Skip to main content

Kontingent, medlemsnumre og indmeldelse

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
8 år 6 måneder siden #1 af an96
Hej Alle
Sidder lige og opdaterer adresslisten, tjekker indbetalinger af kontingent på bankkontoen og sender mails med medlemsnummer til nye rødder der melder sig ind. Lige nu er der betalt 71 kontingenter for sæson 2016. Det er vel 20-25 stk mindre end der bør være iht de sidste 2-3 års tilslutning. Der er en del af jer som er "faste" medlemmer der mangler at betale de 400,- på reg.1551 kto.:5137330 - og husk nu lige at skrive navn og adresseændringer så jeg ved hvem det er der sender penge.

Nye medlemmer skal have tildelt et medlemsnummer som jeg sender på mail. Derfor skal jeg også bruge mailadresse, som også udbedes i indmeldelsesmenuen her på siden. Har du ikke E-mail, kan jeg klare det med et mobil tlfnummer så en SMS kan sendes.
Lige nu har jeg indbetalinger fra hr. Pradel og hr. Engelsfelt som ikke er ledsaget af emailadresser. Hvis i læser dette så send lige en mail til mig og ang. Engelsfelt, dit tlf.nummer på krak er ike gyldigt. - Når jeg får Info, så får i Nummer ! Tak! mvh. El-Kasso !
Som altid på : xxan96@gmail.com

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.347 sekunder
Leveret af Kunena Forum