Skip to main content

Tilbud på dæk

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #1 af Toftdal
Tilbud på dæk blev oprettet af Toftdal
Jeg har lige talt med en forhandler som jeg handler en del hos. www.jegstrupcross.synonym.dk/ Han er Importør til skandinavien af Innova tires og har forkøbt sig i 18" Enduro dæk, og vil have ryddet op på lageret. Der er tale om dette dæk www.innovatires.com/tire_serch.php?xPA=IA-3206 og det er et FIM og dermed gadegodkendt Enduro dæk i str. 140/80x18. De kommer fra Golden Tire fabrikken så kvaliteten fejler ikke noget, men jeg har dog ikke arfaringer fra egen hånd endnu (men det kommer når jeg lige har fået brugt mit hjemmelager op). Pris: 249,- pr. stk. Fordæk kan også købes til samme pris, og der er vist flere forskellige modeller, men denne www.innovatires.com/tire_serch.php?xPA=IA-3207 er et af dem. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #2 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Tilbud på dæk
Jeg har lige talt med en forhandler som jeg handler en del hos.

www.jegstrupcross.synonym.dk/

Han er Importør til skandinavien af Innova tires og har forkøbt sig i 18` Enduro dæk, og vil have ryddet op på lageret.

Der er tale om dette dæk www.innovatires.com/tire_serch.php?xPA=IA-3206 og det er et FIM og dermed gadegodkendt Enduro dæk i str. 140/80x18.

De kommer fra Golden Tire fabrikken så kvaliteten fejler ikke noget, men jeg har dog ikke arfaringer fra egen hånd endnu (men det kommer når jeg lige har fået brugt mit hjemmelager op).

Pris: 249,- pr. stk.

Fordæk kan også købes til samme pris, og der er vist flere forskellige modeller, men denne www.innovatires.com/tire_serch.php?xPA=IA-3207 er et af dem.

Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #3 af boddum
Besvaret af boddum på emne Tilbud på dæk
og for det ikke skal være løwn er der nu 10 dæk for 2200 kr jeg spurgte anette (jegstrup) om det også gjaldt 18 tommer og det gjorde, det så hvis de ellers står ved hvad de siger er der mange penge at spare hvis nogle er intresseret kan jeg godt fylde bilen og tage med til skovturen . mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Tilbud på dæk
Hej Jan Godt initiativ. Jeg vil godt prøve at sæt - altså et 18" bagdæk og 21" fordæk. Skal jeg overføre til dig nu eller skal vi afregne på skovturen? Mvh Jakob

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #5 af boddum
Besvaret af boddum på emne Tilbud på dæk
Jeg tænkte på at snakke med john eller anette jegstrup og evt tage en ordentlig dynge med, ellers afregner vi bare på skovturen. hvilken størrelser snakker vi om.?? anyway jeg tror jeg tager lidt blandet 18-19 og 21 af forskellige størrelser med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #6 af Niels
Besvaret af Niels på emne Tilbud på dæk
Hej Jan Tag du bare en stak med. Jeg vil også gerne have et sæt med hjem. Til den pris kan man jo altid tænde op i grillen med dem, hvis de ikke dur til ræs:[ Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #7 af boddum
Besvaret af boddum på emne Tilbud på dæk
til en orientering er de faktisk ret gode specielt til prisen jeg har brugt dem i 4 år, knopperne på 18 tommerne virker lidt små men kassen er også 140 mm bred, det er iøvrigt de samme BILTEMA sælger, fordækkenes mønster er de samme som på michelins nye dæk de fåes også i flere farver og camuflage til en mere pris, prisen kender jeg dog ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #8 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Tilbud på dæk
Hmm det samme som Biltema. Det ved jeg ikke helt om jeg synes er godt. Har kun prøvet Biltemadæk en gang. Knopperne var noget små som Jan siger og jeg synes hurtigt de blev afsindig runde. Jeg trækker mig igen:s. Biltemas priser er iøvrigt den samme for et sæt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #9 af Niels
Besvaret af Niels på emne Tilbud på dæk
Jeg bakker også ud. Jeg har ikke hørt noget godt (ud over prisen) på Biltema dæk. Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #10 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Tilbud på dæk
Er i helt sikke på det med biltema? "Torkild skrev, De kommer fra Golden Tire fabrikken" Golden tire laver jo fede dæk med kevler og det hele og skulle være super holdbare. Det hænger jo ikke helt sammen med "Biltema's hårde plastik dæk"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #11 af

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.743 sekunder
Leveret af Kunena Forum