Skip to main content

Affjedring på TT600re.

15 år 6 måneder siden #1 af iblaursen
Affjedring på TT600re. blev oprettet af iblaursen
Jeg søger nogle start indstillinger på affjedringen, På en yamaha TT600RE/R. Der er klik nok, men den tidligere ejer i Tyskland har skruet meget i den, og jeg kan ikke finde noget i værkstædsbøgerne. Jeg har stilt alt halvt ind/halvt ud, Men det ville være dejligt med noget nærmere, at starte med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #2 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Affjedring på TT600re.
Jeg søger nogle start indstillinger på affjedringen, På en yamaha TT600RE/R. Der er klik nok, men den tidligere ejer i Tyskland har skruet meget i den, og jeg kan ikke finde noget i værkstædsbøgerne.
Jeg har stilt alt halvt ind/halvt ud, Men det ville være dejligt med noget nærmere, at starte med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Affjedring på TT600re.
Den skal bare være stram:Spidy: eller måske softcruiser:[ Hvad for olie har du i? Hvor meget har du i(forgaffel luftkammer cm.!) Hvad skal du bruge den til? Hvad vejer du?(kan oplyses på sms,23606199):| Størelse crossstøvler? Kører du før eller efter middagsmaden:s Cyklen skal "hænge" ca 2 cm fuldtanket og ubelastet:WoW: The profjederfessor aka stoneking

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #4 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Affjedring på TT600re.
Jeg har 7.5 oil i, og std 180mm til oil i benene. Det var for lige at have en start indstilling, jeg køre nok i den bløde ende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #5 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Affjedring på TT600re.
Er der en som har en tt600r og GIDER at tage en skruetrækker og tællt klik ind og ud i forgaffel, og give bagdæmpren samme tur. Så har jeg lidt at gå efter, det er dog det nemmeste for mig og en stor hjælp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #6 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Affjedring på TT600re.
Hej Ib hvis din affjedring er ny renoveret, kør test tur i hver yder stilling, så ved du hvordan den opføre sig! rebound og compresion skal (helst) følges ad for og bag:WoW: resten er op til dit temperament. der er ikke nogen indstilling fra en cykel der passer på en anden. skrue, test tur, skrue, test tur, skrue, test tur..................... tæl alle dine klik og sæt den halvvejs = et godt udgangspunkt:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.600 sekunder
Leveret af Kunena Forum