Skip to main content

race de vestsjælland

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #1 af gaffaTT
race de vestsjælland blev oprettet af gaffaTT
torsdag kl 1630 laver vi en lille hapening på dots jord foreløbig er vi jacob erik lauge gaffa poul ? bare kom frit frem og deltag gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #2 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
torsdag kl 1630
laver vi en lille hapening på dots jord

foreløbig er vi jacob erik lauge gaffa poul ?
bare kom frit frem og deltag

gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #3 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne race de vestsjælland
Jeg glæder mig - det var super fedt sidst!!! Forumet "DORMCK ØST" IS ALIVE! Vi ses!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #4 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Host host ..DORMCK ØST... - vi får se - Men tak for sidst og vi ses på torsdag dots

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #5 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne race de vestsjælland
DORMCK SYD melder 1 mand til...... Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #6 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne race de vestsjælland
DORMCK øst's nyeste medlem står midt i flyttekasse rodet i Viborg og kan ikke huske hvilken kasse jeg puttede GASGAS'en i:[ God tur - håber der kommer noget lignende snart

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 3 måneder siden #7 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
rolig Jacob du siger bare til når du finder flytte kassen ( det må være en grand xl kasse fra harald siden gas gas kan være i den ) så laver vi en velkommen til øen happening i morgen laver vi aftale for næste møde evt en lille fællestur med rigtig offroad og mudderhygge tror det her i højsommeren blir noget med hverdags aftener der skal jo ikke meget mudder for at få tiden til at gå gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #8 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne race de vestsjælland
forsøger lige om det her vikrer med at lave link til youtube den her vej, ! 20090625 DORMCK. Off-road hygge. Prejlerup krat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #9 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne race de vestsjælland
hmmm det virker ikkk:( DOOOOOOOOOTS HJÆLP:s lASLO lk@legs.nu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #10 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Er det den her du mener Laslo ? :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #11 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne race de vestsjælland
yaba daba hvor dan gggggør du det ???:s kan alså ikk finde det under din fremragende: billed på siden kørselsforviring ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #12 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Nej, for det står der ikke noget om .. Her brugte jeg bare dine helt fremragende ledetråde/ord. det skal man bruge for at finde noget som helst på youtube. Jeg fører musen henover din tekst, venstreklik nede og markerer så teksten blir blå. Højreklik og marker på kopier. Ligesådan ude på youtube. Når videoen er på og kører, så kan du se "adressen" oppe i din browser, overskriften på din skærm, på hvor du er henne. Der kan du gøre det samme, marker teksten, venstreklik nede så den blir blå - og højreklik, kopier. :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Els giv mig et kald nu på 51348683 Det er ikke så svært som det måske synes :D Ja og oups, jeg glemte ... noget vigtigt ang transport til A-E, ring til mig ! dots

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 3 måneder siden #14 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Dots jord? Hvor på sjælland er det? Bar hvis man ku slippe lidt hurtig fra job.Hehe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 3 måneder siden #15 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Hov... denm var vist gammel.. Blev bar lidt ivrigda jeg øjned en køretur:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #16 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Jancross - hvor er du fra ? Regner med at der køres igen næste uge, hvilken dag præcis.. ja, det ved jeg endnu ikke.. Men hold øje her og kom da og vær med :D dots Midt mellem Holbæk og Sjællands Odde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 uge siden #17 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Hov.. har ikk været på længe:) Jeg bor i næstved, så skriv når i køre hvis der stadig er liv i jer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 uge siden #18 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Og ska vi aldrig lave et Rigtig ,,CHAPTER EAST" og ha en mudderbande herovre??? Lissom i gamle dage da jeg var en lille opkomling der sadled om fra mx fordi jeg bar sys a det her var for de sejeste knægte:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #19 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
ja lad os få gang i en øst afd. med glæde altid sjovere at køre med andre mvh Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #20 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne race de vestsjælland
Ja sgu - så absolut! Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 uge siden #21 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Hmm.. Jamen så må vi jo ha gang i noget... Måske en køredag hvor man ku få en sludder? Hvor mange ska til DM finale? Det var en mulighed ellers ku man tage en lørdag på nisseringen eller en anden bane. Jeg har hørt at der er kommet et spor i hedeland?? er der nogen der ved noget om det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #22 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Jancross skrev i Brande tråden : "Er der nogen på sjælland der er friske på a være med til at arrangere noget dm ræs til næste sæson?? vi ska sku ha nogle flere løb" Ja, det tør jeg vædde på der er. Men... Spørgsmålet er bare hvor på sjælland det evt skulle være, og om vi er mange nok til at trække læsset ? Kender du nogen der har stedet og goodwill til sådan et arrangement ? Jeg har 16 tdr land her, nok til en årlig Landskamp med Sverige, men ikke godt nok til et enduro DM. Så vidt jeg er orienteret er endurosporet i Hedeland løbet ud i sandet. (Ret mig hvis jeg tar fejl, Gaffa). Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #23 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
det er jo generelt svært at finde steder at lave enduro træning måske du har forslag Jan ? jeg har et forslag for søndag 4 -10 her har jeg dog ikke taget dorte i ed men 2-3 timers enduro træning på dortes jord vi kunne jo bruge den nederste yderste eng til mindst mulig gene for naboerne hvad siger du Dorte ? vedr at lave et dm så er jeg frisk på at hjælpe og har gransket min hjerne men kan ikke finde et egnet sted som er stort nok selv har jeg planer om at tage til brande tidligt lørdag og hjælpe med opsætning af bane tror hjælpen er tiltrængt under alle omstændigheder er det jo også hyggeligt vedr offroad så er der jo åbent hele året bare sig til så kører jeg glad og gerne forrest vedr. bane i hedeland så er det vist sort med den men har hørt løse rygter om at der er noget under opsejling ved slots bjergby banen som enduro er pt så kræver det vist en indsats fra dem der vil køre så også de andre der ofrer tid på at lave et enduro får muligheder for at komme ud og køre Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #24 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
så er der styr på søndagen se under arrancementer jeg laver en bane på en del af dortes jord evt senere en fælles sniger Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #25 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Jordbundsprøve nys foretaget (iført nye crossstøvler) på engen med pileskoven. Av for F....n. Konklusion: Tilstanden er prima. Nedfaldne grene/nogle af dem større, vil måske være til gene. Men det er vokset dejligt til, lige efter planen :) Tydelige tegn på større livsformer i krattet, efter lyden at dømme: Elg-agtigt ??? Eller måske en ko inde fra naboen ? Ihvertfald skal der ydes høj agtsomhed på de første omgange. Her er mange rådyr. Men det kan ihvertfald med glæde oplyses, at hele engen er farbar :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #26 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Apropos andre steder at arrangere noget. Så kender jeg nogen med de helt perfekte forhold, men de har jo udlejet jagten, og de der skide jægere mener at vi skræmmer alt væk for tid og evighed - hvilket ikke er sandt ! Men det er vel så i sidste instans et spørgsmål om penge for lodsejeren/ for jægeren. Men hvis nogen har et godt oplæg, så tar jeg det med til den godsejer jeg kender - det vil være det optimale sted på sjælland ! Men oplægget skal dælme også være GODT. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 1 uge siden #27 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne race de vestsjælland
Hej Til Jancross: Jeg skal også køre i Brande d. 25 - og det samme skal min kammerat Poul; han er også Dormck-medlem og "Holbækker". Håber vi ses hos Dorte på søndag. Til Dorte: Det lyder bare super godt - jeg glæder mig! Til Torben: Vedr. din udmelding "så kører jeg glad og gerne forrest " - den må siges at holde 100%! Selv steder som er fulde af 2 m høje siv/tagrør (=minus sigtbarhed) kombineret med periodevis dybe grøfter:-). Aldrig tidligere har jeg set en forankørende forsvinde så pludseligt fra jordens overflade - ren Houdini. Jeg er til stadighed taknemlig for, at du stod for rekogniseringen up front:-) Poul er i øvrigt også klar søndag - vi ses!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #28 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Et par billeder fra det sted på sjælland, som jeg tænker på. Som det ses er de ikke uvant med ræs på højt plan - dog er det andre hestekræfter. Her billeder fra internationalt arrangement, de kunne måske lokkes til noget seriøst DM, det finder man jo kun ud af ved at spørge :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #29 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Her kommer 1 mere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #30 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne race de vestsjælland
Og endnu en gang hestefræs :) Sandsækken på bagsmækken er god at have med :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 6 dage siden #31 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
SE det er sku da ,,pure horsepower``:) Jeg tror sku ikk jeg når noget i denne wkend desværre men kommer til Brande lørdag. Hvem har gang i det med slotsbjergby? sys det blevet lidt svært a overtale dmu klubber til noget efter vi er blevet dmcuèr

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 5 dage siden #32 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
ærgelig ærgeligt for dig Jan men vi ses i brande så må vi få lagt en mudderplan vi andre fik nogle gode timer i dortes smat 7 mand høj der godt trætte delte øl og vand bagefter vældig hyggeligt nu er der så lige en husa der trænger til en vandslange Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 dage siden #33 af Henrik-S
Besvaret af Henrik-S på emne race de vestsjælland
Ikke den dårligste måde at spilde en søndag på! Der var også et par EXCere der fik med højtryksrenseren da vi kom hjem. Det er alligevel vildt så svært græs er af få viklet ud af eger. nav m.m. Min havde nærmest flettet et græstæppe mellem samtlige eger. God træning, jeg tvivler på at jeg med min fysik kan gennemføre i Brande, men det må jo komme an på en prøve. Det er altid hygge med lidt dækspark bagefter. Tak for turen! Hilsen Henrik, nu med 2 m lange arme.

Henrik S
XTZ 850 "Mette Mols"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 dage siden #34 af Henrik-S
Besvaret af Henrik-S på emne race de vestsjælland
Lidt fugtigt var der enkelte steder. :fish:

Henrik S
XTZ 850 "Mette Mols"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 5 dage siden #35 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne race de vestsjælland
Tak for en fed dag! Damn hvor sidder det mudder godt fast, når det er armeret med lange græsstrå - tror jeg har brugt en en kubíkmeter vand og et par kilo knofedt. Du ringer bare Dorte, hvis du får brug for en træningspartner op til Brande. Vi ses Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #36 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Fuck hvor har i hygget jer:) Skriv på 28776906 når der sker noget.. Jeg brænder for a komme ud

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #37 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne race de vestsjælland
ja det var rigtig fedt dots har guldjord du blir orienteret næste gang der sker noget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #38 af
Besvaret af på emne race de vestsjælland
Kanon.. Jeg er li sadlet om til en suzuki 125 med 150cc kit og en masse italiener gejl:) Den er bar lille og river ikk armene af kroppen.. Noget af en omstilling efter 13år på store cykler, men er bar forelsket i at jeg fysisk kan løfte hele knallerten fra jorden hvis jeg holder i forgaflen og bagskærmen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #39 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne race de vestsjælland
Mht. noget "fællestræning" i det sjællandske, så melder jeg mig ligeledes på banen. Hvad med den sidste weekend her i januar eller den første i februar?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.861 sekunder
Leveret af Kunena Forum