Skip to main content

Mudder Julefrokost 09

14 år 11 måneder siden #1 af madsformand
Mudder Julefrokost 09 blev oprettet af madsformand
Hej venner Der er som bekendt mudderjul d. 5. dec. Det er ikke lykkeddse at finde en arrangør endnu!!!:wall: Hvis du/i kunne tænke jer at afholde dette eller kender nogen som brænder for mud'n flæskesteg, så meld tilbage asp. til mig. ønsker til arrangementet: lidt fællestur med blødt underlag eller lign. et lokale til spisning og hygge, evt opvarmet! kom glad! frist for tilbagemelding : Mandag d.16 nov :Matrix: everoffer mads 23606199

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mudder Julefrokost 09

Hej venner

Der er som bekendt mudderjul d. 5. dec.

Det er ikke lykkeddse at finde en arrangør endnu!!!:wall:

Hvis du/i kunne tænke jer at afholde dette eller kender nogen som brænder for mud'n flæskesteg,
så meld tilbage asp. til mig.

ønsker til arrangementet: lidt fællestur med blødt underlag eller lign.
et lokale til spisning og hygge, evt opvarmet!

kom glad!

frist for tilbagemelding :

Mandag d.16 nov :Matrix:

everoffer
mads
23606199

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mudder Julefrokost 09
liste tilmeldte: 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. den bliver for vil den her fest:WoW::s:Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #4 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Mudder Julefrokost 09
liste tilmeldte: 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #5 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 11 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #7 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Mads skrev: "Det er ikke lykkeddse at finde en arrangør endnu!!!" Kan det evt være på sjælland ?? Så lægger jeg gerne hus og brændeovn til - og håber Gaffa TT kan føre an på en fællestur ??? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #8 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Og i tilfælde af, at Gaffa TT ikke kan føre an på fællestur den dag - så er der jo stadig 16 tdr muddsurfer land, vel opkørt fra landskampen ..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #9 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
hvis det blir sjælland så skal jeg nok lave en svedig fællestur ..:Spidy: Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #10 af kenneth-ktm
Besvaret af kenneth-ktm på emne Mudder Julefrokost 09
Hvad med at finde en kro-cafe.hotel der holder en julefest, så er vi fri for at tænke på maden og alt det andet,,, og kun tænke på at kører og drikke....Hva siger I?? Kenneth .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #11 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Mudder Julefrokost 09
Moffe melder til. Vi kunne jo køre fællestur ud at spise.... et sted de vil have beskidte folk ind....så som pølsevogn?? Ved ikke lige med Kenneths kombi køre og drikke :!:s:|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 11 måneder siden #12 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Mudder Julefrokost 09
Hallo derude :) Vi skal sgu da over på øen de suser da altid herover Og når Dorte-roadkill og GaffaTT er klar så er det at bare at sige ja tak Jeg er 100 % klar. Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #13 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Mudder Julefrokost 09
Hej Jeg melder til hvor end det så bliver. Lars Oversatser Risbjerg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #14 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mudder Julefrokost 09
mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg obs. det arrangement med mest muddermam X-faktor vinder:Matrix:finalen, og for en pludderpladekontrakt på at være overorganisotorer på Mudderhjul 2009 :[ Dommerpanel: Mads, Formanden og Stoneking:Spidy: BIG BUZZ:fish: hviletid:WoW:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #15 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Mudder Julefrokost 09
Mud or not, je kommer os :[ Los laskovic noget på beding ang. caaaaa. hvilken hel eller halvØ vi fræser igennem Madsen ?:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #16 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Mudder Julefrokost 09
Hvis fødselsdag er det så liiiiiiige det er idag :):):):) Uj og køre mæ sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #17 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Mudder Julefrokost 09
Teløk' Lassedreng :) Håber du får en smadder hygelig muddertur med dagens strålende vejr. Jeg stemmer for turen til det Odsherredske med traktement hos Grevinde Dorthe og Sir Gaffa. De ved nok hvordan den skal skæres.... Så kunne vi jyder evt. tage fodderet med. Vi vil jo ikke risikere at undvære den friskrørte blodpølse, vridkålen og andre smækre retter de måske ikke kan trylle på øen.... Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #18 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
ja tænkte nok du havde føsdaw lassen sådan som solen maser på :fish: vedr jule frokost så er jeg selvfølge stadig klar med en evt fællestur og skal også sørge for noget til hals og mave på fællesturen derudover er jeg ikke indblandet og har en stram tidsplan så kan ikke påtage mig andre opgaver i projektet men uanset så vil jeg da se frem til at smage moffes friskrørte blodpølse :D Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #19 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
Anede ikke du er bager Lassemann:| Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #20 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Mudder Julefrokost 09
Ahhhh nå ja det er jeg så heller ikk:s Men bagerens kone Marianne har føs´da idag, så stort tilykke herfra :) Nå retur til julefræs, jeg kan da evt. ta sild og brød med for jeg har ingen Kinasnaps på lager, men det kan en eller anden jo bare ta med eller:? Eller kan vi organiserer en julekurv fra gokken og jungfruen eller lign. så vi smidder et par hundrede hver ved forhånds tilmelding ? Hvad sir du Dots ?:|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #21 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Mudder Julefrokost 09
Hmmm glemte lige at jeg og bageren er klar på Øturen. med, og kun med lange boller (red. polerede ala six days, klør som:! efter et par dage) Mon ikk vi kan få bageren til at ta lidt kransefix med til desserten ! :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #22 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Hæy Lassemann og andre. Jeg ved ingenting endnu, eftersom jeg ikke har fået feedback til/fra los formand ang Hvor, om jeg skal se at få ryddet op og stå klar eller hur ? Nu er jeg jo heller ikke den store kok, men der har man jo nettet til at tjekke op på hva der rør sig desangående :) bortset fra det er sgu da det underligste folk gider æde til en julefrokost, og lidt - læs - en del udenfor min kulinariske formåen. MEN - det er der jo råd for, via den lokale kødsnedker :D dots/roadkill/deer Hundar Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #23 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Hej alle herrer og damer. Jeg vil hermed gerne melde mig til julefrokosten. Med ønsket om en god glædelig hjul 2-gear

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #24 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Mudder Julefrokost 09
Jeg tilmelder mig også gerne julefrokosten. Og kan også tilbyde fælleskørsel fra Nordjylland hvis nogen mangler et lift. Prøver li at opsumere: mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #25 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Mudder Julefrokost 09
Hej folks! Såfremt julefrokosten bliver på sj./ hos Dorte, vil jeg gerne være med til at få festen på benene. Jeg har talt med Dorte og vi er nået frem til følgende: Dorte laver oksekødssuppe (the frozen riders first choise) med masser af godaw i. Suppen vil blive serveret som både starter og natmad. Dernæst er der to løsninger: Løsning 1 - "Selvhenteren": Jeg køber følgende: Lyst/mørkt brød og kiks. Fedt og smør. 3 slags sild Sylte, sennep og rødbeder. Spegepølse, rullepølse, roastbeef, sky og peberrod. Leverpostej (lunes), bacon og champignon. Frikadeller (lunes). Ost og peberfrugt. Rå og ristede løg, syltede agurker og remo. Skal der føjes flere "must-have" ting til listen, må I sige til. Jeg køber også gerne nogle kasser øl og et par flasker snaps, såfremt der er stemning for, at det skal være en del af pakken. Fordele ved løsning 1: Tilmeldingsfristen kan trækkes frem til torsdagen (d.3/12.) inden arrangementet. Det bliver billigt; det sidste tal på kassebonen bliver divideret med antallet af deltagere. Ulemper: Måske knapt så eksperimenterende. Løsning 2 - "Kokken og jomfruen modellen": Her kan man få en komplet løsning for omkring en hund, og derudover skal der købes brød. Fordele ved løsning 2: Flere lune ting. Ulemper: De skal have bestillingen i hus minimum 8 dage inden arrangementet. Det vil sige, at de skal have bestillingen allerede fredag d. 27/11. – altså skal de sidste tilmeldinger falde allerede torsdag i næste uge (d. 26/11.). Dette vil måske resultere i færre tilmeldinger. Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #26 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Mudder Julefrokost 09
Hej kære venner, tidsfristen er udløbet, timeglasset er vent og dommerkomite'en har voteret:Matrix::Matrix::Matrix: Og det er med største fornøjelse at kunne løfte sløret for årets vinder af: ¤¤¤¤¤¤ Mudder Julefrokost 09 ¤¤¤¤¤¤ bliver::WoW: Odsherred kratlusker laug med Dorte Roadkill som tovholder :[:[:[ tillykke venner Har også lige et lille ønske:| kunne godt tænke mig at fællesturen starter tidligst kl 12:WoW: offermudderjul forever Stoneking

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #27 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
fællestur med start efter kl 12 :s fællestur blir i 3 trin ultra med start kl 9 fra gaffahytten vi kører fællestur mod odden her kan man så støde på fra færgen kørende på dynge eller i kassebasker her starter trin 2 ultralight med kurs mod grevinde dortes place her starter trin 3 så efter kl 12 med fælles sniger med hygge ad libitum med efterfølgende mamse og skålerier tænker at evt efterladte kassebiler på havnen kunne medbringes af deltagere på næste færge der kommer til trin 3 der kommer mere nøjagtige tider på når jeg har kigget lidt på færgeplanen Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #28 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Mudder Julefrokost 09
Hej Lyder super dog skal vi monster tidligt op når man bor i det halvmørke jylland. :Matrix: Kan man få et tip til hvilken maskine der skal medbringes Offroad flyder eller hidsig oversatser :WoW: Jeg er klar på at lave en omgang Risalamande til dessert hvis det har interesse?? Hvordan ser det ud med kørsel nogen der vil dele en vogn?? Lars R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #29 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Mudder Julefrokost 09
mums - risalamande lyder da for godt:) Og fællesture i tre trin - men igen - langt fra det helt mørke nordjylland....:s Jeg planlægger en opsamlingsrute fra Aalborg og så sydover. Har umiddelbart plads til 6personer hvis jeg finder en større trailer - og kun 2 pladser er taget. Så meld gerne tilbage. Ved ik lige hvor Gaffahytten forfindes - men kunne være fedt at få så meget fællestur og kørsel med som muligt... kent 61279440:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #30 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
1.:En tre-trins-raket som fællertur er bare en drøngod ide synes jeg! 2.:Ang. mad lyder løsning 1 og løsning 2 klart fedest:D 3.:Glæder mig:) Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #31 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
1 kent ja der er langt til og fra det mørke 2 lars godkendt, ris alamande er min livret 3 lars dette blir en offroadtur og ikke et enduro ræs så offer flyder er tippet og maks dæmpning der skal sniges gaffahulen ligger nykøbingvej 79 4571 grevinge (på gps er det nr 23 ) der kan selvfølgelig overnattes fra fredag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #32 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte Hej Lauge Poul skal vel også med ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #33 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Hov om igen, glemte en: mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #34 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Mudder Julefrokost 09
15. Gaffen Jeg melder til den store fællestur med start hos Gaffen 09.00. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #35 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Mudder Julefrokost 09
mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller) 15. Gaffen 16. Dalton 1 17. Dalton 2 18. Dalton 3 Merry Hjul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #36 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Mudder Julefrokost 09
Lidt opfølgning på årets julefrokost: Først og fremmest tak til Lars R for tilbudet om ris a la mande - vi tager imod med kyshånd! Gaffa har været syd for grænsen, så drikkelse er nu en del af pakkeløsningen:-) Det bliver i øvrigt "løsning 1", så nu har eventuelle ubeslutsomme sjæle nogle dage til blive enige med sig selv om, at de selvfølgelig også skal være en del af dette festlige arrangement! Mvh Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #37 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Ingen julefrokost uden et svin til at drikke snaps. Og ja tak til hele off road pakken. Det skal blive et dejligt gensyn med odsherred og dets mennesker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #38 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
færgeservice for dem der vælger at tage en færge mc koster på enkelt tur 390 kr :wall: ksbil under 2.2 høj og u.6,00 l koster med grøn rabat 990 for retur så skynd jer at reserver en grøn rabat (der er et vist antal på hver tur) afgange århus 7.00 til trin 1 afgang kl 10.00 til trin 2 der starter på færgehavnens p plads næste færge er kl 13 det blir forsent :Matrix: til trin 3 men fra ebeltoft sejler en kl 12 det tar kun 45 min så man kan være fremme lidt over kl 1300 fælles tur 3 starter så kl 1330 gå selv på www.molslinien og find den færge der passer og så få mokket nogle dynger i en bil evt en ekstra mand i ks omvendt er det da mega cool at komme kørende på dyngen meld gerne til hvad trin i skal med på lasse har meldt sin ankomst fredag formiddag incl ekstrasniger og overnatning i i recidence de gaffa skur glæder mig til vi ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #39 af an96
Besvaret af an96 på emne Mudder Julefrokost 09
Hyp Hyp derovre ved hestehviskeren og alle de andre Køb- nå nej odddennesere. Nu starter vi lige en julefrokostudflugtsfolkebevægelse. Alle dem der der er rigtig friske møder op på havnen i Århus ved færgeskuret kl 06.30 og så skal vi med færgen over. Altså på 2 hjul selvfølgelig. DET ER TRADITION AT VI GÅR RUNDT PÅ FÆRGEN I FULD MUDDERUNIFORM NÅR VI SKAL TIL ODDEN. El Kasso El Evatoro

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #40 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Mudder Julefrokost 09
Hej Det er da meget billigere at køre neden om det koster kun 200.- for en weekend på mc over storebælt. Weekendbilletten er en returbillet, som gælder fra fredag kl. 14.00 til søndag kl. 24.00 Der skulle være muligt at blive ædru inden 24.00 Hvis man er i kasse bil under 6 meter er det 375.- Lars R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #41 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Mudder Julefrokost 09
li et spørgsmål fra en uvidende.. Hvor er Casa del Odsherred egentlig??:s Regner jo med det er i Odsherred:wall: - men vil gerne have en adresse tak. Wild thing og 2-gear er med på hele pakken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #42 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Mudder Julefrokost 09
li et spørgsmål fra en uvidende.. Hvor er Casa del Odsherred egentlig??:s Regner jo med det er i Odsherred:wall: - men vil gerne have en adresse tak. Wild thing og 2-gear er med på hele pakken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #43 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
jamen det er da for wildt :fish: men en gang til for prins kent :D gaffahulen ligger på nykøbingvej 79 4571 grevinge mobil 40728585 Gaffa ps tænker lige om en julefrokost ikke ku indeholde en offroadisk koncurence a,la spøg og spas ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #44 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
du har helt ret lars den færge er for dyr. min nærighed byder mig også at køre nedenom også selvom turen er til feks dt. men er man 3 i en ks bil så er prisforskellen ikke så stor igen med brændstof incl. Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #45 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Mudder Julefrokost 09
Lars Oversatser: Sniger og jeg kører lørdag morgen derover i kassebil. Der er plads til 1 cykel + 1 pilot mere. Vil du med? Så henter vi dig ved 06:00 tiden :! Moffe / 23646588

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #46 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Brændeovnen og varmestuen er på denne adresse i Odsherred: Skovløbervej 7 Prejlerup ved Grevinge Skov Og det er lige her :D Lige en tilføjelse for jer der vil ankomme i kassevogn. Det er en rigtig god ting med gode dæk på, els kan det ske nogen blir hængende i baghaven... MAX muddermam X-faktor :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #47 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
Jeg tager Greven med, men vi ved stadig ikke hvornår vi kommer. mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller) 15. Gaffen 16. Dalton 1 17. Dalton 2 18. Dalton 3 19. Greven Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #48 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Mudder Julefrokost 09
Hello Jes. Vi tager færgen kl 10. Køb nu og spar kassen, molslinien.dk Så tager vi en flaske snaps med til deling på overfarten. Ingen problemer med at slappe af i sadlen og holde varmen. Avarell Dalton. Senior.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #49 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Ved jeg er to dage bagefter, men vil aller nådigst bede om tilgivelse:| Når det så er sagt.... Så vil jeg gerne tilmelde mig som nummer 20.. Der er bare det lille bitte problem at den ligger oven i en anden julefrokost jeg SKAL deltage i. Men må man smutte kl hen ved 17-18 tiden ?? mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller) 15. Gaffen 16. Dalton 1 17. Dalton 2 18. Dalton 3 19. Greven 20. Adam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #50 af an96
Besvaret af an96 på emne Mudder Julefrokost 09
Hallo igen alle der var med til klubaften hos Meincke i Tirsdags med Glögg og enduro fra eurosport i 1995. Det var fuldstændig juleagtigt og jeg rendte rundt og sagde færgen kl. halv syv d. 5. december til alle. Om igen ! Don Gaf mener at det er en dårlig ide at tage den tidlige pga fællestur. Derfor tager vi færgen kl 10 på 2 hjul, koste hvad det vil. AN96 + Lage

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.469 sekunder
Leveret af Kunena Forum