første 20-30 min. Men hvad bliver det næste kære venner... skal banen også jævnes og drænes inden vi kan få hele pensionistklubben til start? Det er en hård sport, for hårde mænd (og seje piger!). Tag nu at lad Enduro være et udholdenhedsløb. I mellemtiden så kan i overveje de køretekniske kurser jeg afholder. Der snakkes og trænes i teknikker der giver energioverskud på bundlinien. Men bedst af alt... Få fat i en Trial maskine, og start i skole igen - i 0. klasse... Det gjorde jeg for halvandet år siden, og kan snart se frem til 2. klasses niveau. Der er såååå meget at lære!!! Vi ses allesammen til et nyt og rigtig spændende 2011. Jeg glæder mig!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #77 af Niels
Besvaret af Niels på emne Brande Enduro III
@ Peter. :ok: Se dette link. Der lidt billeder og et par korte film fra løbet. www.honda-allroad.dk/phpBB2/viewtopic.php?f=5&t=1859

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #78 af Mini
Besvaret af Mini på emne Brande Enduro III
Jeg er helt klar fortaler for jo længere jo bedre. Jeg ved godt hvordan jeg skal slå mine konkurrenter :). Personligt er jeg nok best ved omkring 2 timer, me det kan det jo være delte meninger om :s Så lad bare dameklassen i fremtiden, køre mindst lige så lang tid som Enduro B klassen. Vi har jo selv valgt at vi gerne vil køre enduro og det er for fedt! Mudderknus fra Mini, hvor kroppen skriger lidt mindre af mig i dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #79 af Niels
Besvaret af Niels på emne Brande Enduro III
Her er lidt flere billeder fra Esben. Der er mange gode:) esben.smugmug.com/2010/2010-10-30-Brande...o-III/14462065_X4wzW

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #80 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Brande Enduro III
Og her er lige 495 billeder fra Rene. Mange tak for dem:Matrix: picasaweb.google.com/1107403009280577785...#5534869801659366658

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #81 af Staugard
Besvaret af Staugard på emne Brande Enduro III
Der skal også lyde et stort tak her fra til John og Co. Det var et fantastisk løb/arrangement. ses igen næste år :) Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #82 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Brande Enduro III
Tak for alle billedminderne!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #83 af
Besvaret af på emne Brande Enduro III
Aaarggh, i hyggede vist!! Sporet ser sgu da godt ud, præcis som de 2 foregående år, lidt synd i bøvlede med teknikken. Jeg håber Brande fortsat vil være i DM rækken, og spændende hvad næste års serie byder på. Skulle jeg komme med et ønske til næste års enduro, er jeg slet ikke i tvivl om hvad det skulle være - LÆNGERE løb! Personligt synes jeg det rigtigt fede kommer efter de 2 timer. Den mentale osteklokke sænker sig over en, ren ZEN, og man bare kører og kører og kører...og rammer man denne tilstand er det netop fordi man har formået at disponere over energien, har sørget for at drikke osv For mig er det det fedeste! At man så også kommer omkring ved mange der gik forbi en 1½time tidligere, er jo også en smule fedt og fryd:D Er der nogen der er med på et Team midt/østjylland næste år? Det kunne være fedt at være nogen stykker der var klar på at træne sammen, gerne så mange at der var mulighed for at komme afsted ofte. Jeg må konstatere at jeg ikke kommer afsted, hvis jeg skal køre alene....Så meld ind hvis du er klar på at vende muld!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 2.188 sekunder
Leveret af Kunena Forum