Skip to main content

2010 udgaven af økologisk skovtræning

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #1 af an96
Så skal vi til det venner, biomassen er bæredygtig og kræver stimulation. Rådyrene er som sædvanlig friske på en omgang motorlyd og grillduft. Skovejeren og naboerne er helt fyldt med indre ro og forventning i denne dejlige anledning. Endnu engang skal denne idylliske skov nyde godt af vores overfladebearbejdning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #2 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Så skal vi til det venner, biomassen er bæredygtig og kræver stimulation. Rådyrene er som sædvanlig friske på en omgang motorlyd og grillduft. Skovejeren og naboerne er helt fyldt med indre ro og forventning i denne dejlige anledning. Endnu engang skal denne idylliske skov nyde godt af vores overfladebearbejdning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #3 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Her er det rigtige arrangement f.eks. for dem der gerne vil varme op til 4-dagars i Sverige. Det er også en god øvelse for nye medlemmer der gerne vil have en ordentlig træningsdag med evt. support fra nogle gamle offroadnisser. 4 km endurospor som alle offroadere kan gennemføre hvis lige man har knopdæk på. Man skal være medlem af DORMCK eller TENERE. Vrælende 2 taktere holder sig væk, 4 takterne skal være ordentligt støjdæmpet. Alle kører med ordentligt sikkerhedsudstyr incl. halskrave. Alle hovedmåltider og mellemmåltider samt kolde og varme drikke samt bidrag til skoven er includeret i denne pakkeløsning. Regn med 200 kr. - men hvis der kommer mange så kan i risikere at det bliver billigere. Hvis i ikke skal spise til aften så er det 150,- oplys ved tilmelding. Der kan købes billige ØL og VAND ( husk nogen kontanter) Til sidst er der bål og sommernat mindst til det bliver lyst. Husk sovepose og tandbørste. OBS der er Ingen Toiletter og heller ikke strøm men masser af træer. Hvordan finder man det Økologiske mødested ? Kør fra Kolding mod Esbjerg og drej af mod nord ved afkørsel 65 - så står der Jordrup på skiltene. Efter en 6-7 km kommer i ind på ovenstående kort midtfor på nederste kant. Det skulle være nemt nok. Bondegården kan i holde ind på hvis der er en eller anden særlig grund til det, ellers kør straks videre til skoven. Der er flere veje ind i skoven og i skal kun benytte den eneste som er markeret med skilt hvor der højt og tydeligt står ØKOOFFROAD SE kortet ovenover denne tekst. Der er morgenbrød og diverse fra omkring kl. 9 Vi snakker da lige om hvordan og hvorledes, og så er der kørsel sås snart man er klar. Senere er der frokost samlet for alle på en gang. Derefter køres der den anden vej rundt. Husk noget ekstra benzin.Der er en tank i Jordrups sydlige ende ved Brugsen. Mht Grill, aftensmad så så må vi se hvad der er stemning for. Jeg køber ind når vi kan se på tilmeldingerne hvor mange der regner med at spise til aften. Tag evt. telt med men ikke campingvogne, de synker ned og bliver lynhurtigt overtaget af naturen. Det er en ret vild skov her, tydelige bjørnespor over det hele og mange junglelyde når man skal sove. Der er til gengæld ikke nogen myg og jeg tør også godt love at Stig Rossen ikke møder op for at synge et par numre fra musicalen Junglebogen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #4 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Tilmelding til Økologisk skovkjørsel 2010, læs det ovenfor før diu tilmelder dig !!! 1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #5 af
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. Hold så helt kæft det bliver godt:[:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #6 af
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. Hold så helt kæft det bliver godt 3. - Søren Sand - mit alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #7 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Det var super sidste år, så jer er klar igen. :) 1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. Hold så helt kæft det bliver godt 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " Nej hjem til konen "

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #8 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hej alle rødder Prøv lige om i kan læse det jeg har skrevet ovenfor. Når i tilmelder så skriv enten " Ja aftensmad " eller " Nej hjem til konen " Så kan jeg nemmere vide hvor mange skovsnepper der skal bages.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #9 af
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #10 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #11 af Niels
Besvaret af Niels på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Jeg er helt sikkert på til at grave i den økologiske skovbund. 1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #12 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #13 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. :) 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #14 af bageren
Besvaret af bageren på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Bageren kommer selvfølgelig også, ingen aftenmad tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #15 af bageren
Besvaret af bageren på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Bageren kommer selvfølgelig også, ingen aftenmad tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #16 af boddum
Besvaret af boddum på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
jeg vil også med mit problem er bare jeg ved ikkeom jeg når hjem til denne fantastiske dag men skriv mig på og jeg gør alt for at nå hjem. gen mad tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #17 af boddum
Besvaret af boddum på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
jeg vil også med mit problem er bare jeg ved ikkeom jeg når hjem til denne fantastiske dag men skriv mig på og jeg gør alt for at nå hjem. gen mad tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #18 af boddum
Besvaret af boddum på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
sorry INGEN mad tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #19 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Jeg skal da også med, god opvarmning til 4-dage i Sverige :D Jeg tager hele pakken mit essen, bier und alles :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #20 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe :Matrix: forever Ø-ko offer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #21 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. Tillægsspørgsmål: Er det nødvendigt med alu på bagsmækken, hvis ellers dyret er passende støjdæmpet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #22 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #23 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad Tillægsspørgsmål 2: Behøver man alu på bagsmækken for at køre den lille strækning fra København til Økofræs?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #24 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
ØV, ingen vrælende totaktere:! Hvad med en hviskende exc 300 med standard støjdæmpning:) Vil gerne køre de ca. 320 km fra det Nordjyske,med knallerten på traileren for at vende jordbund i skovens stille dybe ro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #25 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Mon ikke der med vrælende 2 taktere menes en sur crosser uden lyddæmper. Jeg kunne da også godt finde på at tage min GasGas med, men Anders meld ind/ud med din holdning:s. Jeg er overbevist om at min 2 takter larmer mindre end min 530. Det må være det samme for en 300 EXC - det er bare lyden der er forskellig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #26 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
En vrælende 2 takter kan lydmæssigt sidestilles med en kædesav = føj - av nej tak. En max dæmpet 2 takter som er lovligt indregistrert til færdsel indenfor bymæssig bebyggelse, herunder landsbymiljøer og parcelhusområder vil vel ikke falde ind under gruppen med kædesave og den slags. Prøv da at tage den med. 1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #27 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #28 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #29 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Osse mig 1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #30 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Du glemte noget Torkild:::: køre-spise-køre-spise-røver-skål-mere røver-skål-natsniger-skål-godnatkram-sove Ja tak!! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #31 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. ! 18. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, TENERE ingen aftensmad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #32 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpere:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #33 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: :) 27. Lars Risbjerg, Ingen aftensmad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #34 af
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, ingen mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: 27. Lars Risbjerg, Ingen aftensmad 28. Kasper, ingen mad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #35 af
Endurobussen kører fra København og retur og har lige nu fire pladser tilbage! Så er der nogen der skal med gi et ring på 40256202. Der er morgenkaffe til de morgenfriske. Prisen på turen afhænger af hvormange vi bliver!! Tjek: www.facebook.com/pages/Kobenhavn-Denmark...usdk/122095994482580

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #36 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, ingen mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: 27. Lars Risbjerg, Ingen aftensmad 28. Kasper, ingen mad 29. Majken Hess medl. TENERE - Hele programmet med Buffet 30. Bobby Hess. medl. TENERE Skal have det samme som fruen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #37 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: 27. Lars Risbjerg, Nu med hele balladen :) 28. Kasper, med mad 29. Majken Hess medl. TENERE - Hele programmet med Buffet 30. Bobby Hess. medl. TENERE Skal have det samme som fruen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #38 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hvis nogen kunne have plads til mig og dyngen fra Århus eller omegn og retur igen inden aftensmaden vil jeg gerne sponsorere lidt benzin. Mvh Mathias

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #39 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hey,, Leif tt - Ole xt - Morten - Jes, er på,, minus aftensfoder..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #40 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen fra Kolding - Fuld pakke med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy " NEJ tak til mad, skal hjem til konen.. 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: 27. Lars Risbjerg, Nu med hele balladen 28. Kasper, med mad 29. Majken Hess medl. TENERE - Hele programmet med Buffet 30. Bobby Hess. medl. TENERE Skal have det samme som fruen. 31. Dennis, TENERE ingen aftensmad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #41 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1 - Per Jørgensen med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - Nikolaj fra Thy \" NEJ tak til mad 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli\' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark, ingen aftensmad 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: 27. Lars Risbjerg, Nu med hele balladen 28. Kasper, med mad 29. Majken Hess medl. TENERE - Hele programmet med Buffet 30. Bobby Hess. medl. TENERE Skal have det samme som fruen. 31. Dennis, TENERE ingen aftensmad 32. JES Olsen 33. Morten 34. OLE 35. LEIF 36. Lars Vatne TKD med aften 37. Peter skovaa TKD med aften 37. foto : ØKOJUNGLEN 16 sept. 2006

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #42 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
38. Johnnie, Horsens inkl. aftensmad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #43 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
er der nogen der kører fra sjælland mad hjemkørsel søndag eller nogen der har lyst ????? mvh Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #44 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Pis! er ved at blive begravet i hus-projekter :wall: SÅ MÅ MELDE PAS! til weekendes dødskørelse i økoland..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #45 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
@ Torben Vi kører en busfuld fra København (hvor der er flere pladser) - sydover. Spiser aftensmaden med i skoven og drager så hjem igen selvsamme aften. Var det så svar på dit spørgsmål - nej det var det egentligt ikke. Beklager

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #46 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
1. - Per Jørgensen med Aften 2. - HT. KOMPLET TAK!! 3. - Søren Sand - mit alles 4. - ========= Afbud fra Nikos 5. - Jeppe xt550 Gravesen, fuld pakke incl. alt. 6. - Niels. Nej til aftensføde, hjem til konen! 7. - Mathias. Hjem og knalde konen! Standard smilie: 8. - Bager, konen 9. - Boddum, konen! 10. Endurojohnny plus aftensmam 11. Stoneking plus aftensmam. Skal ha snepper og skovkneppe 12. Poul. Fræs & foder. 13. Steve Dalton, Den store oplevelsespakke Tak. 14. Jakob, med mad 15. Claus Lage, deltager hele vejen igennem til sidste mand. 16. Kristian Dalton, Hele vejen igennem. 17. Andreas Dalton nok også hele vejen. !8. Lasko med til der ikk er mer´Håkon vand med sukker i ;O) 19. Ulrik, ingen aftensmad 20. Andre, ingen aftensmad 21. Markus, ( Andre junior), ingen aftensmad 22. Claus Harley Jensen, Malling skal have the full program mit mulje und alles. 23. Torkild tomgang, køre-spise-køre-spise-skål-sove, nemli\' ja 24. Torben, ingen aftensmad 25. Mark fra Tinglev, KUN aftensmad ????????????????????????????????????? 26. Kent wildhing - mam jo tak - og reserverer gerne fys, kiroprakter og personlige hjælpereStandard smilie: 27. Lars Risbjerg, Nu med hele balladen 28. Kasper, med mad 29. Majken Hess medl. TENERE - Hele programmet med Buffet 30. Bobby Hess. medl. TENERE Skal have det samme som fruen. 31. Dennis, TENERE ingen aftensmad 32. JES Olsen 33. Morten 34. OLE 35. LEIF 36. Lars Vatne TKD med aften 37. Peter skovaa TKD med aften 38. Johnnie, Horsens inkl. aftensmad 39. Nicolai Ipsen DORMCK ikke mad 40. Jens Eskildsen TKD ikke mad 41. Kim Eggers TKD ja spise 42. Allan Eggers TKD ja spise 43. Søren Kruse TKD ikke mad Vi lukker ved nr. 45 og satser på 5 afbud. ellers bliver det for tæt. Denne skov er ret tæt og parkeringsmuligheder for biler er begrænsende derfor venligst: De som kommer med Trailer bedes parkere helt ude på græs nær ved asfaltvejen, for i kan ikke manøvrere længer inde, rolig der er kun 200 m frem til Kaffen. De som skal hjem samme dag bedes parkere i skovens første del frem til minestrimmel hvor sporet krydser. ( pas på stenslag ) - fyld ud til siderne så der kan passeres i bil. De som skal overnatte bedes køre helt frem til området ved T-krydset.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #47 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
så må jeg hellere snuppe nr 44 med mad mvh Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #48 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
jan olsen er også klar uden aftens halløj..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #49 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hej Alle Ville høre om der var nogen der vil have et lift fra Fredericia og omegn eller der var nogen der kom forbi Fredericia. Det vil da mindske antallet af biler der skal parkers i den dejlige skov. Jeg har plads til 2 mand med maskine. Køre Lørdag morgen og hjem Lørdag efter aftensmaden. Lars R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #50 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hey, så er det snart :) Har meldt ham her til: 25. Mark, ingen aftensmad Han er så blevet til??? 25. Mark fra Tinglev, KUN aftensmad ????????????????????????????????????? Og det må jo være en fejl, for det er ham her som kommer 25. Mark TKD, ingen aftensmad :s:?:s Ses, Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 2.749 sekunder
Leveret af Kunena Forum