Skip to main content

HID50.com (Xenon)

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 6 måneder siden #1 af Mikael
HID50.com (Xenon) blev oprettet af Mikael
Yes...som nogen kunne se så sejlede færgen hjem lørdag aften. Det affødte nogle spørgsmål om mit xenonlys. Hvor, hvordan og hvorledes... Det er bestilt som et 50w kit til en KTM 950(Jeg fortalte ham hvad for nogle pærer jeg kørte med)Og det blev bestilt både til høj og lav. Som godt kan give lidt problemer med overhalningsblink da det tager lidt tid at lade dem op til fuld styrke. Hvis du dog lige har brugt lang lys så blinker den fint. Det der kan skabe lidt problemer er monteringen af ballasten. www.hid50.com Monteringen har jeg sakset direkte fra www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/HID/hid_conv.html Lyset på 950eren er slet ikke noget at råbe hurra for med det standard kit, men da jeg fik monteret bambigrilleren er jeg yderst tilfreds. Vil mene at bare man montere det "lave" så har man vendt om på nat og dag. I øvrigt tak for et super fedt besøg. Så mange offroadkegler er bare lige sagen. mvh Mikael Engmark Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 6 måneder siden #2 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne HID50.com (Xenon)
Yes...som nogen kunne se så sejlede færgen hjem lørdag aften. Det affødte nogle spørgsmål om mit xenonlys. Hvor, hvordan og hvorledes...

Det er bestilt som et 50w kit til en KTM 950(Jeg fortalte ham hvad for nogle pærer jeg kørte med)Og det blev bestilt både til høj og lav. Som godt kan give lidt problemer med overhalningsblink da det tager lidt tid at lade dem op til fuld styrke. Hvis du dog lige har brugt lang lys så blinker den fint. Det der kan skabe lidt problemer er monteringen af ballasten.

www.hid50.com

Monteringen har jeg sakset direkte fra

www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/HID/hid_conv.html

Lyset på 950eren er slet ikke noget at råbe hurra for med det standard kit, men da jeg fik monteret bambigrilleren er jeg yderst tilfreds. Vil mene at bare man montere det `lave` så har man vendt om på nat og dag.


I øvrigt tak for et super fedt besøg. Så mange offroadkegler er bare lige sagen.

mvh Mikael Engmark Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.393 sekunder
Leveret af Kunena Forum