Skip to main content

Hellsgate

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #1 af klaus
Hellsgate blev oprettet af klaus
Var for 2 uger siden til et af de manglende løb i min 6 kamp. Hellsgate i Italien.. Hårdere end Erzberg, men blødere end Redbullromaniacs :s Løbet startede kl. 07.00 med -1 grad, der havde om natten været -7 hvilket betød at der var is på sporet & jorden var stiv frossen = utrolig dårlig greb på de krævende FIM dæk :( & extra spændende med de stejle nedkørsler & manglende føling med sine hænder.... Løbet er delt op i 2 etaper morgen & aften Morgen etapen er 4 runder på et krævende endurospor hvor man har max 1 time & 50 min. til HVER rundt = 7 timer 20 min. De hurtigste (Teddy, Sager, Graham Jarvis, Dugi Lapkin, osv). klarede den på ca. 5 timer. 3 timer senere startede aften etapen som osse er 4 runder på noget der ligner noget der er umuligt. Aften etapen er for de 30 hurtigste fra morgen etapen (Jeg var 2 min. for langsom til at komme i betraktning). PIS. En rundte om aften tog ca. 45 min. for den hurtigste, var du mere end 40 min. efter nummer 1 ved et af tjeckpointene blev du taget ud af løbet...efter første rundte var der 25, 2. rundte 18 3. rundte 10 Der kom 7 i mål.. resten var for langsomme. :? Sygt sygt løb, jeg kommer helt sikkert igen næste år.... søg youtube: hellsgate 2009 & få syn for sagen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #2 af klaus
Besvaret af klaus på emne Hellsgate
Var for 2 uger siden til et af de manglende løb i min 6 kamp.

Hellsgate i Italien.. Hårdere end Erzberg, men blødere end Redbullromaniacs :s

Løbet startede kl. 07.00 med -1 grad, der havde om natten været -7 hvilket betød at der var is på sporet & jorden var stiv frossen = utrolig dårlig greb på de krævende FIM dæk :( & extra spændende med de stejle nedkørsler & manglende føling med sine hænder....

Løbet er delt op i 2 etaper morgen & aften

Morgen etapen er 4 runder på et krævende endurospor hvor man har max 1 time & 50 min. til HVER rundt
= 7 timer 20 min. De hurtigste (Teddy, Sager, Graham Jarvis, Dugi Lapkin, osv). klarede den på ca. 5 timer.

3 timer senere startede aften etapen som osse er 4 runder på noget der ligner noget der er umuligt.
Aften etapen er for de 30 hurtigste fra morgen etapen (Jeg var 2 min. for langsom til at komme i betraktning). PIS.

En rundte om aften tog ca. 45 min. for den hurtigste, var du mere end 40 min. efter nummer 1 ved et af tjeckpointene blev du taget ud af løbet...efter første rundte var der 25, 2. rundte 18 3. rundte 10 Der kom 7 i mål.. resten var for langsomme. :?

Sygt sygt løb, jeg kommer helt sikkert igen næste år....

søg youtube: hellsgate 2009 & få syn for sagen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #3 af klaus
Besvaret af klaus på emne Hellsgate
Her et andet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #4 af klaus
Besvaret af klaus på emne Hellsgate
Lidt større

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.349 sekunder
Leveret af Kunena Forum