Skip to main content

Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10

14 år 9 måneder siden #1 af dustndirt
Så blev der sat dato på næste års landskamp. Det blir den 12/6 2010. Efter blot 3 dage på nettet, var den svenske startliste ikke bare fyldt, men mer end fyldt :Matrix: Den kommer her: ANMÄLAN!!! 2 dagar, 14 timmar sedan 1: Peter 2: Magnus 3: pagodajon 4: Kockis 5: tigrr 6: LingonJesper 7: Maico 8: Klara kåsan 08 9: Husqvarna 10: Daniel 11: Ovald 12: callemange 13: GasGas2t 14: Magnus Karlsson 15: SvenB 16: Nisse125 17: Bonnen 18: Daniel 19: Bagheera 20: 2Stroke Reserver: 21: Grizzly 22: Sprängaren 23: Micke P 24: Ohlin Mere info vil følge. Dorte/dots aka Roadkill

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #2 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Så blev der sat dato på næste års landskamp.

Det blir den 12/6 2010.

Efter blot 3 dage på nettet, var den svenske startliste ikke bare fyldt, men mer end fyldt :Matrix:
Den kommer her:
ANMÄLAN!!! 2 dagar, 14 timmar sedan
1: Peter
2: Magnus
3: pagodajon
4: Kockis
5: tigrr
6: LingonJesper
7: Maico
8: Klara kåsan 08
9: Husqvarna
10: Daniel
11: Ovald
12: callemange
13: GasGas2t
14: Magnus Karlsson
15: SvenB
16: Nisse125
17: Bonnen
18: Daniel
19: Bagheera
20: 2Stroke

Reserver:
21: Grizzly
22: Sprängaren
23: Micke P
24: Ohlin

Mere info vil følge.

Dorte/dots aka Roadkill

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #3 af
Godt der er så mange på reservelisten..... Så er det ´jo næsten umuligt at få en plads, hvilket er temmelig godt for vores vinder chancer..... Men vil gerne melde mig frivilligt som hjælper.......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #4 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Adam, du kan roligt melde dig til :D Dansk hold består indtil nu af: 1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm Der er jo stadig mere end god tid til. Svensken er bare hurtigere på tasterne :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #5 af
Jamen så tager jeg chancen. om ikke andet har i andre noget at morer jer over:D 1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #6 af LauXR4
1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #7 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Vi tager den her, eftersom jeg åbenbart ikke kan gå direkte ind og rette hvad jeg tidligere har skrevet i Arrangementer. Det er, som altid, et åbent og gratis arrangement. Ingen krav om klub tilhørsforhold, licens, nr plade osv. Vi vil jo helst ikke ha' at hverken fattigrøve, bonderøve, gadecykler, crossere eller nogensomhelst andre udenforstående, skal opdage hvor sjovt det her er... - - dog vil jeg gerne lige hviske noget om lyddæmpning - jeg har nogle trælse naboer, og de skal jo ikke få lov til at kvæle os på det ! Det er også hermed klart at ALLE kører på Eget ansvar. Starttid kl 12. 1 time den ene vej rundt på sporet (som vil blive værre end tidligere, dog med håb om mindre mudder) derefter pause en times tid, derefter modsat vej rundt endnu 1 time. Aftensmad after race står jeg for. Alt andet foder klarer du selv. Der er ingen dusch til hverken dig eller cykel efter løb. Kun du kan evt allernådigst få den kolde skylle med haveslangen... Der vil være ryttergård/camping og mit hus er self åbent for trængende til potten/brændeovn/hygge/kaffe/altmuligt - kort sagt døren står åben. Adr: Skovløbervej 7 4571 Grevinge OBS****OBS****OBS****OBS MAX 20 mand på vores liste ! Der er lige nu 6 tilmeldt. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #8 af gaffaTT
nr 7 gaffa med startnr 107

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #9 af
Jeg er lidt i tvivl om jeg er på listen men regn med Nr10 på holdet. Skulderen er sat på plads efter mit forsøg på a ryste alle kogler a træet for enden a den stejle opkørsel i Sverige.. AV AV.. Men mega griner:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #10 af gaffaTT
rasmus h har fået fri fra arb og kommer nu med husky der kan køre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #11 af Niels
Så er vi lige 2 mere der vil gi svensken klø! 1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge 7. Gaffa TT 8. Rasmus H 9. Niels 10. Kasper 11. Jancross

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #12 af donlogan
1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge 7. Gaffa TT 8. Rasmus H 9. Niels 10. Kasper 11. Jancross 12. Rene

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge 7. Gaffa TT 8. Rasmus H 9. Niels 10. Kasper 11. Jancross 12. Rene 13. Kristoffer Kjøller 14. Anders (ny i trafikken) Gjellerup Såe, drenge & piger - kun 6 pladser tilbage... Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #14 af bageren
hej bageren skal selvfølgelig også med så jeg tager plads nr 15 vi ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 6 måneder siden #15 af
Gi gas for DK, jeg vil gerne tage mig af nr 16. Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 6 måneder siden #16 af
Jeg vil meget gerne være #17. 1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge 7. Gaffa TT 8. Rasmus H 9. Niels 10. Kasper 11. Jancross 12. Rene 13. Kristoffer Kjøller 14. Anders (ny i trafikken) Gjellerup 15. Bageren 16. Martin 17. Ben Tja... OK, så er jeg ikke teknisk set Dansk, men det kan vi se bort fra...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #17 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge 7. Gaffa TT 8. Rasmus H 9. Niels 10. Kasper 11. Jancross 12. Rene 13. Kristoffer Kjøller 14. Anders (ny i trafikken) Gjellerup 15. Bageren 16. Martin 17. Ben 18. Gert Jørgensen 19. John Hasberg 20. En plads tilbage, hvem snupper den ? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #18 af LauXR4
1. Heilmann junior 2. Heilmann senior 3. Søren gjerllerup 4. Steffen Worm 5. Adam aka Væltepeter 6. Lauge 7. Gaffa TT 8. Rasmus H 9. Niels 10. Kasper 11. Jancross 12. Rene 13. Kristoffer Kjøller 14. Anders (ny i trafikken) Gjellerup 15. Bageren 16. Martin 17. Ben 18. Gert Jørgensen 19. John Hasberg 20. Jeppe (Nybagt sjællandsk medlem af Dormck som endnu ikke har fået oprettet login - derfor tilmelder jeg ham).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #19 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Seneste nyt: Svensken skruer bissen på. Jeg har netop fået denne besked. "Detta året kommer det förare från sverige som har kört flera världsmästerskap! " Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #20 af Niels
Ja ja, det er jo ingen skam at tabe til nogen der er bedre end en selv....så det må vi hellere lære de svenskere:Matrix::Matrix::Matrix: Vi ses Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #21 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Dots, mon ikk man ku regne resultatet ud på det hold der har sammen lagt pr. køre har kørt flest omgange ?? ellers kommer de Svansker bare med en 18årig cross køre der lige tar et par runder, mens de andre kikker på, og så kan vi køre og køre, og aldrig få skovlen under dem.? Eller er der en bagtanke med at "lade dem vinde". De er nok blevet slået så mange gange i fodbold, at de ikk kan tåle andet:):):) Lassan : nu også medlem i MCK Helsingborg (forsøger at gå bag deres linjer og inta Hallandsåsen, uden de bemærker det, og så tar vi Skåne tilbage til Danmark. Gør vi ja. bestemt badabims. :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #22 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Lassie skrev : "Dots, mon ikk man ku regne resultatet ud på det hold der har sammen lagt pr. køre har kørt flest omgange ??" Lassemann, det er dét vi gør i år. Både vores Håkon og Sten/Maico, svensken som vandt sidste år, pointerede lige netop samme sag. (Så blir der bare ingen T-shirts til vinderhold, det er jo en hulens masse klude der så skal skaffes :s ) Men hov Lasse - du står jo slet ikke på startlisten i år ??? Nå pyt, kan jo være der blir en ledig plads inden dagen. Indtil da - Bare fortsæt med den undergravende virksomhed i det skånske :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #23 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
De magiske ord: TILLADELSE TIL AFHOLDELSE AF MOTORLØB er netop landet i min postkasse. Hurra, nu ka svensken bare vente sig :[ dots

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #24 af Niels
Hej Er der mon en af jer der skal være med til at gi Svensken baghjul, som har plads til et mudderfræsejern retur fra Grevinge til jylland (Vejle):) Jeg skal ikke selv med, og cyklen behøver faktisk heller ikke komme til jylland før lørdag den 19/6 hvor den skal fræse økoskov ved Egtved! Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #25 af
TILLADELSE TIL AFHOLDELSE AF MOTORLØB er netop landet i min postkasse. Hurra SEJT!!!!! Jeg er osse klar til at besætte et evt. afbud, for jeg ska da ha kørt den nyerhvervede til eller det der..... :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #26 af gaffaTT
sådan dots der er styr på det til sonny endurojern skal ikke køres til . de skal vænnes til (citat Jens munkedal) så varm op. vrid håndtaget i bund slip æ kowling rundt mæ æ dæk så er vi væk vi ses :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #27 af
Sonny du kan få min......... Er blevet kaldt på arbejde til Skivefestival..... Ærgeligt for ville sapsuseme gerne have givet den gas, men for dævlen det er fedt herover. 25 gr. næsten ingen skyer og søde jyske piger i meget lidt påklædning. Næsten, men også kun næsten bedre en dag på græs......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #28 af
Lyder godt, både med piger i Gylland og fri plads på øen:) :Gaffa. Den er vist osse kørt til på en tur i Polen;-) Mojn mojn i a' hyt båt båt dyt dyt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #29 af LauXR4
"Slip æ kowling rundt mæ æ dæk........Mojn mojn i a' hyt båt". Skal da love for, at der er gået L. Ron Harald i den her i "Division Øst". Hvaaa Sir Gaf, er det ved Lamme- eller Limfjorden, du har invisteret i fast ejendom??? Vi ses på lørdag;-)!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #30 af
Jeg ska bruge en adresse til Dots matrikkel.. Glæder mig som et lille svin:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #31 af
den kommer her: Skovløbervej 7, 4571 Prejlerup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #32 af
Må sku melde fra, arbejdet kalder mener chefen...:wall:, beklager den sene framelding. Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #33 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Kunne det mon tænkes at nogen af de lokale muddervenner ku' ha' lyst til at hjælpe med at lave/køre spor inden lørdag + lørdag morgen ? Til min store bekymring er MX-Skåne siden blevet hacket tilbage til stenalderen i laaang tid, den er derfor flyttet til ny adresse www.mx-skane.se - men svensken er alligevel ved rigtig godt mod, og ved at slibe stålet på den anden side af sundet lige nu.... Vi ses :D Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #34 af gaffaTT
alloe dots jeg er arb ophængt med 2 gange indflytning i denne weekend så jeg er nok først at se på start linien men glæder mig til et lille afbræk og til at gi noget bundgas vi ses Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #35 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
hej dots .. jeg er klar til at hjælpe :fish: ska jeg have waders med:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #36 af
Hvornåååår sku det sku det være at man lavede spor? Fredag måske? Jeg snakker lige med chefen om jeg ik ka gå lidt før eller noget.... :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #37 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Vi starter op fredag formiddag med engstykkerne :fish: Husk waders og snorkel... Lørdag morgen tidlig blir hestene sat på stald, så vi kan tage det sidste stykke på bakken. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #38 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Apropos debatten om et lukket forum... Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #39 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Beskåret fordi *nogen* behøver heller ikke vide alt - så kan de sgu selv ringe og skaffe deres oplysninger :Matrix: Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #40 af
Hey!! Martin A fra TKD er klar paa sin 450er og klar til at lammetaeve sve(n)sken, saa hvis han ka faa den ledige plads saa blir han glad. Ellers er der sikkert nogle der er traette efter 1. heat. Men det er nok kun svenskere...:[:D Det ska nok bli' godt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #41 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Desværre må jeg meddele at de x-antal km spor vi har brygget fra morgenstunden er druknet i regn - og på nuværende ikke kørbare, og det pisser stadig ned. Derfor er Landskamp anno 2010 mere eller mindre aflyst, men vi holder det sidste spor åbent for dem der alligevel, trods de våde odds, gerne vil komme til noget ræs med hygge og foder :D Der er altid en mulighed for at vinde en 20-er i diverse sump væddemål :Matrix: Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #42 af
:wall:Hvor er vi bare nogen som er kede af at hører det! Sådan et godt initiativ fortjener bedre, men kampen mod vejrguderne er ikke liiiige til at kæmpe! Vi er et par stykker som stadig vil ud på de to hjul men tænker i at finde andre veje end sumpen men vi har ikke helt besluttet os så måske ses vi !!! :fish: Kasper

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #43 af Niels
Sur mudderrøv:wall: Nå så må vi nøjes med at grave i økoskov næste weekend. Der slap de ellers billigt de svenskere:Matrix: Hilsen Niels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #44 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Sikke et herligt naboskab:wall: Punkt 1: Klagen er uberettiget, for der er vel ingen der har kørt på motocrosscykler på din grund. Punkt 2: Trist at tolerancen nogen steder er så lille, og trist at "nogen" ikke kommer over og prøver hvor sjovt det er istedet for at sende en klage til kommunen. Surt med vejret - håber i finder på noget sjovt alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #45 af LauXR4
Hej Dorte. Tak for en sjov/hyggelig dag! Det er/var synd at jeres ellers fine arbejde med sporet endte med at være spildt/ligge midt i en sø. Men det er jo desværre vilkårene i DK... Nu ved jeg hvad vi skulle have gjort istedet:
Vi ses!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #46 af Nikos
Ang. klagen.. Det må sku da snart være grænser for hvor intolerant man har lov at være, At folk kan få ondt i røven ever de par arrangementer der bliver holdt er da til at brække sig over.... :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #47 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Landskamp MX-Skåne vs. DORMCK, Third Edition '10
Lauge _The Unstopable_ ! Tusind tak fordi du (og med flere) trodsede vandmasserne og kiggede ind til noget ræs og hygge. Jeg må sige uden Jer havde mit antiklimaks været i forhøjet beredskab. Skuffelsen kan stadig mærkes, men det var bedst på denne måde, så Ingen kører max antal km for bare at komme ud til noget lort. Tusind tak for krisehjælpen :) Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.405 sekunder
Leveret af Kunena Forum