Skip to main content

Opråb fra Redaktøren!

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 9 måneder siden - 9 år 9 måneder siden #1 af Niels
Opråb fra Redaktøren! blev oprettet af Niels
Hej Muddertosser M/K

Nu hvor det nye år er i gang, vil jeg opfordre jer til at begynde at sende jeres bedste billeder og historier fra året der gik, samt lave noget reklame for de arrangementer der kommer i det nye år, så jeg igen i år kan lave et livsstils magasin, og udbrede noget offroadkultur til masserne.

Er det korte historier og et enkelt billed, så send en mail til excniels@gmail.com og har du en lang historie og en masse fede billeder i høj opløsning så gi' besked så kan jeg dele en dropbox mappe med dig. Bare husk...og nu kommer det vigtige! Del din fede historie med mig, og holde den langt væk fra FB og forum, så det ikke bliver et blad med gamle "nyheder".

Hvis I bidrager, og alt går efter planen vil det forhåbentlig blive klar omkring GF først i marts.

Godt nytår, og husk at gi' gazzz! :woohoo:
Redaktøren.

Stemningsbilled fra GF turen 2014.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Opråb fra Redaktøren!
:woohoo: Kom så venner, nu er det nu det er nu, som i lige om snart for lidt side og før det for sille :silly: :evil:
Vores Redaktør går og keder sig, send glade konstruktive tanker og vedhæft så lige lidt tekst med et par billedder.
Reklamer for dit arrangement, beskriv naboens sørgelige Virago-liv og hvordan du så omvente den tabte mc-ist eller kom glad med lidt historisk stemning fra året der gik.....det bliver lækker, det er sikker. :P

offer
M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 8 måneder siden #3 af Niels
Besvaret af Niels på emne Opråb fra Redaktøren!
Lyt til Formandens kloge ord. Det er sådan at jeg kun har modtaget et par billeder (gode godt nok) og ikke andet. Hvis ikke I bidrager er der ikke noget at lave et blad med. Pga nyt job, har jeg ikke så meget tid/overskud som jeg har haft tidligere, og jeg magter ikke at skrive bladet selv. Kom med noget klub, enduro, offroad mc lækkert dormck guf, og jeg skal nok samle det til en blad...til sidst.
Hvis ikke der er kommet noget at arbejde med inden 1/3 er der ikke noget blad på denne side af sommer ferien.

Nemli.
Redaktøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Ole L.
  • Ole L.
  • Posts: 73
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 7 måneder siden #4 af Ole L.
Besvaret af Ole L. på emne Opråb fra Redaktøren!
Kunne det komme på tale med en beretning fra Intercontinental rally? Pia må have noget næsten klart stof fra sit foredrag?

M.v.h.
Ole,.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 7 måneder siden #5 af Niels
Besvaret af Niels på emne Opråb fra Redaktøren!
Pia er helt sikkert velkommen til at skrive om IR. men jeg vil ikke nødde hende til det. IR har været beskrevet i de seneste 2 nr. af Mudder Wellness Magasinet, så jeg synes emnet er velbeskrevet. Og til alle andre, I behøver ikke have været i Dakar eller Mongoliet eller have kørt offroad til Nordkap for at skrive en god historie. Bare kom til tasterne, og send hvad I end må have, også gerne et godt billed (husk lidt tekst til)
Der er faktisk allerede et par historier i min indbakke, så måske kommer der faktisk et blad i år!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 6 måneder siden - 9 år 6 måneder siden #6 af Niels
Besvaret af Niels på emne Opråb fra Redaktøren!
Så er det ved at være sidste chance for at få noget med i Muddersprøjten denne gang. Jeg er ved at samle de forskellige historier, og sidst på måneden ryger de i trykken.
Jeg vil i den forbindelse efterlyse billeder fra julefrokost turen i Ålborg. Maren har skrevet en god beretning fra dagen, men jeg har ikke nogle billeder til at krydre historien med. Send hvad du har til mig enten her eller på excniels@gmail.com

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 6 måneder siden #7 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Opråb fra Redaktøren!
Så er der lidt på vej. Håber det duer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 5 måneder siden #8 af Niels
Besvaret af Niels på emne Opråb fra Redaktøren!
Så er jeg lige ved at være i mål. Jeg har fået en masse fede offroadhistorier og gode indlæg af gennemsyret af den uhelbredelige knopsyge. Men...Jeg mangler virkelig en tekst fra en af jer tosser der var med på Trangia. Jeg har billederne men ikke ordene, så kom til tasterne og skriv et par linier om årets trangia og send det til mig senest i løbet af weekenden, ellers bliver der ikke noget fra dette fantastiske træf i bladet denne gang...og det vil næsten vær synd.

Mvh Radaktøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 5 måneder siden #9 af Niels
Besvaret af Niels på emne Opråb fra Redaktøren!
VIGTIGT VIGTIGT!!!

Jeg mangler kun kalenderdelen for at bladet kan blive sat op og komme i trykken. Jeg kan desværre kun finde ganske lidt her på vores forum. derfor hvis du har navn og dato på et arrangement, der kommer inden for det nærmeste år så skriv til mig NU!
Jeg har Øko, Ålborg og svinerally, men hvad med Hellerup Rally, juleforkost, trangia 16 og alle de andre træninger og hvad der må være.
Send en mail eller en sms eller et brev bare gør noget. Sidste frist er Onsdag den 13. maj.

excniels@gmail.com / 26818114

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.471 sekunder
Leveret af Kunena Forum