Skip to main content

svingkobling!?!

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #1 af Hasse
svingkobling!?! blev oprettet af Hasse
efter den sidste dejlige tur i det jydske har jeg fået lyst til at prøve sådan en fætter... ved skovsnigeri og andet langsomkørsel har 525'eren det med at motorbremse så man hænger ud over styret, eller spise benzin så armene er ved at blive rykket af.... jeg bilder mig ind at en svingkobling lige er sagen for sådan en "stadig" nybegynder som mig! er der nogle der har prøvet skidtet og kan smide et par visdomsord? Hasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #2 af Hasse
Besvaret af Hasse på emne svingkobling!?!
efter den sidste dejlige tur i det jydske har jeg fået lyst til at prøve sådan en fætter...
ved skovsnigeri og andet langsomkørsel har 525'eren det med at motorbremse så man hænger ud over styret, eller spise benzin så armene er ved at blive rykket af....
jeg bilder mig ind at en svingkobling lige er sagen for sådan en `stadig` nybegynder som mig!
er der nogle der har prøvet skidtet og kan smide et par visdomsord?

Hasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 7 måneder siden #3 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne svingkobling!?!
Med en 2-takter er du ude over det med motorbremsen:[ Lidt færre kubik klarer vel problemet med de lange arme:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #4 af klaus
Besvaret af klaus på emne svingkobling!?!
Får en til min 200 EXC her en af dagene, men det hjælper jo ikke på dit spørgsmål... Regner med at det bliver verdensklasse..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 7 måneder siden #5 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne svingkobling!?!
Hej Jeg synes det lyder som om din 525'er trænger til en tur på rullefelt hos Finn Villadsen, det hjalp rigtigt meget på min og den er blevet meget federe og lettere at styre på gassen. Men når det så er sagt, tror jeg også Rekluse kobling er en sprød sag, men jeg har desværre ikke nogen erfaring med sådan en fætter. Der er dog en Crossforhandler ved navn Ole Kibsgård www.mc-partner.com/ jeg kender ret godt efter hånden og han har pga. for mange styrt gennem mange år, en lettere defekt hånd og har de sidste par år kørt cross med Rekluse kobling. Han er den helæt rigtige til at svare på spm. og hvis du lige hilser fra mig kan han helt sikkert lave en helt fornuftig pris på koblingen. Jeg ved godt at man måske kan spare lidt penge ved at selv at importere en, men så er der altså også lang vej til hjælp hvis man ikke lige kan få justeret skidtet så man er helt tilfreds. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.419 sekunder
Leveret af Kunena Forum