Skip to main content

Stjålet! KTM og GasGas

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #1 af
Stjålet! KTM og GasGas blev oprettet af
Jeg har i nat fået stjålet 2 motorcykler fra mit værksted mens min kone var hjemme.

GasGas 300ec 2006
Da den forsvandt var den monteret med alubundskjold og gule nummerfelter. Desuden iøjnefaldende orange grebsbeskyttere.

KTM 450EXC sixdays 2009
Sædet var afmonteret og det påtegnede nummer 503 var fjernet.

Dusør på 5.000,- pr cykel

Ring eller sms på 21 63 46 75

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
Jeg har i nat fået stjålet 2 motorcykler fra mit værksted mens min kone var hjemme.

GasGas 300ec 2006
Da den forsvandt var den monteret med alubundskjold og gule nummerfelter. Desuden iøjnefaldende orange grebsbeskyttere.

KTM 450EXC sixdays 2009
Sædet var afmonteret og det påtegnede nummer 503 var fjernet.

Dusør på 5.000,- pr cykel

Ring eller sms på 21 63 46 75

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
KTM'eren...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
Det er fra Holstebro forresten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #5 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Stjålet! KTM og GasGas
Sådan nogle forpulede møgsvin. Var det også din ktm? Har godt set den til salg på dba.dk. Mon ikke det er derfra tyven fundet frem til den og så i bonus fik en gasgas. Det har været min frygt meget længe at sådan noget kunne ske. Har derfor forsikret mine som crossmaskiner. Koster 900 om året og er kun pengene værd nevis der sker noget:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
Det er ikke min KTM men en kammerat havde den stående hos mig mens han er i Afghanistan. Han har fået meldingen og er dybt såret over at det ondeste der sker for ham er i Danmark...

Gasseren er min, og den kørte sku godt. Ære være dens minde :|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
forhelvede da, så godt ktm'eren var til salg et stykke tid nu... synes ellers den var mega fed. Jeg vi prøve at holde øje med dem her i Århus, sjovt nok har de fleste enduro cykler det med at dukke op her.... var der ellers forsikring på nogen af dem?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
Pænt træls må man sige! :! :wall:
Jeg tror også man skal holde sig fra at skrive sin adresse i salgsannoncerne, kun sit postnummer.
Det med den præcise adresse må vente til man har en potentiel køber der vil komme forbi.
Sådan plejer jeg i hvert fald at gøre.
Og så står mit telefonnummer for øvrigt heller ikke i telefonbogen, så man heller ikke kan slå adressen op den vej igennem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • nfsbbi
  • nfsbbi
  • Posts: 32
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #9 af nfsbbi
Besvaret af nfsbbi på emne Stjålet! KTM og GasGas
Shit, jeg har også fået stjålet min honda i Holstebro, for nogle år siden, det er noget pis, men hvordan kan de slippe væk med dem, imens hun er hjemme? brugte de vinkelslibere el.lign. til at skære låsene op? hvis der var låse på?

Nicolai

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #10 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
Synes nu også jeg har gjort mig umage. Karl Martin som havde 450'eren til salg har skrevet mit mobilnummer, men den står ikke tilknyttet min privatadresse men arbejdet 40km væk. Prikken på kortet på dba.dk er downtown Holstebro og jeg bor ude på landet 5km væk. Jeg bruger endda ikke mit fulde/rigtige navn på nettet nogen steder...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 10 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Stjålet! KTM og GasGas
hep, lidt efterforskning på egen hånd giver sku lidt. En nabo har set en sedan med en shell trailer (lukket model) efter holde ud for os og mænd luske rundt i skoven kl 23.30. Politiet blev alarmeret men ingen patruljer havde tid. Julefrokoster var vigtigere. De prøvede også at bryde ind i hans garage hvor der holder nogle quads/atv'ere. Han turde ikke konfrontere dem hvilket nok heller ikke havde været klogt.

Mon shell vil rykke ud med hvem der har haft lejet trailere fredag aften?

Tyder det på at cyklerne stadig er i DK? Kører man til Polen med en Shell-trailer eller hva?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • nfsbbi
  • nfsbbi
  • Posts: 32
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #12 af nfsbbi
Besvaret af nfsbbi på emne Stjålet! KTM og GasGas
Hvilken skam at han ikke lieg havde et jagtgevær eller noget han kunne skyde op i luften for at skræmme dem.

Det tror jeg gerne de vil, til politiet, de må jo ikke udlove fortrolige oplysninger til privatmænd.

OG det er ret nemt at stjæle en trailer, BTW en bette boltsaks, og så har de masser aaf transportplads til deres tyvekoster. Sååå, men lad os se om den dukker op i Århus, og til næste gang, støb et armeret anker ned i jorden, køb en minimum 16mm kæde med til svarende lås, og så om stellet, det setup har jeg inde i holstebro ved min bror, og så kan de bare komme, mon ikke 10mins larm med en vinkelsliber kan høres.

For har nemlig fået stjålet én mc for meget i mit liv.

Det er en af de værste følelser, afmagt og vrede, håber at du finder dem på et tidspunkt.


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #13 af boddum
Besvaret af boddum på emne Stjålet! KTM og GasGas
undskyld jeg nasser mig ind på denne tråd, jeg har nemlig ikke fundet ud af at lave en selv.
man bliver jo helt svedt og harm over det som er sket, men er der nogen forslag og priser til forsikringer. jeg har en ny men den er snart dyre end dyngen så forslag er meget velkommen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #14 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Stjålet! KTM og GasGas
Håber de dukker op Sandsen !!!!

Har selv gulvanker fra biltema, samt de sværeste kæder på om stellet.

En cross forsikring er omk. 1000,- og så skal cyklen under fast tag. har du en classic +25år, kan gf lave kasko for ca 1100 og ansvar for 500

har der hvor jeg har gemt mine kære under sløringsnet og bag en busk, en 1000W pære og et iriterende horn koblet til en rum føler, så det om ikke andet er mega iriterende at forsøge af komme ind i skoven til dyngerne.

og og og der er ikke en boltsaks eller et metelsliperaggragat lige i skuffen til venstre for knophøjen.:(

Har overvejet at stille en hvis elektrikker foran døren også, men det ku godt gå hen og blive for dyrt i kager.:?:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.772 sekunder
Leveret af Kunena Forum