Skip to main content

Enduroløb i Sorø/Døjringe d. 31/10.

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #1 af LauXR4
Enduroløb i Sorø/Døjringe d. 31/10. blev oprettet af LauXR4
Hej folkens Er der nogen derude, som kender noget til nedenstående arrangement??? Der skiltes med både en enduro elite- og bredde klasse, hvilket lyder noget vildt efter sjællandske forhold. Såfremt man må deltage med DMCU-licens, lyder det absolut interessant (også selvom man ikke tæller med i klassementet). Jeg synes dog det er noget ærgeligt, at det afvikles dagen efter Brande III. loebskalender.dmusport.dk/index.php?opti...port=1&formYear=2010 Mvh Lauge PS: Jeg kan ikke få linket til at virke. Men der står følgende på siden: Løbsdetaljer (#5001) Start dato 31.10.2010 Slut dato 31.10.2010 Løbsnavn Hastighedstrial-KSM Klasser C 65, B 65, B 125 totakt, B 144, B 250/500, A Mini, B Mini, C 125 totakt, C 144, C 250/500, C Mini, Dameklasse, Enduro Breddeklasse, Enduro Eliteklasse, MX 1, MX 2, MX 3, OB 33+, OB 40+, OB 50+, Pigeklasse, Sidevogn B, Sidevogn A, Maxi Q 300 A/B, Maxi Q 300 C, Maxi Q OB 40+, Maxi Q Open A/B, Maxi Q Open C, Mini Q 100 V B/C, Mini Q G B/C Arrangør KSM Bane Fl. Rasmussens grusgrav Status Pokal Type MX Aktivt løb Ja Note Enduro samt Quad deltager også Tilmeldingsfrist 1 er frem til 20 dage før løb, tilmeldingsfrist 2 er frem til 10 dage før løb. Efter tilmeldingsfrist 2 lukker online-tilmelding på løbet, og der kan kun tilmeldes direkte til klub. Tilmeldingsfrist 1 11.10.2010 Tilmeldingsfrist 2 21.10.2010 Tilmeldingsgebyr 1 DKK 200,00 Tilmeldingsgebyr 2 DKK 300,00

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #2 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Enduroløb i Sorø/Døjringe d. 31/10.
Hej folkens

Er der nogen derude, som kender noget til nedenstående arrangement???

Der skiltes med både en enduro elite- og bredde klasse, hvilket lyder noget vildt efter sjællandske forhold.

Såfremt man må deltage med DMCU-licens, lyder det absolut interessant (også selvom man ikke tæller med i klassementet). Jeg synes dog det er noget ærgeligt, at det afvikles dagen efter Brande III.

loebskalender.dmusport.dk/index.php?opti...port=1&formYear=2010

Mvh

Lauge

PS: Jeg kan ikke få linket til at virke. Men der står følgende på siden:


Løbsdetaljer (#5001)

Start dato 31.10.2010
Slut dato 31.10.2010
Løbsnavn Hastighedstrial-KSM
Klasser C 65, B 65, B 125 totakt, B 144, B 250/500, A Mini, B Mini, C 125 totakt, C 144, C 250/500, C Mini, Dameklasse, Enduro Breddeklasse, Enduro Eliteklasse, MX 1, MX 2, MX 3, OB 33+, OB 40+, OB 50+, Pigeklasse, Sidevogn B, Sidevogn A, Maxi Q 300 A/B, Maxi Q 300 C, Maxi Q OB 40+, Maxi Q Open A/B, Maxi Q Open C, Mini Q 100 V B/C, Mini Q G B/C
Arrangør KSM
Bane Fl. Rasmussens grusgrav
Status Pokal
Type MX
Aktivt løb Ja
Note Enduro samt Quad deltager også

Tilmeldingsfrist 1 er frem til 20 dage før løb, tilmeldingsfrist 2 er frem til 10 dage før løb. Efter tilmeldingsfrist 2 lukker online-tilmelding på løbet, og der kan kun tilmeldes direkte til klub.

Tilmeldingsfrist 1 11.10.2010
Tilmeldingsfrist 2 21.10.2010

Tilmeldingsgebyr 1 DKK 200,00
Tilmeldingsgebyr 2 DKK 300,00


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #3 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Enduroløb i Sorø/Døjringe d. 31/10.
Ups da ---- der er fejl i dato for Brande Enduro :! Det er søndag 31/10!! Og altså samme dag som det hos DMU..... Som tingene er lige nu skal du have DMU licens for at køre med ved deres løb. Samkørselsaftale DMU / DMCU er der ikke noget af pt. men der er gode kræfter i gang for at få det :) Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 5 måneder siden #4 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Enduroløb i Sorø/Døjringe d. 31/10.
Hej Moffe. Tak for svaret. Øv øv - så er der jo tale om en ægte "loose loose situation" mht. dato og licens. God vind til de gode kræfter herfra; vores sport og respektive køresteder er jo begrænset nok i forvejen af kræfter uden for sporten... Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #5 af
Hvis jeg kan stå op efter Brande kan i bande på a jeg ska derop:) Jeg har vundet det 10 gange:) 9 gange i træk og 1 så sidste år:) FEEEDT LØB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #6 af
Jan, det er samme dag der køres på Sjælland og i Brande. Altså begge dage d. 31/10- 2010.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 uge siden #7 af
Man kan sku godt køre med på rigtig (dmcu) licens:) Har været lidt ramt a ,,bad luck,, i dm så overvejer a køre de 25 km til Døjringe istedet for Brande.. Jeg har bar det skidt med ikk a bakke op om nogen der laver et race:( men en a dem blir valgt fra.. snøft

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.549 sekunder
Leveret af Kunena Forum