Skip to main content

Artsfæller i det nordjyske ?

  • GUEST
12 år 4 måneder siden #1 af
Hej
Jeg har lige fået min wr426 på plader, efter 20års fravær med enstamper, og savner både steder at køre, og nogen at gøre det sammen med.
jeg havde egentlig forestillet mig at jeg da bare lige kunne køre til svenstrup på en træningsaften, men må sande at fra frederikshavn er det simpelthen en pinsel på sådan en pind som min.
Så hvis der nogen her oppe i det nordjyske, der kunne tænke sig at køre en tur i ny og næ, ville jeg meget gerne med.

Hilsen Carsten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Buller
  • Buller
  • Posts: 241
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 4 måneder siden - 12 år 4 måneder siden #2 af Buller
Besvaret af Buller på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Hej Carsten...

Bare op på en trailer med den og så afsted...
Vi kører derud om lidt...

Mvh. Peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #3 af Signesfar
Besvaret af Signesfar på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Hej. Det er godtnok kun lidt kortere men vi kører en del i Hjørring og omegn. Smid et Tlf nr eller kom til Svenstrup så finder vi ud af noget. Mvh Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #4 af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Hej . Jeg ruller på en ktm300 heller ikke sjov til langeture, mmmennn på trailer til hjørring, brovst, frederikshavn eller syd for fjorden så er det meget nemmere. Jeg giver da også gerne en tur rundt om hjallerup og dronninglund. Ib laursen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #5 af Torben300
Besvaret af Torben300 på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Skagen melder ind. Træner mest på Cross banen i Skagen + en del ved stranden fra Skiveren og sydover.

Nogle som skal til DM 3 i Sverige, som har lyst til at tage den med færgen Frederikshavn-Göteborg, og hjem over sjælland. (ser ikke ud til at der går en færge fra Göteborg lørdag aften :( )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 4 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Det er da dejligt at høre jeg ikke er helt alene på endurocykel heroppe i det nordligste :)
Jeg har lige sendt konen og ungerne på miniferie i det sønderjydske, hos min svigerinde, så jeg er klar på en køretur, her de kommende dage.

Cyklen er rigget op til motard lige pt. men en time så er den tilbage i enduroform igen.

Bilag foto-2.JPG ikke fundet



@Torben300, jeg er selv fra skagen af, der er da også et fint terræn fra skagen til skiveren.. + Kandestederne.

skriv eller ring 61331608 :)

Hilsen Carsten
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #7 af Signesfar
Besvaret af Signesfar på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Sprød Motard den der. Har selv en, bare orange :woohoo: Måske skulle vi prøve at se hvor mange Dormck ere der har sm tendenser. Det kunne da være spas at mødes og køre lidt asfalt ( jeg er fra Hirtshals )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #8 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Hej Hjorth.
Aalborg OffRoad Klub køre ræs hver tirsdag i Svendstrup. Du er meget velkommen. Vi har en Facebook side "Aalborg Affroad Klub" der kan du holde dig orienteret.

Ellers er du velkommen til at ringe: 28103766 Mvh FireStarter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Buller
  • Buller
  • Posts: 241
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 4 måneder siden #9 af Buller
Besvaret af Buller på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?

Signesfar skrev: Sprød Motard den der. Har selv en, bare orange :woohoo: Måske skulle vi prøve at se hvor mange Dormck ere der har sm tendenser. Det kunne da være spas at mødes og køre lidt asfalt ( jeg er fra Hirtshals )


SM tendenser... :ohmy: Du kan da godt få en røvfuld næste gang vi er i "bushen"... ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #10 af Signesfar
Besvaret af Signesfar på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Hmmm har godt lagt mærke til at du har et godt øje til min røv, men jeg siger dig du holder nallerne af ballerne :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 4 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Nå, så røg knopperne på igen, nu har jeg kørt 80km de sidste par dage med motard hjul, og har taget mig selv i "hov hvad er der lige inde af den grusvej" nå nej, jeg har motardhjul på.
Inde i byen, kommer man meget nemt til at køre alt for smart, og ude på landevejene, er den lidt for levende, og går for mange vindinger.
Nej en gokartbane, som den i Mou, det kunne være spas, men den er jeg ikke lige nabo til :(

Nå men imorgen må jeg hellere lufte knoldhopperen, og køre en tur langs stranden til Skagen, med en 2L colaflaske med benzin, og lige en lille madpakke.
Så må jeg se, om ikke mor giver en kop kaffe :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 4 måneder siden - 12 år 4 måneder siden #12 af
Besvaret af på emne Sv: Artsfæller i det nordjyske ?
Hej

Ja lidt kørsel blev det da til, 3,5 time på nakken af geden.
Jeg kunne se der var 2 andre med store knopper, der kort forinden havde været ude at lege, mellem skagen og skiveren.

Bilag foto2.JPG ikke fundet



Bilag foto1.JPG ikke fundet



:)
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.777 sekunder
Leveret af Kunena Forum