Skip to main content

Død støddæmper på WR200

12 år 6 måneder siden #1 af EsbenXR650R
Død støddæmper på WR200 blev oprettet af EsbenXR650R
Hej
Efter fredagens fede Snedsted ræs måtte bagstøddæmperen på min WR20 give op. Der er simpelthen ingen dæmpning... til gengæld så kan jeg virkelig mærke fjederen som flere gange var ved at tage livet af mig.. fik i hvert fald kørt mere på forhjul end nogen sinde før. :-)

Nå men hvad faen gør jeg.. Kan sådan en renoveres... og kan det nåes inden Vordingborg Enduro næste weekend... og hvem skal jeg prøve at kontakte...

Eller kan jeg lige så godt købe en ny dæmper??? og hvor faen finder jeg lige sådan en? Så vidt jeg kan se kan de ikke fåes originalt, så gad vide om noget fra en anden model passer på?????

Håber meget nogen kan hjælpe da jeg ikke er sikker på jeg tør køre Vordingborg med en kænguru cykel!

Hilsen Esben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #2 af Niels
Besvaret af Niels på emne Sv: Død støddæmper på WR200
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men prøv at sende en mail til endurobunker.de, de har måske en på lager, eller ved hvad der evt passer på.

Held og lykke med rep;)

PS: Tog dig og Mini ikke også nogle billeder i fredags?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #3 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Sv: Død støddæmper på WR200
Min dæmper døde også i påsken. Jeg ringede til ES teknik i går og han mente han ku ordne min på tirsdag.. Gi ham et kald evt. Se www.es-teknik.com/Pages/Contact.aspx

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #4 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Sv: Død støddæmper på WR200
jow jow.. jeg tog nogle billeder.. Jeg ligger som altid et link ind når de er klar..

og super.. jeg prøver lige at give ES teknik et kald tirsdag morgen.. jeg forsøgte faktisk i lørdags.. men kunne ikke få fat i ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 6 måneder siden #5 af Niels
Besvaret af Niels på emne Sv: Død støddæmper på WR200
Super duper der;-) Jeg glæder mig som altid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #6 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Sv: Død støddæmper på WR200
De fleste bagdæmpere kan laves, inklusiv dem uden ventil til at pumpe gas ind med. Der bores bare et hul i toppen, hvorefter der svejses en ventil på. ES Teknik har tryllet for mig mere end en gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #7 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Sv: Død støddæmper på WR200
jeg afleverede min dæmper ved ES i går og hentede den i dag. Han lavede også min udstødning, pakkede den om og satte en kegle i så den ikke smælder så voldsomt, og sidst men ikke mindst satte han bolte i så den ikke skal nittes sammen længere.. 1309 jydske dollars for hele baduljen! Det er fanme i orden! Det er absolut ikke sidste gang jeg kører til ES teknik!
Jeg tog lige en hurtig på knallerten med den "nye" dæmper.. F#*?1!K det virker bare! Er i tvivl om om den nogensinde har virket imens jeg har haft cykelen :D

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.515 sekunder
Leveret af Kunena Forum