Skip to main content

K: baghjul XR600R

13 år 6 måneder siden #1 af EsbenXR650R
K: baghjul XR600R blev oprettet af EsbenXR650R
Hej Folkens.
Jeg har en ven ( Dave) som jeg mødte i USA.
Han er nu på vej jorden rundt på sin DRZ400S, men har haft lidt batteri problemer. Derfor vil han gerne have monteret et Kickstart kit på sin DRZ og jeg har lovet at hjælpe ham med projektet.

jeg har fundet ud af at det kan købes i USA.
blandt andet her:
cgi.ebay.co.uk/Kick-Start-Kit-Starter-Ki...152289#ht_1315wt_905

og her:

www.happy-trail.com/Suzuki-DRZ400S-SM/Ki...tart-Kit-DRZ400.aspx

Og det er jo fint nok hvis det ikke var fordi det nok ender med det skal laves i min garage! og med porto og skat ender det jo med at blive dyrt.
for ikke at tale om langsom fragt fra USA.

så jeg vil høre om nogen er jer måske har en ide.. har nogen måske set sættet til salg her i Europa.....?
eller kan man måske finde en liste over delene så man kan bestille delene hos en lokal Suzuki forhandler?

Lige nu er min ven Dave i Bangkok men kommer sammen med sin cykel til Amsterdam inden for ca. 2 uger og han kommer måske på besøg her til en gang skruen i garagen, lidt kulturelle indslag (danske øl) og lidt MC ture.

nåja her er hans blog forresten:
www.davegtravels.com/

der er masser af god læsning..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Kickstart kit til DRZ400S
Hej Folkens.
Jeg har en ven ( Dave) som jeg mødte i USA.
Han er nu på vej jorden rundt på sin DRZ400S, men har haft lidt batteri problemer. Derfor vil han gerne have monteret et Kickstart kit på sin DRZ og jeg har lovet at hjælpe ham med projektet.

jeg har fundet ud af at det kan købes i USA.
blandt andet her:
cgi.ebay.co.uk/Kick-Start-Kit-Starter-Ki...152289#ht_1315wt_905

og her:

www.happy-trail.com/Suzuki-DRZ400S-SM/Ki...tart-Kit-DRZ400.aspx

Og det er jo fint nok hvis det ikke var fordi det nok ender med det skal laves i min garage! og med porto og skat ender det jo med at blive dyrt.
for ikke at tale om langsom fragt fra USA.

så jeg vil høre om nogen er jer måske har en ide.. har nogen måske set sættet til salg her i Europa.....?
eller kan man måske finde en liste over delene så man kan bestille delene hos en lokal Suzuki forhandler?

Lige nu er min ven Dave i Bangkok men kommer sammen med sin cykel til Amsterdam inden for ca. 2 uger og han kommer måske på besøg her til en gang skruen i garagen, lidt kulturelle indslag (danske øl) og lidt MC ture.

nåja her er hans blog forresten:
www.davegtravels.com/

der er masser af god læsning..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mathias
  • Mathias
  • Posts: 174
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 måneder siden #3 af Mathias
Besvaret af Mathias på emne K: baghjul XR600R
Hej Esben

Du skal ha' fat i Gashånden her:

gashand.de/

Han har det kit til den nette sum af 329€. Hans side er lidt tung og gammeldags i det, men min makker Magnus har handlet der nogen gange og fået god behandling.

Mvh Mathias

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.372 sekunder
Leveret af Kunena Forum