Skip to main content

Classic træf

15 år 10 måneder siden #51 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Inspiration til Classic 2009 jo,jo der findes andet end XT500 :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 10 måneder siden #52 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[ AAIJJJJ FFIIIILL GGUUUUT BÅÅT AIJ NOW DAT AIJ WUTAA JÆÆS AIJ STIIL FIIIIL GUUTAA FÅÅR AA LOONGE LOONGE TIMEAA :Matrix: Fin...Fin...Fin...weekend! Er først nu ved rigtigt at fatte hvad vi var vidner til. Et Classic offroad træf, der udover at være det første, i en uendelig ubrudt linie af kommende træfs. Også bød på overlækkert offroadisk engagement fra alle der kom, og dermed var med til at sætte en gusten standart for fremtidige events. Jeg var sku klar igen lige med det samme, da jeg tog deadmansbutten på TTérn hjemme i gårdspladsen. Tak for de fede minder og dertilhørende røversagn fra Ølgryden. Det sidste er langtfra fortalt,hørt og set om weekendens historiske samling... Hvis du vil mærke den altomsluttende mudder kærlighed så snyd ikke dig selv for næste udgave af; Offroad Classic træf. Forever Classic offer Stoneking Kan ikke vente til 09 (muligheder granskes og forslag ønskes!)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 10 måneder siden #53 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Flere billeder fra herlighederne. Tak til arrangørerne, vejrguderne og Hancock juleøl. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 10 måneder siden #54 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Classic træf
Jævle det ser unægteligt en anelse hygsomt ud. Jeg må se at få herre julefrokost og Classic træf skilt ad næste sæson. Og så ud at finde noget ophugget der kan strikkes sammen til noget med knopper på. Super skønt med alle de fede events der bobler frem i mudderstrålen. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 måned siden #55 af
Besvaret af på emne Classic træf
Så er der snart Classic træf igen, og til lejligheden har jeg støvet en gammel flamme op. Hun er præcis så gammel som DORMCK, så det kan vel lige gå an?? MEN, dækkene!!! De er meget nyere - er det i orden at komme alligevel, uden at blive mobbet ud af træfpladsen?? Det er næsten ubrugte Metzeler enduro 1 og 2 fra 1986 og 1987.... Pinligt, sorry....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #56 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
tjek arrangementer for nyt vedr. oldtimermeeting:Matrix: Forever Classic offer Stoneking

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 uge siden #57 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Tilmelding til Classic 2009 1 Endurojohnny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 dage siden #58 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
Tilmelding senest 7/10.............!!!!!!!!!!!!!!!! obs....obs....obs ny tidsplan!!!!!!!!!!!! i har fået en time ekstra til evt verksteds pitstop! ;-) Program: Lørdag d. 10-10-2009 Fra kl. 0800 Havregryn mm. Møllegårdsvej 11 8840 Rødkærsbro Kl. 0900 Afgang første del af fællesturen Kl. 1100 lejerplads Kl. 1300 Afgang anden del af fællestur. Kl. 1600 retur til lejerpladsen / bål kl. 1700 Præmier mm. alt classisk præmieres!!! Kl. 1900 Fælles mam Kl. ???? Hygge mm. liste (off-icielt) tilmeldte: 1- EnduroJohnny 2- Jesper HT 3- Jesper Rotax 4- ham sjæl! 5- Ånden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 dage siden #59 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Jeg vil gerne prøve kræfter med det der FattigrøvsClassic også. Har hørt rygter om frisk skrællede rodfrugter til alle, og måske i år velfortjent massage af udtjente lemmer!??!?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 dage siden #60 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Classic træf
Kan vist li klare adgangskravet med en ´89 og rigtig mange kilo (på cylken altså...) så jeg er klar - og tilmelder samtidig Lars Tømrer på XT550 er det forøvrigt muligt at Crashe fredag aften???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 dage siden #61 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
To stk møgdynger melder klar! :) Håber det bare blir halvt så hyggeligt som sidste år. Ses. Andreas og Steffen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 dage siden #62 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
man kan selvfølgelig komme og "krasse" på adressen fredag, kom tidligt, hjælp med at putte ungerne og nyd en enkelt classic :[ mit anhænger til at sove på stoned king

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 dage siden #63 af
Besvaret af på emne Classic træf
ahhhhhhhh ein classic mit anhænger den gamle xler er klar til den store tur for dævlen man kan sku ikke lade være med at smile når man tager en tur på det gamle jern kommer fredag mit telt und alles ses jh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 dage siden #64 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
liste (off-icielt) tilmeldte: 1- EnduroJohnny 2- Jesper HT 3- Jesper Rotax 4- ham sjæl! 5- Ånden 6- Yamda-pusher 7- Wildting 8- Hondalååver 9- Smheden 10-Klitgård 11-Steffenfirhunner 12-Andreas 13-Lars Christian fiftifiveåv (550!) 14-anybody 15-:fish: nå, jeg skal lige banke fars af ormen inden fællesturen !!! så er TT'ern satme klar :WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 dage siden #65 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Classic træf
Hej rødder. Jeg ved sgu da snart ikke om man tør vise sig på sin buzz-lightyear ultraslide XP2311 fremtidsmotorcykel, som jo knapt nok er broken in endnu, men jeg tager chancen og melder mig til. Jeg har sgu ikke penge til at ligge og købe retro-skrot lige pt. Men som om det ikke var nok med det, så risikerer jeg jo nok yderligere ydmygelse og misbilligelse fordi jeg allerede nu må melde fra til såvel overnatning som mulje og pjåls. Lodder lige stemningen: Er det ok at kigge forbi til lidt fællestur og så stille og roligt glide igen? Måske der bliver brug for en til at køre efter reservedele og motorolie og sådan??? Vi ses, MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 dage siden #66 af Rasmus Aa
Besvaret af Rasmus Aa på emne Classic træf
Efter at have været til Classic forvarmer er jeg da også nødtil at deltage i det, jeg nu har varmet op til :) Da Husa'en er alt for ung (og på liften) :wall: Har Steffen meget venligt stillet en af hans mange classikere tilrådighed. Så jeg er vist nr 15 eller 16 15-Rasmus. Nu DT125

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 2 dage siden #67 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
som udgangspunkt kan man kun deltage hvis man er med på fuld program:| det er total u-classisck at være med på deltid:Spidy: hvis man alligevel dukker op under disse forudsætninger, så er man selvfølgelig tilpas ydmyg over for fuldtidsfeltet:Matrix: men det er du jo rimelig med på, martini; "Måske der bliver brug for en til at køre efter reservedele og motorolie og sådan???" vil også lige gøre opmærksom på at sniger potter er et must, ellers er der ombygning i garagen inden afang fællestur. det er så til gengæld ikke særlig classisck, nææææ i gamle dage der var der satme plads til motor-music, men der er desværre plaffe myrde sæson derude:wall: der er stadig fars på ormen! den skal sku køres smidig:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 2 dage siden #68 af
Besvaret af på emne Classic træf
Det er kun i matemattikens verden 2 halve giver en hel! I virkeligheden, har jeg måttet sande, ender man ofte op med en kvart samt tyndskid. Classic full monty er et fedt koncept:Matrix: Er larmepotter ikke netop med til at redde Bambi liv, når MetroHenrik & Co starter myrderierne? Min Classic lyder så hyggeligt, at de slet ikke får lyst til at skyde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 1 dag siden #69 af
Besvaret af på emne Classic træf
Der er vel ikke andet at gøre end trække bukserne ned og melde til det man efterhånden er, Classic. :wall: Og så kan metroerne godt finde massage cremen frem for claccic dyngen bliver en ren 1990 model. Ved faktisk ikke hvad jeg glæder mig mest til :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #70 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Stor tak til arrangør og alle detagere i classic træf :) Endnu et kanonhyggeligt arrangement i den helt rette ånd. Tror også at alle andre var i godt humør, mødte ikke en sur mine, selvom der var mange mennesker i skoven :? Tænk at der findes så fede steder til fri afbenyttelse, som der hvor vi campede Alt i alt et superfedt døgn i nye og gamle venners lag Sådan en tur kan holde vinterdepresionen på afstand en tid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #71 af Rotaxmeincke
Besvaret af Rotaxmeincke på emne Classic træf
Monster fed weekend, imponerende mængde præmier til ellers benhårde kriterier. Bedste Søndag morgen i 100 år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #72 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Såååe da bilder

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #73 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Så er Dt 400 klar igen efter mødet med motherfucker-sten-i-grøft. :wall: Total classic at svejse med pindsvejser i jern, får nok aldrig noget med alu. Det er sgu for underholdende at reppe det gamle sammen. Ses på lørdag. Steffen firhunner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 20 timer siden #74 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Har lige hørt, hos den lokale høker, at adskillige retrohungrende rødder allerede har meldt sig til årets udgave af Classic Offroad Kultur. Tilmeldingerne er fortrinsvis foretaget fra. fastnettelefoner, en enkelt fra mobil - dog over NMT nettet, en del ved go stabil "snailmail":fish:, og endelig har jeg efter dages venten fået tilstrækkelig østenvind til, at både XT bulder, og blandet muld fra min jordbrænder på et nærliggende højddrag, har nået formandens indre øre!? - ses til gammeldaws med kugler og guf:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #75 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Classic træf
Jeg håber bare at jeg slipper for at stå for salaten igen i år! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #76 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Jeg er bare så klar :) Så kan de gamle knogler blive rystet på plads i en roligere rytme, efter at vær blevet tæsket godt igennem i Sverige i weekenden :s Til Jess: Det er sku ikke classic at spise salat :wall: Det skal nok blive et grow-hygsomt træf, som de to foregående :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #77 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Classic træf
Helt enig Johnny. Salat er noget køer spiser for at lave gode bøffer. Men hvis man kommer på for moderne cykel til Classic er det sådan nogen hårrejsende pligter man bliver presset ud i!! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #78 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Classic træf
Yeeeehaaa:[ Er denondne klar til noget hygge... Og selvom jeg synes min hærgede 520´er er utrolig klassisk:s - må jeg jo nok forudse at jeg kommer til at give en stor hånd med grønt-foderet:wall: Meeeeeennnn- der skal mere til at holde mig væk.. - bevæbnet med sovepose og skræller - kommer jeg og piller......:) Wildthing...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #79 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Så må vi da vist hellere lave en æblekage eller noget andet fornuftigt, af alt det der skal skrælles :[ Sidste år blev gulerødderne vist ikke engang spist :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #80 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
- halløj, der fandt jeg sgu lige Trangiaen under nogle gamle dæk - - og hva pokker, der ligger sørme et par crossbukser i fluoriserende 80ér lyserød - - hæ,hæ, og splitte mine ledbånd, om ikke der stikker en næsten hel flaske Cubarom frem fra soveposen :[ - æblekage med fedt og rejer - yeah! "-da, da daaaaa - da, da da daaaa - smoke on the water", la, la laaaaa.......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #81 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
fedt at høre folk er ved at være klar:) også dem på fremtidsmaskiner:Spidy: måske er det ko-rekt at køerne æder grøndt for at blive saftige og møre! men kan vi så bare æde køerne og få samme konsistens:WoW: æblekage! god ide.... med masser af gulerødder, fedt , rejer og serveres ikke topløs:Matrix:frosting tilmeldte: 1.ham sjælv 2.push 3.enduro 4.honda 5.big ben 6.daltons complet, ein zwei drei 9.wild t 10. harley 11.? ja ja sidste frist var idag, men men men er du ikke på listen så ring eller det der nymodens "sms" til undertegnede og få bragt formalia i orden:| den ko-rekte frist for tilmelding er fredag kl 13.13 hvor jeg indvaderer den lokale brugsuddeler:) ever classic M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #82 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
tilmeldte: 1.ham sjælv 2.push 3.enduro 4.honda 5.big ben 6.daltons complet, ein zwei drei 9.wild t 10. harley 11.jørgen xt550 Fuck det blir fee!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #83 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
obs. glemte lige at nævne, hvis man nu ikke kommer, så går man selvfølgelig glip at den rituelle afbrændig af marcipanrulade.:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #84 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Classic træf
Her fra Odins by vil jeg i det herens år kæmpe en kamp mod magthaverne og den klamme kvælende arbejdsbyrde (lektier) og ride min ganger til den aller mørkeste og dunkle skov hvor det klassiske riddertræf afholdes. men en endelige beslutning vil første blive gjort i sidste sekund for at undgå fængsling og tilfangetagen. Så jeg håber jeg kan være med til mjøddruk og vikingeædelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #85 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Classic træf
Hey, hvis Kent må komme på sin 520'er så må jeg også komme med! Så ser det vel sådan ud: tilmeldte: 1.ham sjælv 2.push 3.enduro 4.honda 5.big ben 6.daltons complet, ein zwei drei 9.wild t 10. harley 11.jørgen xt550 12. EsbenXR650 13. MartinfraÅrhus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #86 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Tooootalt iorden arrangement :):) Gamle fjolser på gammelt jern, er et koncept som holder :? Stor respekt til Ben som lige "varmede op" med en 4-timers tur på dyngen fra København :s Tak til alle, ikke mindst arrangør Mads, for en superhyggelig tur i flotte omgivelser. Tænk at der findes så fede steder i Danmark som shelterpladsen :? med alle bekvemmeligheder, dog uden gulvvarme :D Tror at der var nogle som lige fik det første ønske på julegavelisten, -en ny sovepose før Trangia træf:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #87 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Ja, klassik-ånden lever i bedste velgående. Dejligt når det hele går lidt mere oldtimer-agtigt. Vi mødte også kun glade mennesker, selv hundeluftere, hesteejere og granplukkere. Har lige været et smut i Kbh idag og så skulle der opstøves klassiktuningsdele, jeg skulle hilse mange gange fra Brian Szkotak, sikker på det ringer klokker hos nogle af de voksne i klubben. Så nu kan min xt få den samme alu-bagsvinger der blev brugt til Dakar 1982-modellen. Her er billeder i lind strøm bare for at drille. Tak til Johnny for tippet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #88 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Xt 550 1982 Dakar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #89 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Xt 550 1982 Dakar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #90 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Classic træf
Xt 550 1982 Dakar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #91 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
Nærmest lykkelig er den følelse der i min optik klæber sig til mig efter 3. udgave af Træf for gamle jern:) Tak for initiativet Mads!! - og godt skuldret "Big Ben", at køre 5 timer hver vej på XT 350 for at være en del af denne højkultur - og skræmmende at se en MZ med 26HK på baghjulet skabe sig ud over uendelige stubagre - og tak til Kent og Christian for de enorme mængder revet gulerod/æble, som Mads forvandlede til fuldfede, portionsanrettede desserter, mens temperaturen bare faldt og faldt:! - det giver et godt sammenhold at fryse sammen! - og sikke et stjerneskud vi så flænse nattehimlen (har siden hørt det var en kæmpe meteor!) - og vi så også en rumstation!?:s - og Dancakepræmierne faldt på et tørt sted, så godt der var sprut fra 90érne - og på fællesturen fandt vi iøvrigt det ultimative sted at teste vores elskede pigdæk når det bliver isvinter igen - og hold da kaje nogle herrelange wheelies Wildthing og Steffen fik fyret af, ja man bliver sgu helt nostalgisk - i senfirserne var powerwheelies jævnligt en af specialprøverne til vores rallies!! :Matrix: - og Esben XR650somkæmpedeforatnåfremitide - go bedring og vi ses næste år! Sålænge galopjernet er lavet af jern, og man kan være en del af sådan en flok lømler, så er der egentlig ingen grund til at frygte hverdagen, vel?!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #92 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
Tak til alle der kom og gjorde 3. (ud)gave af Classic træf til en gennemsyret lækker fornøjelse at arrangere:) Tak til de offroadiske vejrguder, for endnu en gang at være overmåde gavmilde (den rituelle offring af marcipanruladen gik rent ind:[) Det varmer mit dunkende mudder hjerte, at læse de dejlige efterskrifter, kæft hvor jeg allerede glæder mig til 2011 4. udgave af Classic træf. Dem der tog lidt billedder må meget gerne maile dem til mig og evt smide et par stykker her på siden. JA JA og så var der nogle, der troede de så, eller ikke så en rumstation men men, der var en der vidste han med sikkerhed så en International space station:?:Matrix: tjek: eol.jsc.nasa.gov/scripts/sseop/QuickView...=ISD&ID=STS059-230-5 eller www.nasa.gov/mission_pages/station/main/index.html næste classic træf måske på månen:s så vil de minimale affjedringer være helt perfekt:Matrix: ever offer M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #93 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Classic træf
Fucktislortmøjpis osv osv osv :wall::wall::wall::wall::wall: ja anderledes kan det vist ikke beskrives! :s Bil og trailer er totaltskadet, nu håber jeg bare jeg kan få lov til at bygge min elskede XL350R op igen. Det kan jo ikke passe at den også er død. Den har jo ellers bevist tidligere at den er udødelig, men det gælder måske kun skader forårsaget af egen motorkraft! Så uanset hvad så er jeg klar til næste år enten med XL eller andet classic 2-hjuler ellertotalt hygge lige at møde Ben på vejen. Man kunne næsten se istapperne hænge fra næsetippen....eller var det bare snot :[ Totalt i orden Ben.. og god tur sydpå... og sig til hvis I ender i Australien igen så komme jeg sgu og besøger jer!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 14 timer siden #94 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
Tjek tjek:[:[

ville bare lige opfriske denne skønne tråd.

hvis du er i tvivl om classic ånden er noget for dig så læs fra toppen af denne tråd.
alle er selvfølgelig velkomne til sveden hygge læsning:Matrix:

forever classic offer
Stoneking

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden - 12 år 2 uger siden #95 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Classic træf
Tjek lige for hygge læsning med billedder..
;-)

offer M

dormck.info/Forum/41%7CDORMCK_Arrangemen...NU%21%21/#pageBottom

og ikke mindst den oprindelige tråd...

dormck.info/Forum/41%7CDORMCK_Arrangemen...c_tr%E6f/#pageBottom

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 2 uger siden #96 af Niels
Besvaret af Niels på emne Classic træf
Jeg håber at jeg kan deltage i dette fantastiske offroad tilbud :whistle: :whistle:

Jeg har jo helt sikkert jernet der skat til. Om det er det stiveste ved jeg ikke ,men det er helt sikkert gammelt! Problemet er bare konen. Hun kan godt undvære mit gamle jern, men det er ikke sikkert hun vil slippe mig :S


Bilag IMG_0860.JPG ikke fundet

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden #97 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Classic træf
Feeeed kværn mand!!

Vidste ikke den kom i sort.

Jeg tager en rookie med = god underholdning!



Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #98 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Classic træf
nøj jeg glæder mig - lissom de forrige år :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 dage siden #99 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Classic træf
Hej i gamle classicere

Med en samlet alder på cykel og chauffør på over 80 år,er man så ikke selvskreven til dette superarrangement? :cheer:

Jeg kommer da naturligvis også og ser frem til sædvanlig monsterhygge og gamle løgnhistorier omkring bålet :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 6 dage siden #100 af
Besvaret af på emne Classic træf
Min gode gamle XT350 er endnu ikke død, så jeg håber den kan luftes til Classic Træf, men jed kan bare ikke finde en dato eller andre info om årets højdepunkt.

Er der nogen der ligger ind med sådan oplysninger?

Mvh
Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.310 sekunder
Leveret af Kunena Forum