Skip to main content

Offroad-trailer

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 1 måned siden #1 af Sniger
Offroad-trailer blev oprettet af Sniger
Hej Folkens

Jeg har længe ledt efter en offroad-trailer, og faldt over denne:
www.moto-mule.com , da vi lever i et U-land ang mc og lign, har jeg allieret mig med Kok-mc da de er den mc-forhandler i DK, der har størst erfaring med mc-trailere.

Er dette noget for dig? så har jeg brug for årgang og model + billeder af baghjul og bagsvinger.

Ideen er så at jeg sender oplysningerne til Kok-mc, han finder ud af hvad der er af muligheder for at producere en lign mc-trailer.

På nuværende tidspunkt er der ingen tidsramme eller pris og løbende info kommer her.

Dette er heller ikke bindende, men udelukkende en føler for hvor stor efterspørgsel der er for sådan en trailer.

Jeg skal senest have informationer onsdag den 4.9.2013 på mail skaanvad@stofanet.dk

mvh sniger/John

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af Capt. Slow
Besvaret af Capt. Slow på emne Offroad-trailer
Ka de fåes med buggi? eller er det noget med BE kørekort så?

Hilsen
-Rasmus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 9 måneder siden #3 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Offroad-trailer
Så går vi ind i den sidste del af dette projekt, det vil sige at vi er meget tæt på endelig pris og den ligger lige under 16.000 kr. For den pris får man en trailer der kan læsse ca. 50% af cyklens egenvægt +/- alt efter mc, den er synet og med nr-plade og en tilsvarende plastikkasse, som man kan se på videoen med Moto-mule, vi mangler lige at få de sidste ting på plads, det vil sige, at hvor stor et hjul vil vi ha på og nogle andre småting.
Der vil blive lavet 6 stk. og de 2 er solgt, så der er 4 stk. tilbage, skal du ha en så er det NU! du skal kontakte mig.
Sniger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.337 sekunder
Leveret af Kunena Forum