Skip to main content

Classic træf

16 år 2 dage siden #1 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Er de gamle jern ved at være fundet frem fra gemmerne, så de kan være klar til Classic træf. Jeg har lånt dette billede fra tenereklubben. Synes det er så fedt:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 2 dage siden #2 af JakobXR???
Classic træf blev oprettet af JakobXR???
Er de gamle jern ved at være fundet frem fra gemmerne, så de kan være klar til Classic træf. Jeg har lånt dette billede fra tenereklubben. Synes det er så fedt:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 1 dag siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
total svedig stil glæder mig vildt til d. 22 nov. så skal vi svælge i classics offroadisk kultur giv mi som måre ad det håre:Matrix: das organ-is-er stoneking offer forever

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #4 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Hold kæft hvor jeg glæder mig til at se gamle jern og endnu ældre ejere:Matrix: Men mon jeg når mit lille renoveringshyggeprojekt? Dyngen her kørte som en drøm - for længe siden:) Dengang var den fed - og nu er den det igen:[ Glæder mig også til massage på træfpladsen, af én af dem der kører på nyere maskiner!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #5 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Pusher - der mangler ligesom noget for at fuldende historien:s Jeg kan ihvertfald ikke se billedet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #6 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Jeg arbejder også på at blive klar til dette debut-arrangement i en genre som kun kan blive en succes :) Mit Touringdress er godt nok kun 20 år gammelt, men jeg må hellere se om jeg ikke kan finde en æggeskal og nogle krombriller. Det bliver sku ikke let at leve op til stilen på billedet, det er bare for svedigt :?:? Er det ikke noget med at cykel og kører helst skal være over 75 år tilsammen :? Glæder mig til at møde nogle gamle røvhuller og nogle lige så gamle cykler :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #7 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Uhh den med 75 år tilsammen - tænke, tænke. Må man spænde 3 DT'er sammen med strips og kalde det for kun en mc:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #8 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Classic træf
Nu har jeg solgt min Husaberg, den er alt for nem at køre på. Rotax'en er nu igen førstevalg, og klar til div. rallys. Der går desværre 7-8 år før vi når 75 tilsammen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #9 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Pis - jeg prøver lige igen med det foto:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #10 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Måske lykkes det nu?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #11 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Classic træf
Husk nu at tjekke om egerne er stramme..... Det er så træls med en topgejlet der pludselig slingrer :s Må selv desværre melde fra. Årets første julefrokost skal skylles der. Glæder mig til klubbens ditto. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #12 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Den er da rigtig fin. Er det en XL/XR 500/600 et eller andet? Hvis du lige renser luftfilteret, så tror jeg da den springer igang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #13 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Bagdækket ser da fint ud, men måske du skulle spilde lidt olie på kæden. Så kan den nok leve længe endnu, bagkædehjulet ser da ud til at have de fleste tænder endnu. Min ser godtnok lidt mere køreklar ud, der er dog lige noget med ledningsnettet. Hvor finder man lige et luftfilter til en DT 400 :wall:, det er nok det samme på en DT 250 ( milimodel)?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #14 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Fed kværn Johnny.Hvordan ser luftfilteret ud? Jeg har jo et trailerlæs dele til DT125. På den er det en lille trekantet sag med afstivende plastikbur som sidder indvendigt i filteret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #15 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Det ser sådan ud, har lige bestilt et hos Din MC Din beskrivelse lyder umiddelbar rigtig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #16 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Så er den klar til Classic Træf, den gamle XLér:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #17 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Classic træf
fuck den er fed den du har der Push min kalender har en herrefrokost med mødepligt på den dato men håber det blir en tradition og at der kommer kultmaskiner KULTMASKINE KØBES NU! Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Anders
  • Anders
  • Posts: 91
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #18 af Anders
Besvaret af Anders på emne Classic træf
Jeg håber der er en premie til køreren på den ældste kværn, for det bliver undertegnede. Iført træskostøvler med halm, læderbukser og rigelig pibetobak på lommen vil jeg ankomme på den ældste dynge oliedryppende mammut-jern. Maskinen er købt at ham på billedet's tipoldefar !!! /Anders "the oldtimer champ" Bruun

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #19 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Jeg går i skrivende stund og overvejer at fjerne alt metallak og højglans-krom fra Mz'eren. Tror dog stadigvæk det blir den gode gamle dt der skal hædres til årets arrangement. Den har trods alt givet de bredeste smil i årets løb. Men hvem ved, ingen ved. Det blir de vildeste dynger der kommer tlbage fra de døde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • XRalph
  • XRalph
  • Posts: 49
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #20 af XRalph
Besvaret af XRalph på emne Classic træf
Denne sen-classic model kan skifte ejer for 7.500kr U.A.- kører perfekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • XRalph
  • XRalph
  • Posts: 49
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #21 af XRalph
Besvaret af XRalph på emne Classic træf
Jeg skal ikke bruge den mere - tager denne istedet .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #22 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Lige en Overordnet appetizer til dem der ikke har besøgt arrangementskalenderen endnu! Klassiske "dyder" i højsædet! (hvad det helt præcist betyder finder vi ud af i løbet af dagen/aftenen/natten!?) Kun MC til træffet - undtagen "handierne"! Kør med eget pikpak til pladsen (måske kommer der en "handi" tidligt som kan opbevare grej i bilen mens vi cruiser?) Vi vil som vanligt gerne se så mange som muligt til træffet, men der vil til dette arr. blive gjort forskel på folk, alt efter om de kører på offroadere fra før eller efter 90. Jo ældre - jo større respekt og opmærksomhed. Hvis man er kørende på en "nyere" maskine (90+) må man forvente at skulle være tilpas ydmyg over for, og servicere den gamle del af feltet, ikke kun på turen men også om aftenen! Hente øl, massere ømme nakkemuskler, osv. Hvorfor dog det?? Jo fordi det er et Classictræf, og det er pisse hårdt at køre på noget gammelt uaffjedret jern! Der er grill på pladsen, og der vil blive lavet fælles aftensmulje, men det er sejt/classisk at kunne tilberede mad/tilbehør/kaffe på sit eget blus. Der vil være præmie til : Ældste MC ( hvis der er flere fra samme årgang, konkurreres der i passende udfordringer). Mest legendariske påklædning/hjelm/mm. Længstkørende deltager. mm. - Iøvrigt topdollar stil på tråden indtil nu:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 11 måneder siden #23 af
Besvaret af på emne Classic træf
hej er der nogen der har en god tråd til hvor man kan finde knopdæk/offroaddæk i 23 tommer til en honda xl 500s årg 81 det er sku et 23 tommer forhjul på sådan en djævel pusler med et lille projekt der gerne skulle ende med noget classicræs :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 11 måneder siden #24 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Så vidt internettet kan fortælle mig, skal du satse på et Mitas sw-02 2.75x23. Det er lidt for smalt, men jeg kan ikke finde andet der vil virke. www.classicrace.dk/mitas.html Det er en kontakt på den webadresse, kender dem ikke men det kommer du til. Der findes også net forhandlere i tyskerland: mopedreifen.biz/V2/englisch/splash2/fs2_splash2.html Held og lykke. Classic bikes rock!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #25 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Fine links der, Steffen! Ledte selv efter dæk på nettet til JH, men fandt ikke rigtig noget. Mit foretrukne 23 tommers mærke er Bridgestone Trail Wing 9. - 3 .00, det drejer fuldstændigt vildt rundt :Matrix: Det kan købes på dit nederste link, men koster kassen (99 EUR:s). Til gengæld holder det nok 100000km med den rulleomkreds, og børnevenlige tromlebremse! Har selv haft 3 af disse prægtige maskiner, og kørt omkring 75000km på dem, og endnu aldrig skiftet et fordæk:) Kan evt. bidrage med fotodokumentation fra midtfirserne - skal bare lige ha dem "digiaktiveret"! Kræver dog også at der ikke kommenteres på hår, outfit og kørestil! :!:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 11 måneder siden #26 af
Besvaret af på emne Classic træf
tak for hjælpen , det dæk fra classicrace er jo godt nok et spedwaydæk (jeg ved sku ikke rigtigt om det går til syn hvis den kære synmand ikke har været heldig med konen kan de jo godt være lidt gnavne) jeg ville sku også gerne køre på det der sidder på da mønstret er fint (tror sku det er det orginale fra 81)men det er ligesom om at det er ved at opløse sig selv pga alder :| og det går jo ikke på en så vild ting har lige knoglet med ledningsnet til den store guldmedalje (alt var pillet af den ) men !!!! ja jeg kan næsten ikke selv tro det men alt virker :) der er sku ikke mange af nutidens moderne maskiner der kører med 6v pærer :wall: jeg smider lige et par billeder på en af de næste dage ps hvad skal man med husabergen når man kan få et rigtigt jern (der er ihvertfald meget jern)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 11 måneder siden #27 af
Besvaret af på emne Classic træf
Fed idé med sådan et classic træf, desværre er min gamle Rotaxracer solgt... Er der ikke andet end en gammel kværn der kan bruges som adgangsbillet? Hvis mange års fartvind har blæst hårene fra tindingen om på ryggen og ud af ørene? Eller en øreflip længere end 5 cm? Hvad nu hvis man fremviser en pung der er længere end penis? Grå hår mellem ballerne? "Heldigvis" kan jeg melde mig under "handier".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #28 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Som tidligere nævnt så er det ikke nødvendigt at køre på en "klassiker" for at deltage! Men hvis man ikke er ejer af et "gammalt jern", så er det den dag klædeligt med et strejf af udtalt ydmyghed/undren. Til gengæld kan man ikke kalde sig "handi" uden at det gør rimeligt herrenas :! Personligt synes jeg at du, 7514, er mere end almindeligt velkommen hvis du kan fremvise de interessante features du ovenover lufter:[ - grovgo humor er den ultimative adgangsbillet til DORMCK´s kultur!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 11 måneder siden #29 af
Besvaret af på emne Classic træf
Det vrimler med gode tilbud på cykler til træffet, se lige denne her - med Rotax motor: cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem...ll&_trksid=p3907.m29

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #30 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Den er fin Jesper. Det er bare om at få sig forkøbt i noget gammelt jern før den 22. Jeg møder op på noget i samme farve. Den du linker til har god plads til både friturekoger og fonduesæt. Måske også en lille pressenning til at sove på så du ikke bliver for kold på ryggen:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #31 af
Besvaret af på emne Classic træf
Skrid pomfritter i er for små:[ Stå ikke i vejen for endnu er legendarisk honda der spinder som en lille missekat. En halv dunk carampa og frisk benzin fra plæneklipperen og overdyngen er klar til kamp om pladsen som den cool éste mudderdynge. Ses drenge jeg glæder mig helt vildt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #32 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
For sindsygt:[ - når ejere, og i dette tilfælde bruger, af Honda XL 350 begynder at true med at møde op til Offroad Classictræf, så må vi hellere få sat nyt afrivningsplas i retrogoglerne, og viklet skumgummi -liggeunderlag rundt om ekstremiteterne, for begrebet "sort sol" risikerer nu at få en helt anden og mere sanselig betydning :Matrix: Ses om en uge:fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #33 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Classic træf
Hmm, dette ville jeg ellers osse gerne med til, og som indehaver af en XL250R'er og adskillige grå og lange hår, så sku der vel være adgangsbillet nok. Det er det skide vand, som nu igen stiller sig i vejen for alt det sjove for mig og min bankkonto :s:Matrix::! Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #34 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Hold da ferie hvor er vi heldige!!? Har lige været på DMI.dk - det bliver ikke regnvejr til Classic, men derimod stjerneklart, 5 grader på den rigtige side af 0, og knitrende bål, mens historier fra 24 forgangne offroadsæsoner flyder fra vejrbidte læber :) Hold da ferie hvor er vi heldige!!! - og husk - selvom man ikke når at melde sig til i dag, så kan man sagtens komme med alligevel!? - sådan var det nemlig i 80érne, og i 90érne, og sådan er det sgu stadigvæk :[ Frem med strandstole og den tykke fisepose..... - hvis nogen kommer langvejsfra er der selvfølgelig osse mulighed for pitstop/overnatning hos mig fredag!aften/nat! (TLF 26849913)! Ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Anders
  • Anders
  • Posts: 91
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 10 måneder siden #35 af Anders
Besvaret af Anders på emne Classic træf
Jeg har også lige været på DMI. Nu er meldingen snestorm! Derfor agter jeg at spæde lidt brændevin til benzinen, så der ikke kommer is i kaburatoren og resten i skørbugen så der heller ikke opstår is der.... Jeg kører med 3 fremadgående gear, 8 usynkroniserede frigear, semi-tørkobling (!) og sidevogn. Er det muligt at deltage i fællesturen med sidevogn ? /Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #36 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Lars Vatne - den store Xjyde har lige mailet mig denne "kulturaccelerator" - så hvis man ikke lige nåede med til det første officielle Classic Træf i Danmarks mest beskidte Offroadklub, så er der her inspiration til 2009 udgaven! IN YOUR FACE MUDSUCKERS:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #37 af
Besvaret af på emne Classic træf
Jeg har også lige fået et Classic billede fra et nyt Sjællandsk medlem - Brian Retro. Det er sgu et par sprøde maskiner!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #38 af
Besvaret af på emne Classic træf
Det kan stadig nåes at gejle sin gamle ged: www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56996684

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #39 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Classic træf
Her fra et ægte classic træf. Fælletur fra grøftetræf midt i 90érne. Bemærk Hondalover på en Yamaha.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #40 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Classic træf
ØØhhhh er der her man kan komme ud og køre lidt knubdæksræs.... Har efter 7 sege og lange år endelig fået mc igen (DT-hvad ellers:) - og det skal jo fejres. Kommer dog til at knibe med at nå de 75år med DT og jeg - men så må jeg jo agere øl-kusk mv. Men føej hvor jeg glæder mig:) - men hov - hvis man i kraft af fysiske skavanker og mangel på lemmer - bliver nød til at stød til ved træf-pladsen, hvornår skal man være der??? og er der noget med en 2. off-road tur derfra??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #41 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
Hej Kent - alias wildting :[ glæder mig helt vildt til at se dig og resten af det beskidte dusin.. Program: Lørdag d. 22-11-2008 Fra kl. 0700 Havregryn mm. Møllegårdsvej 11 8840 Rødkærsbro Kl. 0800 Afgang første del af fællesturen (frivillig) Kl. 1000 Ølgryde lejerplads Fra hovedvej A 11 (Holstebro-Skjern) drejes mod vest ad Ølgrydevej ved 6,6 km vejstenen syd for Holstebro. Følg Ølgrydevej ca. 2,2 km og et skilt i en smuk skovfyrbevoksning viser ned til pladsen. Kl. 1200 Afgang anden del af fællestur. Kl. 1600 retur til lejerpladsen / bål Kl. 1900 Fælles Ølgryde! Kl. ???? Præmier, og hygge mm. offroad forever stoneking nu med ny/gammel møjdynge:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #42 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Øv for pokker - nu bliver det kun minus 2, tørt og solskin og blid vind:) - så alle I "tøsejungen" der har bestemt jer for at blive hjemme - hvad sker der for jer? :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #43 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Classic træf
Nøj for en tykflydende og fløjlsblød omgang offroadhygge. Totalt fedt at ankomme til træfpladsen på mc og også godt at slutte af med køre derfra på dyngen. Og nu vi lige er ved dyngen: fedt at sparke dæk på cykler der burde være på musæum. 9 stk på fællestur og ingen elstart, men en på dieselstart:D Gad vide om Trangia bliver lige så kold!? Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #44 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Classic træf
Billeder, billeder, billeder til de handicappede som ikke engang havde mulighed for at komme forbi til dækspark i bil:!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #45 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Alt for svedig offroadkultur - godt tidspunkt at introducere denne oldtimerstil, her hvor finanskrisen endelig kradser i lakken på "MC Overforbrug"! Og Længe siden vi har set så mange smilende mennesker på en fællestur, lavet så få mærker i miljøet, og væltet så lidt:) Og så er det sjældent man oplever så fortættet bålstemning og hygge, i så vindstille vejr (DMI sucks!!), mens stjerneskuddene gav inspiration til ønskesedlen til XR´s Only og Yamahaheaven m.fl. :[ Jeg har lyst til at udbrede mig for vildt over denne dejlige oplevelse, men den allestedsnærværende, og visionære, arbejdshest Steffen har lovet at nedfælde en udvidet beretning, som senere vil kunne granskes i den kommende årsrevy, så slut herfra!! Og ja Jes, helt enig, det er noget helt specielt at komme kørende på sin kværn, og køre derfra igen, med " das ganze habengut" på ryggen! Mere af det til næste år! -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 10 måneder siden #46 af
Besvaret af på emne Classic træf
Classic må være kommet for at blive!! Ja, der er sgu noget over at komme med samtalekøkken på bagagebærer. Der er også noget over at pisfryse og varme pøllerne over bålet. Nå, det forestiller jeg mig.....var jo kun tilskuer, ankom i varm kassevogn med røde ører. Jeg skal have skruet en Classic bike sammen!! Jeg fik taget lidt billeder, de kommer i galleriet, men her lige en smagsprøve:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #47 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Classic træf
Og det var et godt bål.... Classic og back to basic - fedt at vende tilbage til "sporten", kulturen og samværet på denne måde. Re-born off-rod. Tak til Mads, Håkon for et fedt arrangement, rødderne for fedt social samvær og Johnny for starthjælp til kassebilen(æv æv.):):[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #48 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Classic træf
Godt at se dig i sadlen igen. Håber at se det snart igen. Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #49 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Tak for sidst til alle som deltog eller besøgte dette fede arrangement :), dem som frøs mest var vist de besøgende Det var sku hygsomt, ikke mindst at se Kent i sadlen af en tohjuler igen, mister DT himself. Fedt at kunne se mundvigene helt op under crossbrillerne hele dagen :) Det bliver svært at lave et Trangiatræf, som vejrmæssigt kan hamle op med dette. Fed at have været med til det første af en formodentlig lang række af classic-træf, en sikker succes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #50 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Så er der lidt billeder fra et vinterfrysetænderklaprende classic-træf

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.207 sekunder
Leveret af Kunena Forum