Skip to main content

Træming midt/nord sjælland og eller Sverige

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #1 af
Kære med kørere Sidder her inden nytåret og ser tilbage på mit seneste år på to hjul...... Der er sket en ualmindelig stor fremgang, men skal træne og kører meget mere end sidste år....... OG DER STARTER PROB... undskyld OPGAVEN Bor i en for selv DK noget MC (cross/enduro) forskrækket del af DK (nordsjælland) og vil derfor hører om der er nogen der kan hjælpe en gammel mand med at komme ud at træne..... Er også ualmindelig klar på Sverige og har skaffet mig en god oversigt over baner i rimelig afstand fra bro og færge......... Adam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #2 af
Kære med kørere

Sidder her inden nytåret og ser tilbage på mit seneste år på to hjul...... Der er sket en ualmindelig stor fremgang, men skal træne og kører meget mere end sidste år.......

OG DER STARTER PROB... undskyld OPGAVEN

Bor i en for selv DK noget MC (cross/enduro) forskrækket del af DK (nordsjælland) og vil derfor hører om der er nogen der kan hjælpe en gammel mand med at komme ud at træne..... Er også ualmindelig klar på Sverige og har skaffet mig en god oversigt over baner i rimelig afstand fra bro og færge.........

Adam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #3 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Træming midt/nord sjælland og eller Sverige
Jeg sidder her med fingeren helt oppe i luften ! Trænger også til at komme ud og er heller ikke selv helt ny. Dorte Nord-vestsjælland

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #4 af
hej adam, jeg kender det xtra hemmelige sted, jeg viser det gerne frem men man SKAL ha den super stille potte på. evt 31111719 Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.328 sekunder
Leveret af Kunena Forum