Skip to main content

EVS R4 krave

12 år 7 måneder siden #1 af Capt. Slow
EVS R4 krave blev oprettet af Capt. Slow
Er der nogen der har noget godt eller skidt om den krave her www.motorcycle-superstore.com/2/6/10/416...R4-Neck-Support.aspx

Prisen er rigtig for det første =)


Hilsen
-Rasmus

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 7 måneder siden - 12 år 7 måneder siden #2 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Sv: EVS R4 krave
Tror helt sikkert det er en fin krave, EVS plejer at være super kvalitet.

Når det så er sagt, så skal du lige tænke på hvordan den skal sidde i forhold til dit tøj, brynje og hjælm. Nogle nakkekraver kræver lidt modifikationer, og til f.eks. Leatt Brace kan man få en del trøjer og jakker som er tilpasset.

Sidst men ikke mindst, så er den shop du linker til i et "ikke EU-land" og der kommer told, moms mm. på.

Du kan evt få den her www.dirtbikebitz.com/2012-evs-r4-neck-brace-adult-p-17000.html inden for EU, men der er også forhandlere i DK, eks. her www.mx-christian.dk/xstar/sikkerhedxstar.html

Mvh. Torkild

PS: Jeg ville ALDRIG købe den slags udstyr uden at prøve først

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #3 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Sv: EVS R4 krave
Sorry har ikke nået at svare før nu..
Jeg har haft mulighed for at prøve flere slags nakkedimser.

Leatt: Virker som super kvalitet, dog er nogle at tingene lidt spinkle. F.eks låsemekanismen.. Og det holder i længden ved jeg ikke.

Alpinestar: Virker vildt lækker, og sidder på mig rigtigt godt. Giver på mig lidt mere bevægelses frihed.

Evo kraven: Føles lettere end du andre, men desværre også mere plastik agtig. Sidder ikke særligt godt.. i hvert fald ikke på mig. Jeg følte den kunne rykke meget rundt.

Jeg endte med at købe en
En grund til at købe Leatt var at jeg kørte meget i USA i sommers og der er den lokale redningstjeneste undevist i at pille en leatt af uden at skulle skære den over. Hvorimod alle andre nakkekravet bliver skåret over hvis der er chance for nakkeskader. Leatt kan menlig pilles af uden at skulle om bagved nakken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.388 sekunder
Leveret af Kunena Forum