Skip to main content

december tur

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #1 af gaffaTT
december tur blev oprettet af gaffaTT
hva så i sløve sjællændere (alle andre er selvfølgelig også velkommen skal vi more os lidt sidst på året og få vendt lidt mudder jeg vil da gerne lave en guidet tur her i vores område evt 22 december kom frisk Torben von der gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #2 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
hva så i sløve sjællændere (alle andre er selvfølgelig også velkommen
skal vi more os lidt sidst på året
og få vendt lidt mudder
jeg vil da gerne lave en guidet tur her i vores område
evt 22 december
kom frisk

Torben von der gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #3 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne december tur
Hej Gaffa, super at fejre årets korteste dag med lidt mudderkastning. Morfar melder foreløbig til. Skal lige have velsignelse fra ministeren når hun kommer hjem i morgen. Det bliver vel fra solopgang til solnedgang? Jeg har plads til 3 cykler i kassebilen. Andre jyske piloter der vil med? Afgang fra Vejle. Kun lidt nervøs for Gaffa skal køre forrest. Han plejer at smide meget bagud..... Morfar - Dan Uno

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #4 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
rolig morfar har stadig det glatte stoneking på der er kun lidt knopper på siderne så er kan ikke hænge så meget mudder ved glæder mig at se dig i det odsherredske starttidspunktet kommer senere men ja vi skal ha en lang offroad dag med en sværhedsgrad efter hvem der kommer vi skal jo brænde energi af til julesulet vi ses out there

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #5 af klaus
Besvaret af klaus på emne december tur
Hej Gaffa. Hvis jeg kan låne en af morfars cykler & få en plads i hans kassebil...? Så kommer jeg osse. Er nemlig lige hjemme i et par dage omkring jul.. Ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #6 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
er i så færi :[ her forsøger jeg at råbe nogle sjællændere op og så blir der meldt til fra spanien og jylland :D i sku velkommen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 10 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne december tur
Der er en 520'er klar til Don Klaus og et sæde i kassebilen. Alt for at få noget odsherresk smat under skærmenenenene. Ja-da.... Morfar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #8 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne december tur
Hej Torben Ved du hvor og hvornår ? Vi vil gerne med og arbejder på at få afsat de mange unger vi har ravet til os :) Hilsen Laila og John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #9 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
hey u2 ja møde adr lørdag morgen er nykøbingvej 23 4571 grevinge regn med at det tar en time over fyn og en time kørsel på sjælland (dette gælder ikke hvis man skal nå et fly i hamburg og har sovet for længe ) vi skla vel starte senest når solen står op overnatning kan selvfølgelig klares selvom jeg bor småt og det gælder selvfølgelig alle mvh Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #10 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
og hvis man ikke lige kan logge ind her på siden så tar vi også sms eller pmd på 40 728585 gaffa von der mudder

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #11 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne december tur
Jeg må desværre meddele at jeg ikke kan få mine børn passet så Laila kommer IKKE :[ så Morfar jeg vil gerne køre med John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #12 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne december tur
hej venner. der er mistet et par indlæg under flytningen i denne tråd, væri sorry:wall: TT, Jeg kan, som før skrevet, ikke komme til dit fede initiativ om at forberede sig på den gustne julemad, men jeg vil helt sikkert komme en anden gang, god tur og husk at tage billedder og evt. video, så vi andre kan se hvad vi gik glip af:[ offroadisk mads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #13 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
opsumerring synd for dig mads tror det ville ha faldet i smag god gl dags offroad og regner med at hr og fru naturmenneske pynter juletræ så får vi skov og strand for os selv satser på at don Klaus og tunnel uffe tager deres hjelmkamera med tror listen ser sådan ud morfar på ubåden don klaus på ubådens kloning :WoW: john uden laila uffe med kraveben uden tunnel kjeld jensen 2 takt or no takt (dobbelt høstfest vinder) kjelds lærling ny mand vi skal byde velkommen i klubben uffe har plads i bilen fra nordjylland her på den inddæmmede fjord står der masser af vand så det blir muddertur tror jeg sætter mine nye dæk på vi ses drenge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #14 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne december tur
Og så lille jeg. Uffi: hvis den plads i din bil stadig er ledig, er den det ikke mere. Men jeg stiger bare på ved færgen i Århus. Har du også reserveret hjemtur, eller skal du ikke hjem! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 9 måneder siden #15 af
Besvaret af på emne december tur
Den er ok. Jess Du kunne nok ikke styre dig da du hørte at der var mudder var har ikke bestilt retur da jeg ikke kender tidspunktet men det finder vi ud af (har det blåkort så vi kommer altid med) Færgen køre kl. 7 så det er vel 6.30 bag ved pølsevognen Kodeordet er: Jeg siger :Gaffa heaven. Du svare: Torben Uldirøv Og i tilfælde af vi skulle møder Poul Thomsen i Dropzonen Er der samlingspunktet bag venstre forskærm. spørgsmål? Så sæt i værk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #16 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne december tur
ten-four rubberduck Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #17 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
my dear roommate uffi gad vide om jeg sover for tungt eller for tidligt med de informationer du har grus og blod du er på til ære for dig skal vi ha lidt af de små snævre spor ude ved stranden som sidst du var med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #18 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne december tur
Sædet er dit John. Den tråd formanden tabte var afgang 05:30 fra Grejsdalsvej 277, 7100 Vejle. Mudder og nye dæk på Gaffa..... Vi bliver griset dejligt til :) Morfar - 23646588

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #19 af DANmSKOV
Besvaret af DANmSKOV på emne december tur
13:29 Fedt det du har gang i TTorben, min MC er under Tuareg-Rally klargøring, så den er ikke kørende pt. GOD TUR.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #20 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne december tur
Hej Jes og Uffe. Jeg er med på kodeord Gaffa Heaven, bag ved pølsevognen. Jeg bøvler ikke med at læsse dyret, det er nemmere at køre på 2 hjul Til gengæld bliver jeg den der er i bedst form til Trangia, mens i andre fryser røven af!:Matrix: Glæder mig sindsygt til at møde op med tømmermænd efter årets Powersolo koncert..., ingen spørgsmål hvis jeg kommer direkte fra Train, Tak! Steffen, Dr350

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 9 måneder siden #21 af
Besvaret af på emne december tur
Fedt at du kommer Steffen og vi ved jo at når du sige fuld så mener du fuld :| jeg tror nu godt vi kan press 3 cykler ind ellers må du sidde med den på skødet ses Uffi:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #22 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne december tur
Der kan være tre cykler i min hvis det er. Det kan vi se på på lørdag. Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #23 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne december tur
Hallo Hallo kom lige forbi hjemme siden, Fedt angement ham Gaffa vil lave på Øen, det må jeg prøve, Men hvor meget kommer vi på fast grund , da jeg ikke har en VÆGT klods på bagskærmen endnu. Er der mulighed for kørsel, har plads i bilen, Erik 28122829

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #24 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
allo allo velkommen til steffen og Ølle glæder mig til at se jer også der blir også kørsel på fast grund bla skal vi ind og tanke i en by så erik det er op til dig selv men håber da at du kommer det blir ikke noget stort forkromet umidelbart er det uden efter party jeg vil anbefale at man har rygsæk og vand med jeg sørger for noget mad til middag som vi medbringer og spiser i naturen bidesild og snaps :wall: vi ses der gaffa i ruteplanlægningsmode

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #25 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne december tur
Hej der Har et extra stykke aluminum med nr på ta'r det med så ser det da ud af noget :) Glæder mig heldt vil juhu juhu kan ikke sidde stille har hvis fået damp :WoW: John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #26 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
jamen John dog DAMP rolig nu det blir helt banalt og basalt det er jo bare lidt grusveje et mudderhul et par skove en sandstrand og en fyldt med sten lidt mad i kulden lidt sivskov og en enkelt urskov et hjulspor langskanalvoldene måske et par afvandingsgrøfter og når lyset går ud vender vi næsen hjemad der blir verken helikopter cultpiger eller andet og savle over men vi går ikke ned på godt humør gaffaheaven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #27 af klaus
Besvaret af klaus på emne december tur
Så kan du godt få skruet op for varmet der ovre øst på... Der er jo mindre en 24 timer til vi skal svine hinanden til... Nu på lånt 520`er (Aldrig gå ned på udstyr, eller hvordan var det nu det var.... :s ) Ps. medbringer billeder fra lidt varmere himmelstrøg..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #28 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne december tur
Hej Klaus og velkomme til de kolde Himmelstrøg Jeg køber rundstykker til turen over fyn og det vest sjællandske. Er du stadig ikke til mælkeprodukter ? For så køber jeg juice og runder uden smør til dig. John Ps: CCM nu med julegave på :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #29 af klaus
Besvaret af klaus på emne december tur
Appelsin juice & grove rundstykker med skrabet smør tak.. :fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #30 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne december tur
Ok der. John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #31 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
så drenge nu tæller vi timer ned sidder her og deler en øl med ølle der skal overnatte her vi står klar med morgenbrød kaffe og juice vi sørger for middagsmad så kom frisk gaffadyret har fået nye dæk fra rockerborgen i romlund så nu skal der kastes med mudder vi ses der Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #32 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne december tur
Tak for fed tur selvom jeg kun var med på halvdelen af turen (gå aldrig ned på matriel ) citat Claus :wall: og tak for værktøj :) John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #33 af klaus
Besvaret af klaus på emne december tur
først lige i skrivende stund kom den sidste mudderklat ud af næsen... Fantastisk hva der findes af offroad & flinke folk på sjælland :] Kommer gerne næste gang, for har ondt i kroppen i dag, ikke af at kører, men nærmere af alt den grinen, slæben, trækken & slæben cykler op af de forskellige huller m.m. Hva har vi så lært denne gang... Ja.. If you can`t see the buttom of the river, don`t drive :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #34 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne december tur
Ja det var godt nok grineren. En god solid omgang alsidig offroad to the bone. Ølle: tak for at du blev oppe på den smalle bro! Uffi: tak for at vise os "skorpionen", den sande vej til selvkiroprakti:! Vejrguderne: tak for at jorden på den anden side af "den lede grøft" ikke var frosthård:s De beskyttende engle: tak for virkelig at holde hånden over os alle når vi besøger Gaffa:D Fed dag Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #35 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne december tur
Arhhh da hvor Gaffa har fede spor og områder tæt på vuggen. Og så alle de sjove indslag han havde arrangeret: Skovfoged jagter os i Passat (han tabte :)) 3 x afhentning af nedbrud på maskiner Gaffa laver stoppie på stranden med 10000 i timen, og ruller sig i sandet :s Lille bæk monteret med kviksand :? Uha for en dejlig dag. Selv julemanden kom. Den tager vi gerne igen næste år!! :) En rigtig hykli og god jul til jer alle fra Morfar. Tak for i år. Glæder mig vildt til 2008. Off Road og jer tosser i den verden er da det bedste der skete hos mig i 2007. I'll be back! :Spidy:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #36 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne december tur
Arhhh da hvor Gaffa har fede spor og områder tæt på vuggen. Og så alle de sjove indslag han havde arrangeret: Skovfoged jagter os i Passat (han tabte :)) 3 x afhentning af nedbrud på maskiner Gaffa laver stoppie på stranden med 10000 i timen, og ruller sig i sandet :s Lille bæk monteret med kviksand :? Uha for en dejlig dag. Selv julemanden kom. Den tager vi gerne igen næste år!! :) En rigtig hykli og god jul til jer alle fra Morfar. Tak for i år. Glæder mig vildt til 2008. Off Road og jer tosser i den verden er da det bedste der skete hos mig i 2007. I'll be back! :Spidy:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 9 måneder siden #37 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne december tur
tak for sidst drenge igår kunne jeg ikke få hænderne ned af al jeres ros og så den fede dag med gode oplevelser idag kan jeg ikke få hænderne op :wall: men har stadig rigtig mange higlights som vil stå printet rigtig længe bla kørsel på jernbanebro på svellerne med direkte kig til afvandingskanalen i mellemrumende dynd mudder krat og vindfælder stenstrand julestemning uden sne der kommer en gentagelse :fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish::fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 9 måneder siden #38 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne december tur
Tak for en rigtigt god December tur i Odsherred. Der var da tænkt på det hele , fint tørt terræn fra morgenen med skov og sand, og først over middag blev det vådt og muderet ,vandet var på jorden, og mudderet kom fra oven, kan man ikke selv sige fra, så er det godt at KTMeren kan (var blevet for blævret og ville ikke starte igen, før den var blevet vasket.) En tur som må gøres om. Kommer igen næste år Hilsen ØLLE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.878 sekunder
Leveret af Kunena Forum