Skip to main content

Win-Win Trial Show!!

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 dage siden #1 af DrWeiss
Win-Win Trial Show!! blev oprettet af DrWeiss
Hej drenge og piger, Det går rigtig godt for mig for tiden. 8 Trial Shows her i Oktober alene, det er over al forventning. Jeg drømte som helt lille og som teenager om at kunne køre professionelt cross, men det blev kun ved en falmet drøm. Nu lader det til at jeg har fundet en niche, som puster til den drøm igen. Men det kommer ikke af sig selv. Jeg gør alt hvad jeg kan for at udvikle mine tricks, udbrede mit netværk og finpudse mit koncept. Jeg er i fuld sving med at opbygge et stort mobilt setup, som jeg kan trykke et badass show af med. Det bliver ud over alle grænser og klart det vildeste i Danmark. Muligvis i Skandinavien. Det kommer til at holde 100 %!! Indtil det er står klart med ramper, landing, trialsektioner, pyroteknik og høj musik, så kan jeg kun tilbyde shows uden setup. Det kan være på: Skoler Diskoteker Byfester Rideshows Sportevents Jubilæer Fødselsdage Koncerter You name it... Overalt, hvor der er lidt plads til at gi den gas. Jo mere kuperet (trapper, bakker, sten...), jo bedre. De shows jeg pt. sælger går til mellem 4-5.000,- plus moms og kørsel. Det varer ca. et kvarter. Når min store setup er færdigt, er det målet at sælge showet til mellem Kr. 15-20.000 plus moms og kørsel, idet der dels er store udgifter forbundet med setupet, der går en time i hver ende med at sætte det op og pille ned, jeg skal have folk med ud og hjælpe, muligvis have ekstra kørere hyret ind til at køre, og der er en større personlig risici for mig. Jeg arbejder hårdt på at komme til at leve af mine evner på motorcyklerne, men det kræver en konstant udvidelse af mit netværk. Mund til mund er altid bedst markedsføring, så det er det jeg prøver at opnå her. Derfor har jeg et tilbud til jer alle:: Sæt mig i kontakt med en person/firma/forening/klub/osv. som jeg kan lukke en Trial Show aftale med. Med eller uden setup. Det eneste du skal gøre er at foreslå mig til dit firma/din klub/din mormor/din whatever, når de snakker om hvilken ekstraordinær underholdning de skal hyre ind. Her er et alternativ som de ikke selv ville komme i tanke om. Det ENESTE du skal gøre for at få, 10 % af den pris (eksempelvis Kr. 1.500,00 til dig, hvis jeg kan sælge et Kr. 15.000,- show) jeg kan aftale med en given person samt 1 fribillet til et valgfrit kørekursus er at give mine kontaktoplysninger videre til en person, som jeg dernæst kan forhandle show med. Det er piece of cake og ren win-win, idet mit show potentielt kan glæde rigtig mange mennesker, du tjener de letteste penge nogensinde og jeg kommer tættere på min drøm. Nogen spørgsmål, så tøv ikke med at stille dem: Info som kan gives videre til potentielle show-købere: Peter Weiss 60146475 info@peterweiss.dk www.peterweiss.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 dage siden #2 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Win-Win Trial Show!!
Hej drenge og piger,

Det går rigtig godt for mig for tiden. 8 Trial Shows her i Oktober alene, det er over al forventning. Jeg drømte som helt lille og som teenager om at kunne køre professionelt cross, men det blev kun ved en falmet drøm. Nu lader det til at jeg har fundet en niche, som puster til den drøm igen. Men det kommer ikke af sig selv. Jeg gør alt hvad jeg kan for at udvikle mine tricks, udbrede mit netværk og finpudse mit koncept. Jeg er i fuld sving med at opbygge et stort mobilt setup, som jeg kan trykke et badass show af med. Det bliver ud over alle grænser og klart det vildeste i Danmark. Muligvis i Skandinavien. Det kommer til at holde 100 %!!

Indtil det er står klart med ramper, landing, trialsektioner, pyroteknik og høj musik, så kan jeg kun tilbyde shows uden setup. Det kan være på:

Skoler
Diskoteker
Byfester
Rideshows
Sportevents
Jubilæer
Fødselsdage
Koncerter
You name it...

Overalt, hvor der er lidt plads til at gi den gas. Jo mere kuperet (trapper, bakker, sten...), jo bedre.

De shows jeg pt. sælger går til mellem 4-5.000,- plus moms og kørsel. Det varer ca. et kvarter.

Når min store setup er færdigt, er det målet at sælge showet til mellem Kr. 15-20.000 plus moms og kørsel, idet der dels er store udgifter forbundet med setupet, der går en time i hver ende med at sætte det op og pille ned, jeg skal have folk med ud og hjælpe, muligvis have ekstra kørere hyret ind til at køre, og der er en større personlig risici for mig.

Jeg arbejder hårdt på at komme til at leve af mine evner på motorcyklerne, men det kræver en konstant udvidelse af mit netværk. Mund til mund er altid bedst markedsføring, så det er det jeg prøver at opnå her.

Derfor har jeg et tilbud til jer alle::

Sæt mig i kontakt med en person/firma/forening/klub/osv. som jeg kan lukke en Trial Show aftale med. Med eller uden setup. Det eneste du skal gøre er at foreslå mig til dit firma/din klub/din mormor/din whatever, når de snakker om hvilken ekstraordinær underholdning de skal hyre ind. Her er et alternativ som de ikke selv ville komme i tanke om. Det ENESTE du skal gøre for at få,

10 % af den pris (eksempelvis Kr. 1.500,00 til dig, hvis jeg kan sælge et Kr. 15.000,- show) jeg kan aftale med en given person samt 1 fribillet til et valgfrit kørekursus

er at give mine kontaktoplysninger videre til en person, som jeg dernæst kan forhandle show med. Det er piece of cake og ren win-win, idet mit show potentielt kan glæde rigtig mange mennesker, du tjener de letteste penge nogensinde og jeg kommer tættere på min drøm.

Nogen spørgsmål, så tøv ikke med at stille dem:

Info som kan gives videre til potentielle show-købere:

Peter Weiss
60146475
info@peterweiss.dk
www.peterweiss.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 dage siden #3 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Win-Win Trial Show!!
Halløj... Syntes ikke jeg kunne læse noget om let påklædte damer :wall::wall: ??? men det kommer måske med senere ?:Spidy::Spidy: Jeg er 110% bag dig håber virkelig du får det show på benene... Det er sku det de unge vil have.. Held og lykke med det..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.362 sekunder
Leveret af Kunena Forum