Skip to main content

4-dages 2010

14 år 8 måneder siden #1 af endurojohnny
4-dages 2010 blev oprettet af endurojohnny
Arrangementet afvikles i år den 5.8. juli, med tilmelding og maskinkontrol den 4.7. Det bliver et sted i Skåne, så det er jo lige ovre på den anden side :[ Stedet for start og indkvartering er åbenbart ikke helt på plads endnu. Det ser ud til at 2010 skal blive året hvor arrangementet igen bliver godt besøgt af offrødder. Sidste år var vi 8 der deltog, i år tyder det på mange flere, -næsten alle med familie :? Mere senere på www.endurosupport.se

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #2 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Arrangementet afvikles i år den 5.8. juli, med tilmelding og maskinkontrol den 4.7.

Det bliver et sted i Skåne, så det er jo lige ovre på den anden side :[

Stedet for start og indkvartering er åbenbart ikke helt på plads endnu.

Det ser ud til at 2010 skal blive året hvor arrangementet igen bliver godt besøgt af offrødder.

Sidste år var vi 8 der deltog, i år tyder det på mange flere, -næsten alle med familie :?

Mere senere på www.endurosupport.se

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #3 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Middagspause stemning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #4 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne 4-dages 2010
Hr. Endurominister - melder "Skovhytten" stiller 5 mand alt!!? :s - og i år med "Villa on Wheels"! Det bliver feeeei!!:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #5 af an96
Besvaret af an96 på emne 4-dages 2010
Det er en fornøjelse igen at kunne melde sig til dette fuldstændig suverænt offroadiske gallaarrangement. Jeg vil straks opfordre alle i klubben til af forny deres medlemsskab af DORMCK og stimle sammen til en total overdreven massetilmelding til 4 dagars. Der kan nok også forventes deltagelse af en masse medlemmer fra TKD ( hvis ikke de vælger at melde sig ind i DORMCK ) og så kan vi jo battle dem i al venskabelighed. Vi skal derfor have nogle klubtrøjer som er til at skelne fra resten af de 2-3 hundrede deltagere. Se på fotoet vores suveræne landsholdtrøjer fra 2005 Meld nu til i bundter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #6 af clausjensen
Besvaret af clausjensen på emne 4-dages 2010
Jammen det vækker sgu minder at se så fine nogle gule gubben fra dansker lejren, Jeg må med igen. Og familien vil med i år, det bliver godt. Altså ferien er bestemt, enduro og familie/klub hygge i Sverige, sådan. Håber vi bliver en del familier, det kunne da være sjovt. kommer lige i tanke om en prøve der var i 2005, 11 km gusvej, fede sving, og ingen modkørende, hovedt under armen fuld gas:[i 5 gear, støvet og nul sigtbarhed, et T kryds:wall: afregning i botanikken:s vi offrødder stod for en hel del underholdning.Ses. Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #7 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Jamen vi er da selvfølgelig også klar, alle 4 her fra Juelsminde :) Gætter på at stedet kunne blive Tomelilla lige nord for Ystad. Svampa-banen har både crossbane, rallycrossbane, fine faciliteter og egen campingplads i forbindelse med banen. Vi var der et par dage sidste år, på vej til 4-dages i Skövde Fedt sted og så er der en forlystelsespark 200 m derfra, www.tosselilla.se ,med vandland o.l. Der er jo tradition for at være højsommer ved 4-dages Jeg var ellers på sporet af nogle fine stribede fangedragter med nummer på brystet og det hele. Kunne have været total iorden at stille 20 mand til start i ens fangedragter :):) Det viste sig imidlertid at han kun havde små størrelser tilbage :wall::wall: Vi må arbejde viderer på et eller andet sjovt, det var sku griner det år hvor 4 gutter stillede op til start den sidste dag iført ulastelig smoking med skjorte, butterfly,crosshjelm og -støvler:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne 4-dages 2010
Bagmanden melder klar med Passat med jydekrog og hundehus på slæb og øsen fuld af pit sild. Det bliver sgu da grov hyggelig hva´ Må man godt syntes der er lang tid til vi skal af sted. ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #9 af an96
Besvaret af an96 på emne 4-dages 2010
Lad os lige få en omgang brainstorm på det klubtøj ! Mads hvad hedder det sted hvor du plejer at få lavet trøjer og diverse. Jeg vil gerne sige se hvad de ellers har på hylden. Vi kunne jo også overveje et styrthjelmovertræk som var til at få øje på. Hvem har et fra Speedway, må jeg låne det så vil jeg studere lidt på noget kopiværk med helt specielt Dormck design.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #10 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Godt nyt :):) Det ser ud til at udgangspunktet for arrangementet bliver Hässleholm, kun 85 km fra Helsinborg :?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #11 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne 4-dages 2010
Fyradagars 2010 arrangeras den 5 -8 juli med besiktning den 4 juli och centralorten för årets tävling blir Hässleholmsgården i Hässleholm i Skåne. Det ser fedt ud, de har åbenbart afholdt det før på denne gård; www.kevamotor.se/4dagars/index.htm Det skulle være i gå afstand til byen og den nærmeste badesø, så hvem tager koner og børn med der kan underholde mine rollinger, mens jeg kører ræs?;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #12 af an96
Besvaret af an96 på emne 4-dages 2010
Hej alle lad os få gang i projektet. Johnny har inviteret til planlægning i privaten d. 2. juni, det er godt, især hvis man skal med for første gang. Roadbook, maskinkontrol, overnatning osv. alt muligt der skal være styr på. Foreløbig deltagerliste i årets 4d: Johnny Bagmanden AN96 Bette Push Harley Jensen Stoneking Toftdal

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #13 af
Besvaret af på emne 4-dages 2010
Hej jeg er ny man til 4 dages så ville rigtig gerne med til det introduktionsmøde for at finde af lidt mere om det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #14 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne 4-dages 2010
Hej med jer. Også ny mand her, men jeg tror sgu jeg har fået det forhandlet på plads med ledelsen. Vroooooouuumm! Jeg prøver også at komme til introen. Ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 måneder siden #15 af
Besvaret af på emne 4-dages 2010
Må desværre melde fra til intro og 4 dages. Ville satme ellers gerne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 måneder siden #16 af an96
Besvaret af an96 på emne 4-dages 2010
Vasåder alle i offrødder skal vi have nogen flere på listen. Hvis der er er nogen der skal med til Juelsminde på onsdag så giv lyd ! Foreløbig deltagerliste i årets 4d: Johnny Bagmanden AN96 Bette Push Harley Jensen Stoneking Toftdal FLENS

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #17 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Så er der 12 dage endnu for rettidig tilmelding :WoW: Status lige nu, efter et grovhyggeligt infomøde på terrassen i Juelsminde er: - 7 - 9 deltagere i løbet fra DORMCK - 3 - 4 familier hygger i lejeren, kører ud til badesøen, i dyreparken, shopper el. lign. mens vi andre må gøre det hårde arbejde 6-7 timer om dagen, på nakken af geden i den skønne svenske natur :D Mine tøser fylder 7 til august og det er 6. gang de skal med til 4-dages, hele familien glæder sig til 2 gode uger i det sydsvenske. Der er plads til flere, både deltagere og familier :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #18 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne 4-dages 2010
Hej Johnny. Det lyder fedt. Jeg selv bliver nok nødt ti at udsætte den endelige beslutning lidt endnu. Jeg har fået nyt arbejdssted og ny chef, og har endnu ikke afklaret om jeg kan holde ferie på det tidspunkt. Vi høres ved, Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #19 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne 4-dages 2010
Jeg er også klar, Pia er ikke:| Blev det til noget med ens trøjer eller hva? Jeg kan evt have en mere i bilen fra Sjælland/ Kbh af?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #20 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne 4-dages 2010
:[ Dag 1: ”Hässlehomsrundan” blev 265 km lång; En blandad route av slingriga asfaltsvägar och sköna grus-sträckor som ”loopar” runt i närheten av Hässleholm med en massa varierande specialprov av olika karaktär. Lunch/service paus på Dag 1 (1 timme) skall vara på KEVA MOTOR; med ett förbannat roligt 2,5 km gräsprov lagd på åkern vid sidan om KEVA’s butik (som naturligtvis har öppet); som all service personal och åskådare kan få njuta av och titta på när förarna ger allt. På eftermiddag blir det cross/gräs ,enduro och rally som bjuds på. Dag 2: ”Kristianstad/Bromölla” blir en runda på ca. 246 km. På morgonen åker vi söderut över Nävlingeåsen och Linderödsåsen genom bokskogar och förbi ljuvliga sjöar mot den berömda ”Ripabana”; där den andra av dagens fem prov skall äga rum (ni som gillar sand). Lunch/service pausen mitt på dagen ligger vid CLAESSONS MOTOR i Bromölla. Det finns bra med fina gräsytor och parkering där lunchen skall serveras, samt bensinmack och korvkiosk i närheten. På eftermiddag blir det några av södra Blekinge’s finast grusslingor som transport sträckor, med tre stycken roliga enduro/grus/cross prov på tävlings- menyn, innan deltagare är tillbaka på gården. Dag 3: ”Örkelljunga/Skåne Fagerhult” kommer att vara en dag att minnas. Dagens route blev 237 km lång, och merpartiet av transporten (74%) kommer bli på några av Nord Västra Skånes finaste (grus)vägar! På förmiddagen är man på väg norrut förbi Slättsjö/Hjälmsjö och över Hallandsåsen till Kungsbyggets slalomskidbacke; där ett kanonfint 3,0 km gräsprov kommer att läggas på sluttningar bland liftar och rodelbana! Efter att alpintsport inslaget är över; då åker vi vidare via en labyrint av små- vägar till Skåne Fagerhult där lunch/service äger rum. Skåne Fagerhults endurobana (en av de tuffaste i årets 4 Dagars) ligger bara 400m a från lunch/tank stället , och NILSSONS MOTOR bara 500 m länge bort i byn (deltagare som kanske behöver något i form av reservdelar mm. ska veta att butiken är öppen och personalen medveten om att 4 dagars åkare är på besök). I Skåne Fagerhult finns det gott om parkering och service ytor (intill E4 motorväg), då är det ytterligare ett bra tillfälle för åskådare att vara med. Eller kanske köpa något gott från ”godis flygget” när man ändå ät på besök? Senare på eftermiddag blir det mestadels grusvägar och ett gräs/enduroprov att köra på vägen tillbaka till Hässleholm. Dag 4: ”Helsingborg/Ljungbyhed”. Asfalts maskinen har gjort vägarna till ”Öresunds pärla” ännu mer ”vatten tät” på de senaste åren… ändå har vi lyckat göra en så intressant som möjligt banansträckning för er, med hela 105 km grussträckor på de 211 km som sista dagens route omfattar. På morgonen bär det av ut till det mytomspunna HOVDALA- fältet utanför Hässleholm (platsen för 2003 års Novemberkåsa) och en jättefin Endurospecial. Sedan vidare genom skog och dal via Ljungbyhed, över Söderåsen för att köra ett varv på Helsingborg’s Enduro slinga. I enlighet med Fyra Dagars 2010 års tema; är den fjärde dagens lunch/service paus OCKSÅ schemalagd vid en motorcykel verkstad/butik. YAMAHA CENTER/RG MOTOR Helsingborg. Tankställe och parkering finns i anslutning. Grabbarna på RG kommer att hitta på lite ”jippo” runt vårt 4- dagars besök hos dem. På eftermiddagen blir det ett grustagsprov i närheten av Billesholm, innan vi korsar Söderåsen – för andra gången denna dag - (och kör förbi Skånes HÖGSTA punkt, på Skånes högsta grusväg: 209,5 m över havet… med speciellt godkännande givetvis!), på vägen tillbaks till Hässleholmsgården och 4 Dagars 2010 ”piece de resistan’s”! För alla Er som har drömt om att vara Tony Rikardsson (eller Robert Gustafsson?) någon gång i livet… nu får ni chansen! På gräsmattan på Hässleholmsgården skall anordnas det 20:e och sista specialprovet på årets tävling; ”SPIDWAY FINALEN”. Alla deltagare som kommer tillbaka till den slutliga tidkontrollen på gården kommer att bli indelade i ”heat” startgrupper med 6 stycken förare, , och kör 3 varv av den ca. 400m långa ”SPIDWAY” innan de korsar mållinjen vid Parc Ferme och få sin deras ”2010 Svenska 4 Dagars” medalj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #21 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Holdakeje hvor jeg glæder mig, særlig efter at have læst ovenstående, der lyder til at være godt med grus på transporten. Har i husket at melde til??? der er en uge til tidsfristen Hej lige lidt inspiration når i skal pakke rygsækken til 4-dages, tyvstjålet fra Tenere's side -Skruetrækker lige -Skruetrækker stjerne -Skruetrækker stor/lang -Stjernegaffelnøgler 8-10-12-13-14-17-24mm -Skraldenøgle 1/4" -Toppe til skraldenøgle 8-10-13mm -Svensknøgle 8" -Vandpumpetang -Gerber multitool -Tændrørsnøgle -Gaffatape -Vulkaniseringstape -Snor 4mm nylon 2m lang -Div. bolte, møtrikker, skiver og fjedre -Slanger 21" og 18", evt kun 21", den kan til nød bruges begge steder. -Luftpumpe med ekstra patroner -Dækjern -Umbraco nøgler 5-6-8mm -Dækmonteringspasta -Ventilværktøj til slange -Kædesamleled -Kædespray -Sikringer div. -Tændrør -Elastikker -Strips div. størelser -Kemisk metal -Bagagestropper -Camelbag eller vandflaske En god ide med Moose eller "Trollesnot" i dækkene, så kan man undlade slanger, pumpe og dækjern :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #22 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne 4-dages 2010
Jeg kan se at det er min roadbook der er afbilledet højere oppe, så jeg må jo også hellere tage med for at se om den stadig virker. Uden påhæng tror jeg det bliver. Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #23 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne 4-dages 2010
Jep det ligner sku nogle fede dage i det skånske Jeg får allerede fantome skavmærker div. steder på kroppen, bare ved at tænke på det hensides!! Ja og så er der sku styr på i TKD, meeen på listen skal der selvfølgelig også nævnes : =Hjælm-udklædning, gerne af økologisk oprindelse =Rykmærker =Slæbesko, til montering på støvle, speedway =Øl og skrå på dåse, til bestikning af tidtagere og polisan =Oktan boost, for at klare div. kassehop =Klubklistermærker til at "tacke" med =Kopholder incl tandpasta og børste, hvis man nu skulle møde en køssevillig jente =Masser af håndtegn =Respect for lodsejere langs sporet, hold bare ind og giv et knus =Selvfølgelig støttehjul(bagud, weely) =Et smittende humør (hjælpsom, morsom, nøjsom) =mm. you name it alt dette kan selvfølgelig ikke være i rygsækken, men så placeres det bare hvor det føles naturligt!!!! husk nu at tilmelde jer rettidig... Jeg vil gerne stå for at arrangere klub-trøjer til 4-dags 2010 Jeg opretter en tråd til formålet snarest.... over and offer Stoneking, klar på sit fjerde 4-dags

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #24 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne 4-dages 2010
For helvede da også! Nogen har stjålet min KTM og derfor får jeg sgu svært ved at komme med i år. Hvis jeg finder på noget fornuftigt erstatning inden start, kan det være, jeg ombestemmer mig. Vi ses og rigtig god tur til jer andre! MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #25 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne 4-dages 2010
Har lige kigget på listen over tilmeldte til på Endusupport.se. Er det sådan at når vi nu ikke har tilmeldt lige i røven af hinanden, så kommer vi heller ikke til at køre sammen?? Har prøvet at finde ud af hvornår der er tilmeldingsfrist. Hvornår er/var det?? Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #26 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne 4-dages 2010
Johnny plejer at "smøre" svensken, så vi danska jævla får fortløbende starttider, selvom vi er tilmeldt kaotisk:) - Synes da osse snart I skal få meldt jer til - om ca. 4 dage er der lukket! - Det bliver for svedigt - og tørvejr selvfølgelig:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #27 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Så er det ved at være sidste udkald for rettidig tilmelding, i dag den 16.6. :Matrix: Vi skal lige have planlagt hvem der skal køre sammen med hvem, max 4-5 i hver gruppe, ellers bliver der for meget ventetid. Danskerne starter automatisk lige efter hinanden, men jeg plejer at kunne få os rykket rundt så rækkefølgen passer os. Man starter to og to med 1 min mellemrum. Det er jo lige om lidt, feeeedest :):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #28 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne 4-dages 2010
Øhm... Her på falderebet og dermed i rette tid, læser jeg så lige i tillægsreglerne noget om licens. Skal man have det?? Godt at være i god tid! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #29 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne 4-dages 2010
Ja og nu jeg er igang: Har folk tilvalgt mad, eller hvad? Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #30 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne 4-dages 2010
Hey Loverboy! De fleste har valgt klippekort til morgen og middagsmad - aftensmad har vores egne damer "sat sig på" indtil videre. Måske lidt restaurant/Trangia kunne snige sig ind over, når nu de bliver trætte af at høre på al vores klynkeri :! Det bliver great:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #31 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne 4-dages 2010
Hej Racer drenge Gem lige et hjørne af lejerpladsen til mig, kommer tirsdag eftermiddag, efter job, og hygger om jer alle, evt med lidt drikning af aftenhygge..... :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #32 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Helt OK Jeppe Tager du knallerten med, så kan du nå at køre med på dag 3 og 4 ?? Du kan melde dig til for enkeltdage, det er sidste frist i dag, - jeg havde fået rodet lidte rundt i datoerne. Du kan jo også bare køre med på transporten og så kigge på specialprøverne. Slå på tråden hvis du har problemer med tilmelding Ses i Hessleholm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #33 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne 4-dages 2010
Artzt, kunne godt bruge et par dage i det svenske, men som landet ligger skal jeg godt nok lige i realitetsforhandlinger med centralkomiteen. Tror ikke helt på det, da jeg i forvejen selv skulle betale for ferie hele ugen. Oveni kommer så motorcykel. Kunne man forestille sig at køre derovre på sådan nogle prøveplader til løb?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #34 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne 4-dages 2010
Har skrevet en mail til dig, det er sådan de fleste af os gør, uden problemer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #35 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne 4-dages 2010
Jeg regner med at køre med på transportstrækningen og kigge. Måske jeg kan tilkøbe morgen og middagsmad som andre:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #36 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne 4-dages 2010
Jeg vil gerne stå for at arrangere klub-trøjer til 4-dags 2010 Jeg opretter en tråd til formålet snarest.... Hvordan går det med trøjerne Mads? Eller er du kommet i tvivl, om vi skal skilte med nationalitet efter kampen igår?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #37 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne 4-dages 2010
Så længe man kører "Honda", var der jo ikke noget galt med landskampen igår, vel! Japanere er bare hurtigere på gassen:Matrix: Glæder mig til at se 4-dagas trøjerne - kan man få "øgenavne" på ryggen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #38 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne 4-dages 2010
Så er der kun 24 timer til færgen sejler mod 4 DAGARS - YEHAAA:Matrix::fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #39 af
Besvaret af på emne 4-dages 2010
Det er da til at blive langnosset af at læse:wall: GOD TUR, husk at give gas!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #40 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne 4-dages 2010
-"vi har en chauffør, en chauffør - og han er skide skør - la, la la laaaaaaa..... - heja Sverige...." :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 2 måneder siden #41 af
Besvaret af på emne 4-dages 2010
Tak til alle dem der var med for endnu en fed 4-dagars. Nogle billeder af det hele ligger her: picasaweb.google.com/ben.m.cumming/Swedi...holm?feat=directlink Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #42 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne 4-dages 2010
En masse dejlige billeder af en masse dejlige mennesker. Dejligt det gik godt!:) Jeg er ikke misundelig, misfornøjet er et bedre ord. Tænk at udeblive fra sådan noget for at gå på arbejde.....:wall: Ses.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #43 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne 4-dages 2010
Det ser dælme dejligt ud. Er især vild med dette billede af Johnnys nye opfindelse:) En crossbrille med diskret læsebrille monteret med gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.257 sekunder
Leveret af Kunena Forum