Skip to main content

TrolleSnot ?? er godt

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #1 af
TrolleSnot ?? er godt blev oprettet af
Har læst flere indlæg for og imod trollesnot ” Punkteringsbeskyttelse” i mc slangen. jeg har selv været skeptisk med tænkte at til BIG turen ville jeg prøve det så jeg købte 380 ml. OKO til MC ”Det skal være til MC da Alm. Trollesnot så som SLIM ikke kan bruges ved højhastighed” Ved starten af turen puttede jeg det i for & bag hjul og kunne ikke mærke forskel med eller uden Og glemte faktisk at det var deri til en morgen hvor jeg kikkede på mit hjul Og fandt den pløk du kan se på billedet Da jeg rørte ved den piftede der luft ud Øv, øv øv. Ned til tanken med kompresser 500 mt før tanken hiver jeg svinet ud Pift 2 sekunder der efter ingenting Jeg har nu kørt over 2000 km med hul i slangen Jeg har ikke skullet fylde luft i en gang. Og guderne skal vide at den slange har fået tæsk i Spanien. Så nu stopper alt snak om for og imod trollesnot TROLLESNOT ER GODT Jeg købte mit hos www.oko-line.dk/ Jeg har ikke aktier i firmaet Men er noget imponeret over det resultat jeg så. Så betragt dette som et fif. Eller måske er det min nye status som offroad pilgrim ”frilands rocker” Som gør forskellen ????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne TrolleSnot ?? er godt
Har læst flere indlæg for og imod trollesnot ” Punkteringsbeskyttelse” i mc slangen.
jeg har selv været skeptisk med tænkte at til BIG turen ville jeg prøve det
så jeg købte 380 ml. OKO til MC
”Det skal være til MC da Alm. Trollesnot så som SLIM ikke kan bruges ved højhastighed”
Ved starten af turen puttede jeg det i for & bag hjul
og kunne ikke mærke forskel med eller uden
Og glemte faktisk at det var deri
til en morgen hvor jeg kikkede på mit hjul
Og fandt den pløk du kan se på billedet
Da jeg rørte ved den piftede der luft ud
Øv, øv øv.
Ned til tanken med kompresser
500 mt før tanken hiver jeg svinet ud
Pift 2 sekunder der efter ingenting
Jeg har nu kørt over 2000 km med hul i slangen
Jeg har ikke skullet fylde luft i en gang.
Og guderne skal vide at den slange har fået tæsk i Spanien.

Så nu stopper alt snak om for og imod trollesnot

TROLLESNOT ER GODT

Jeg købte mit hos www.oko-line.dk/

Jeg har ikke aktier i firmaet
Men er noget imponeret over det resultat jeg så.
Så betragt dette som et fif.

Eller måske er det min nye status som offroad pilgrim ”frilands rocker”
Som gør forskellen ????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne TrolleSnot ?? er godt
går ca. 1.5 cm ind i dæk og slange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #4 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne TrolleSnot ?? er godt
Kan tilføje vi på BIG turen var 3 med trollesnot. Ingen punkteringer. 2 uden snot. Gæt selv. De havde baghjulet af og måtte skifte slange ude i den svedne sol....:D Og så en GS1200 med slangeløs. Ingen punktering. Guderne skal vide det så nok også var det eneste der IKKE gik galt med den traktor..... Den var til stor underholdning på helen turen. Havde det ikke være for den rutinerede og tålmodige pilot Ølle var det om muligt gået endnu mere galt, og den var nok endt som arbejdsmotor på en brøndboring ude på pampassen..... :! Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #5 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne TrolleSnot ?? er godt
ak ja moffe tror nu ikke kan lave statistik på den måde :Spidy: tror det er geografisk bestemt en bosidenne på sjælland punkteret dvs bosidende på sj du punkterer 100 % to bosidende i nordjylland ingen taber luft dvs bosidende i nordjylland du punktere aldrig 2 bosidende i sønderjylland (her tæller du så med moffe ) 1 taber luft dvs bosidende sønderjylland 50 % chance 1 bosidende i spanien ingen punkterring dvs bosidende i spanien du punterer aldrig denne undersøgelse kan have statiske nuancer og kan ikke betragses som en garanti nå men anyway så er jeg blevet positiv over at se detr troldesnot du i virkeligheden har købt en ks med 12 lidt rabat osv regner med at de kan sælges for en hund afhængig af hvad han bonger mig for i fragt jeg regner med at have med til kolding hvis nogen skal prøve der er til for og baghjul i de 380 ml normal pris er 130 kr plus fragt billede viser en africaner der krævede slangeservice og omsorg eg en af de fede der måtte svede

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne TrolleSnot ?? er godt
Hvis du brygger hjemevidenskablig en multi lineær regressions model over emnet: Y = 0 +SJ1 + NJ0P + NJ0L + SJ .5P + SJ .5L +ES 0P + ES 0L Giver det med dit datasæt: Adj. R2 = 0,8367 p-Value = .05 R Multiple 0,9153 Sy 1,87 PAIR 0,60 Det giver en udsævanlig høj R2, hvor 83% af variationen i data er forklaret a ligingen of en p-værdi på 0.05 dvs. høj forklaring værdi i modellen, og en med en F-Ration på 231 er usædvanlig god understøtelse af de indsamlede data. Det er selvfølgeligt underbygget med anova modeller og et plot af residauls der sikrer mod scedastisitet (skriv så sender jeg dem lige). så, nu kan de også forstå den over på tenere klubbens forum :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #7 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne TrolleSnot ?? er godt
ak ja Johan det er langt over mit niveu tror dog heller ikke alle på førnævnte forum fatter en dyt men nok nogle der vil lade som om på trods håber du oplever andet end formler dernede hos springfiduserne med yngel i lommen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne TrolleSnot ?? er godt
Der ligner sq en ordenlig hygge tur i har fået der, er ikke så lidt misundelig... Ja det er gevaldig hyggeligt hernede, fik godt nok lige lavet en moffe på den BMW R1150er, dvs var lige for nærig og handlede alt for længe og så var der sq en anden der købte den :wall: Nå men finder nok en ny. Johan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #9 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne TrolleSnot ?? er godt
indsamler data eller F-radiation ? Hvis det er kurven over Tobbers konvekse bue, vedrørende anti snot dækskiftet paralell forskydnings data, over de armbrøst valente dags audiogramme floadflex kurver, i meter forskydnings kvadrofors konvekset du mener. Så må jeg også kondrifilens forskyde min raket fjandroforskorter, og medgive min absluuttly medforgrener quadriplex medforskydene engihed.:? Og må vi så se et ordentlig Moffe billede ?, flip flop uden håndstand takker:[ (applauset vil ingen ende tage ! seya In ca. 128100sek. Los Lasgrinskos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.633 sekunder
Leveret af Kunena Forum