Skip to main content

Hjælp til nyt medlem

13 år 11 måneder siden #1 af MartinfraÅrhus
Hjælp til nyt medlem blev oprettet af MartinfraÅrhus
Hej alle. Jeg har en kollega, som gerne vil være medlem af vores fede klub. Derfor har han købt en fin TT350 i Sverige, men den kan ikke synes, da der mangler noget positionslys og sager på den. Er der nogen i omegnen af Østjylland, der kan hjælpe ham. Han vil gerne betale lidt basseører for et par timers "konsulentbistand". Ring til Martin på 50714951. Vi ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #2 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Hjælp til nyt medlem
Hej alle.

Jeg har en kollega, som gerne vil være medlem af vores fede klub. Derfor har han købt en fin TT350 i Sverige, men den kan ikke synes, da der mangler noget positionslys og sager på den.

Er der nogen i omegnen af Østjylland, der kan hjælpe ham. Han vil gerne betale lidt basseører for et par timers `konsulentbistand`.

Ring til Martin på 50714951.

Vi ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #3 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Hjælp til nyt medlem
Jeg er ikke ekspert i Yapsere, men der er ikke krav om positionslys på en MC uden Batteri, og så vidt jeg ved er der ikke batteri på sådan en ged. Det er bare ikke alle synsmænd der ved det, men det står beskrevet i detailforskrifter for motorkøretøjer, som kan findes på nettet, Google er din ven. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #4 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Hjælp til nyt medlem

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #5 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Hjælp til nyt medlem
Hen og leje et prøvenummerskilt - deltage i Classic Træf med total legendarisk TT350 - mulighed for gratis og kompetent konsulentbistand:Matrix: Ses i morgen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.571 sekunder
Leveret af Kunena Forum