Skip to main content

2010 udgaven af økologisk skovtræning

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #51 af Niels
Besvaret af Niels på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hej Anders. Tak for et fedt spor i en dejlg smattet skov! Og god bedring til den faldende kriger! Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #52 af Niels
Besvaret af Niels på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hej Anders. Tak for et fedt spor i en dejlg smattet skov! Og god bedring til den faldende kriger! Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #53 af jesolsen
Besvaret af jesolsen på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Også tak for et fedt spor i en dejlig tør skov :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #54 af
Det kan vist ikke siges for mange gange!!!! Tak for en super dag, jeg tror mange ikke tænker på hvor meget det faktisk kræver at stable sådan en dag på benene. Det var ikke motorlyd der overdøvede tankerne i endurobussen på vej hjem , men en massiv snorken fra bagsædet ;-) Hilsen Kasper

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #55 af
Det kan vist ikke siges for mange gange!!!! Tak for en super dag, jeg tror mange ikke tænker på hvor meget det faktisk kræver at stable sådan en dag på benene. Det var ikke motorlyd der overdøvede tankerne i endurobussen på vej hjem , men en massiv snorken fra bagsædet ;-) Hilsen Kasper

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #56 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Tak for et helt i gennem fedt arragement,:) Synd for dem der var tilmeldt men ikke kom, de gik glip af det bedste længe. JeppeG

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #57 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
tak for endnu en fed dag i anders regi.... det kasper hørte bagfra endurobussen var ikke snorken men en veltilfreds brummer og summen over et megafedt spor der ændrede sværhedsgrad ad libitum og det kan så mærkes på den fede måde i hele kroppen i dag håber på hurtig bedring til den faldne highspeed kriger må gud være med offrøderne og djævlen følge kritikerne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #58 af
Også en stor tak til Anders herfra! Totalt fedt spor og god stemning i lejren, økorace er i en hyggeklasse for sig selv. Jeg måtte desværre fortrække før tid og den sikkert lækre mam, pga et 575 graders knævrid. God bedring til Torkild Bundgas, måske der skulle sendes et KTM drosselkit til ham?:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #59 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Jeg melder mig i koret at rosende røster. Et rigtig herligt arrangement. Endurobussen med Danmarks største lukkede trailer kørte mod jylland kl. 06.00 og var retur i København kl. 24.00 efter maskinvask i Roskilde:s Tak til Anders og hjælpere, for en kanondag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #60 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
DET var fanme skovtur på den fede måde! Beklager, at jeg ikke kunne holde øko-stilen, da den gamle WR hostede sit indhold af motorolie ud på banen efter et kædeuheld.:wall: Stor tak til skov- og traktorejer Hans for efterfølgende ådseltransport og til Andreas Dalton for tiltrængt førstehjælpswhisky samt prima sporarbejde i samarbejde med Anders, der som sædvanligt havde præsteret et arrangement til topkarakter!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #61 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Tak for deltagelsen og de gode ord ovenfor. Jeg vil blive meget glad for at få tilsendt billeder til min adresse AN96@sol.dk Vi ses - Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #62 af an96
Besvaret af an96 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Hov forresten Der er ved afslutning af dagen uddelt et "klistermærke" med gengivelse af det officielle Øko 2010 skilt i lille størrelse til at klistre på et eller andet sted. Nogen af jer nåede at smutte før jeg fik givet jer et. Det er gratis og hvis i gerne vil have et så send lige en mail, så kan jeg sende et med posten. - A

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #63 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Kan da komme i tanke om et par "krigerer" der godt ku bruge et klister mærke eller 2 på deres gispben:[ En har du jo lige i nabolaget der nok gerne slår en sludder og en kop mokka af ved lejlighed (fru Christioff) Øko er godt, næste gang jeg kommer i tape butikken finder jeg sku noget gaffa med "svamp på" ;O)) Eller de der øko gullerødder, Steff fik du et billede af dem, så kan jeg vist fikse noget "taxi vrap" der ligner det der var i gryden :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #64 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne 2010 udgaven af økologisk skovtræning
Tak for en dejlig dag, det er det bedste økologiske arrangement jeg har været med til :) Billeder er lagt i galleriet, der blev dog kørt så stærkt at halvdelen af billederne var slørede :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.610 sekunder
Leveret af Kunena Forum