Skip to main content

Vask

  • GUEST
15 år 6 måneder siden #1 af
Vask blev oprettet af
Hvad bruger i til at vaske i? Ex. efter Olaf special er den jo godt moget til. Man må kunne få noget mirakel et eller andet til at sprøjte på, så den står som ny bagefter...?? Og ikke noget man skal være moms reg. for at købe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 6 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Vask
Hvad bruger i til at vaske i? Ex. efter Olaf special er den jo godt moget til. Man må kunne få noget mirakel et eller andet til at sprøjte på, så den står som ny bagefter...?? Og ikke noget man skal være moms reg. for at købe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #3 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Vask
Jeg bruger billig fælgrens - det virker ok. Når den er tør er jeg ikke fedtet med WD40. Nogle bruger dieselolie til at sætte maskinen i blød i:s Og så er der selvfølgelig dem der bruger crossrens. Har aldrig prøvet crossrens, men ved at fhv. redaktør Bjarke bruger det, og hans sønners maskiner skinner helt vildt. Men jeg vil da også gerne høre om der findes noget endnu bedre. Hvad med rengøring af en totalt tilsmovset kæde? Ses vi i Snedsted imorgen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #4 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Vask
Hvor dælen har I fået snavs på kværnen på det "Motardspor"? XRén var faktisk væsentligt renere efter løbet, end da jeg ankom! Måske uhæmmet "Highspeed" er vejen til øget renhed og maximal velvære??:s Tak for sidst til alle:) Pusher - nu med "Michelinknæ"!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hasse
  • Hasse
  • Posts: 54
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 5 måneder siden #5 af Hasse
Besvaret af Hasse på emne Vask
hr. pusher - det kan være at det megastyrt du lavede ikke bare antikverede din bremseskive - men også daskede alt det gamle snavs af dyngen :) og så kan jeg anbefale at damprense knallerten med en rimelig blød stråle på ca. 80 grader - men det er jo kun os beskåret der lejer sig ind hos flinke bondemænd. derefter en gang "shine" fra mc-biksen og en blød klud. så er dyret olieret imod skidt til næste tur og ligner en million:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 måneder siden #6 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Vask
Hr. Hasse! Du har mere ret, hvad angår Xren, end hvad godt er! Angående "hed vandrens" af "knoldhopper" så har jeg ingen nævneværdig erfaring, what so ever :fish: - men din ser godt nok fin ud nu:) - tak for hjælpen i søndags med økse og træpind på skivebremsen:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 måneder siden #7 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Vask
For devlan faen da Hasse ! Jeg vil med dig hjem efter næste tur, sårn en dampmølle må jeg prøve til excéren Øhh hvor taber du sæben for at få lov at bruge den:? He, ses lige omelet, skal lige uj til Kurt og ha rettet "bagstellet". Damed jeg fik krødret hjælm og knallert i søndages, godt det var påske fritid et par dage efter:s Er ved at være ved hægterne igen dog !! ps. der er Airoh Stelt hjælme (1000g) til 210GbPund incl. forsendelse hvis man ikk er for pivet med udseende. på: DirtbikeXpress.co.uk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.895 sekunder
Leveret af Kunena Forum