Skip to main content

Sve vs DK. ENDURO vs TilDødenCROSS

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #1 af
Tusind tak til jer OFFhoveder der Tog os til Sverige.. OG TOG ENDURO TIL DM I ENDURO:) Måske ku vi lære at køre rigtig enduro igen..som i gamle dage i dk.. OG SOM I RESTEN A VERDEN. Bringe det sociale sniksnak mellem prøverne og kampen mod sig selv og elementerne tilbage.. og undgå kø ved ,,den store bakke,, ENKELTSTART med 10-20sek.. hvorfor gør vi ikk sådan herhjemme?? Er det så vigtig at sku råbe og skrige a folk der holder på tværs? eller opgi i desperation over at holde i vejen for de hurtige? Er det så vigtig ikk a ku sidde på sin røv i en uge? Hvorfor køre 3-4 timers cross når vi ku køre enduro?? Vi har jo sporene og folkene.. mangler vi ikk bar et progam til PCen og et armbåndsur?? ENDURO STYRE..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #2 af
Tusind tak til jer OFFhoveder der Tog os til Sverige.. OG TOG ENDURO TIL DM I ENDURO:)
Måske ku vi lære at køre rigtig enduro igen..som i gamle dage i dk.. OG SOM I RESTEN A VERDEN.
Bringe det sociale sniksnak mellem prøverne og kampen mod sig selv og elementerne tilbage.. og undgå kø ved ,,den store bakke,, ENKELTSTART med 10-20sek.. hvorfor gør vi ikk sådan herhjemme?? Er det så vigtig at sku råbe og skrige a folk der holder på tværs? eller opgi i desperation over at holde i vejen for de hurtige? Er det så vigtig ikk a ku sidde på sin røv i en uge? Hvorfor køre 3-4 timers cross når vi ku køre enduro?? Vi har jo sporene og folkene.. mangler vi ikk bar et progam til PCen og et armbåndsur??
ENDURO STYRE..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #3 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Sve vs DK. ENDURO vs TilDødenCROSS
Dette indlæg, fra JanCross emmer jo af 90ér enduroattitude med et solidt stænk offroadånd:[ Jeg savner sgu osse de gamle endurovæddeløb med enkeltstart og mange forskellige/ukendte specialprøver på samme dag. Det ville dog nok reducere feltet betragteligt hvis der igen blev krav om nummerplade mm på dyngerne - det er jo ikke alle der er villige til at køre på afdankede galopjern for at få råd til afgiften. Og så er der osse lige det med lodsejerne der synes enduroløb er fede!? - dem kan der godt være langt imellem :| -og så er det endvidere en helt anden udfordring for arrangørerne at overskue logistikken ved flere prøver på samme tid. Men enkeltstarterne kunne vi godt praktisere til de lukkede løb, hvis tælleranlægget vil!? Lad os dyrke ideerne, visionerne så drivkraften til verdens fedeste motorsport forbliver intakt!! "....social sniksnak og kampen mod sig selv og elementerne..." - Jan,du trænger da vist til at komme til Classic Træf, Trangia mm :[:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #4 af
Ja li Præcis:) Ja det ku være fedt med flere prøver men det er et kæmpe arbejde.. Jeg har selv lavet 4 løb hvor der var 4 forskellige prøver og det tager sku tid at lave:! MEN det vi opleved i Sverige var samme spor som 5 prøver.. Man køre mere intenst når man ved man li har 5min a puste i! Man når li a sludre lidt om hvordan det gik! Man køre SOM ENDURO bør mod sig selv og elementerne uden a vide præcis hvor man ligger! Men en sindsyg vigtig ting er også den førnævnte knallertprop der opstår når en stakkel går på tværs.. Det er hverken sjov a være ham der afkræftet ska stresse under en byge bandeord og dødstrusler.. ELLER a stå og glo mens man ved a ens konkurrent der li smutted igennem pludselig er 4-5min foran:s De spor vi køre er slet ikk lavet til a tage den trafik som en fællesstart udløser.. Jeg tænker enkeltstart med 10-20 sek. mellemrum Og hvis man så sagde X antal omgange indenfor feks 2 timer VENDTE SPORET og så X antal på feks 2 timer den anden vej?? Det ville kræve det samme antal folk, antal pinde/pile, samme område, samme transponder, osv OG et lidt tunet regneark.. Men for sæjtan hvor ville det være fedt.. Pitten koger jo! ,,Hva så hvordan gik din omgang,, :) ,,Ej så ude ved den store bakke,,:s ,,Bar benzin tak hvis jeg ska nå det indenfor tiden,,... DET ER ENDURO.. I LOVE IT:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.593 sekunder
Leveret af Kunena Forum