Skip to main content

Bogart

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #1 af LauXR4
Bogart blev oprettet af LauXR4
Hermed en lille anbefaling og anmeldelse af DVD'en: "Offroad - The ultimate How-to. Starring Nathan Woods". DVDen indeholder følgende chapters: Intro Body positioning Hillclimbs Downhills Logs Rocks Drop-offs Off-Cambers Water Crossning Mud Roots Sand Whoops Water Bars Lines/Reading the Terrain Bikke skills Extra Features: Starts: Dirt/Concrete Starts: Dead Engine Gear Goggle prep Toolbox Bike Prep Bike Setup Som det fremgår af ovenstående, kommer videoen hele vejen rundt, hvad angår underlag og forskellige udfordringer. Den er skudt efter alle kunstens regler; der filmes fra forskellige vinkler og visualiseringen af de forskellige ”skills” er i top. Er du en forvejen lidt af et geni på et mudderjern, får du naturligvis ikke samme udbytte af filmen som en begynder – men uanset niveau er det en fryd at se de fede landskaber og nyde den sprøde lyd. Alt i alt en fed dvd, som tåler at blive set flere gange! Jeg købte den via www.amazon.co.uk for 194,- inkl. levering. Jeg kunne ikke finde den her DK. Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #2 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Bogart
Hermed en lille anbefaling og anmeldelse af DVD'en: `Offroad - The ultimate How-to. Starring Nathan Woods`.
DVDen indeholder følgende chapters:
Intro
Body positioning
Hillclimbs
Downhills
Logs
Rocks
Drop-offs
Off-Cambers
Water Crossning
Mud
Roots
Sand
Whoops
Water Bars
Lines/Reading the Terrain
Bikke skills

Extra Features:
Starts: Dirt/Concrete
Starts: Dead Engine
Gear
Goggle prep
Toolbox
Bike Prep
Bike Setup

Som det fremgår af ovenstående, kommer videoen hele vejen rundt, hvad angår underlag og forskellige udfordringer. Den er skudt efter alle kunstens regler: der filmes fra forskellige vinkler og visualiseringen af de forskellige ”skills” er i top.
Er du en forvejen lidt af et geni på et mudderjern, får du naturligvis ikke samme udbytte af filmen som en begynder – men uanset niveau er det en fryd at se de fede landskaber og nyde den sprøde lyd.
Alt i alt en fed dvd, som tåler at blive set flere gange!
Jeg købte den via www.amazon.co.uk for 194,- inkl. levering. Jeg kunne ikke finde den her DK.

Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #3 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Bogart
HØRT, den kom jeg også til at købe til mig selv i fødselsdagsgave sidste år, og du har helt ret.........det er ikk' så ring' endda.......min er afspillet mindst 20 gange og er stadig i fin stand. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.345 sekunder
Leveret af Kunena Forum