Skip to main content

Så sker det snart. Årets klubblad er på trapperne!

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 8 måneder siden #1 af Niels
Hej Muddertosser

Så er jeg godt gang med årets udgave af dormck klubbladdet. Der er jo sket en masse siden det udkom sidste gang for et lille års tid siden, så I må have en hel masse gode historier og billeder fra alle de super fede arrangementer I har været med til. Kom til tasterne og skriv hvad du har oplevet, og send dem til mig. Du behøver ikke skrive en roman eller være pisse sjove, bare I skriver, ellers er der nemlig ikke noget mellem for og bagside når bladet bliver sendt ud til jer, om en måneds tid (agtigt)

Der har lige været både Trangia og Hyggemand, og mon ikke der også et et par turer fra 2015 der ikke er blevet beskrevet, så lad være med at tænke at det er der nog en anden der skriver om, gør det og send det.

Det gælder ivrigt også hvis du engang for 100år siden var på en fed tur, som du måske skrev lidt om dengang, men aldrig har fået sendt ud. Gør det nu!

Jeg glæder mig til at se alle de gode historier og billeder der nu kommer til at vælte ind i min mailboks excniels@gmail.com

Hilsen Redaktøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #2 af madsformand
Hej Niels.. Vil bare lige høre om det vælter ind med fede mudderkultur artikler :woohoo:
og arrangørerne har vel også meldt ind med datoer og info :evil:
ja for det er jo først til mølle princip hvis nu der ikke er plads nok i bladet :pinch: :silly:

forever offer
M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 7 måneder siden #3 af Niels
Jeg må desværre melde at der ikke er den store tilgang af ret meget. En enkelt historie og lidt hemli, hemli er hvad jeg har, så hvis der ikke snart kommer gang i skriverierne bliver det et tynd omgang. Jeg vil endnu engang opfordre jer til at skrive eller på anden måde bidrage med noget til bladet. Jeg kan godt selv finde noget og skrive det meste, men så bliver det nok lidt kedeligt i længden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
7 år 3 måneder siden #4 af
er det nok lidt kedeligt i længden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.445 sekunder
Leveret af Kunena Forum