Skip to main content

MTBiky Sunday Aarhus

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #1 af Steffen
MTBiky Sunday Aarhus blev oprettet af Steffen
Så er vi klar på noget MTB i skoven. Se info under arrangementer Vejret er optimalt og sporet hurtigt, så få smurt kæden og få rusten ud af benene. Tilmeldte: Steffen Andreas Kristian Morten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #2 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne MTBiky Sunday Aarhus
Så er vi klar på noget MTB i skoven.
Se info under arrangementer

Vejret er optimalt og sporet hurtigt, så få smurt kæden og få rusten ud af benene.

Tilmeldte:
Steffen
Andreas
Kristian
Morten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #3 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne MTBiky Sunday Aarhus
Hold kæft en god ide!! Med et lille forbehold for ændringer vil jeg gerne melde til. Skal til 70 års fødselsdag dagen før og den kan faktisk tippe til begge sider:s. Så jeg kan faktisk ende med at melde fra på selve dagen, selvom det er en fesen ting at gøre. Ses forhåbentlig Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #4 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne MTBiky Sunday Aarhus
Yes, jeg er på, men også med et enkelt forbehold, idet jeg er i sommerhus på Sjælland den weekend men jeg håber at vi kan få færgerne til at passe, så jeg er hjemme kl. 14. Kunne evt. støde til undervejs. Vi ses, Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #5 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne MTBiky Sunday Aarhus
Selvfølgelig, rugbrøds-offroad, jeg er klar(mentalt:fish:) Jeg vil gerne køre så tidligt som muligt, så jeg kommer kl. 13 og kører lidt i forvejen:WoW: Jeg melder ikke fra, men håber at medbringe et styks Hondalover. Han kører iøvrigt bedst på en alkohol blanding omkring 60/40 i dunken:s:Matrix: Tilmeldte: Steffen Andreas Kristian Morten Hondalover Hillkingkiller(downhill) Forever Offer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #6 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne MTBiky Sunday Aarhus
Sådan, det begynder at ligne noget. Ved godt det lyder hårdt at man skal træde selv, men i forhold til Rally/Enduro er det helt stille og roligt. Til gengæld er nedkørslerne noget vildere og sjovere og dem er der mange af på ruten. Tilmeldte: Steffen Andreas Kristian Morten Hondalover Hillkingkiller(downhill) Tilstøder: Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #7 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne MTBiky Sunday Aarhus
Hey alle. Tror I, det kunne lade sig gøre at udsætte afgangen til kl. 15? Please? Så kan jeg nå at komme med, ellers kniber det godt nok. Kommer ind med Molslinien kl. 14.30 og skal lige hjem og have noget vaseline imellem ballerne. Vi ses forhåbentlig. MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #8 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne MTBiky Sunday Aarhus
Der er desværre nogen der skal videre bagefter, men jeg har tlf. med. Så kan vi bare mødes derude i det grønne. Steffen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #9 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne MTBiky Sunday Aarhus
Hvorfor cykler i ? Virker knallerten ikke..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #10 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne MTBiky Sunday Aarhus
Jamen det er heller ikke frivílligt, det er på mangel af bedre. Hvis der var nogle flere der arrangerede Rallyer og muddysundays, så ville vi være der. Men dem der laver arrangementer i denne klub laver allerede så meget at de ikke kan magte mere. Så kom glad med et offroadarrangement. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #11 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne MTBiky Sunday Aarhus
Okidoki, jeg støder til, hvis jeg kan nå det...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #12 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne MTBiky Sunday Aarhus
Og bortset fra astmaen, kvalmen og tunnelsynet på grund af manglende ilt op ad bakkerne, så er det faktisk pisse-underholdende, og ikke helt ufarligt, hvis man giver den gas ned ad bakkerne, hvilket jo absolut er en fordel! Det værste er tøjet:-( Mine polio-stænger bliver altså ikke mere muskuløse at se på af at blive stoppet ned i min kones stramme sorte trikot-bukser... så hvis man støder ind i nogle tøser ude på ruten, er det bare med at se den anden vej og skynde sig videre...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #13 af an96
Besvaret af an96 på emne MTBiky Sunday Aarhus
Den weekend er nok booket til familieformål for mange af medlemmerne. Det gælder også mig ! Derfor vil jeg ikke tilmelde nu. Jeg vil prøve at komme, men så satser jeg på telefonen Steffen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.595 sekunder
Leveret af Kunena Forum