Skip to main content

Mudder Julefrokost 09

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #51 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Mudder Julefrokost 09
Det blir fantastic at rende rundt med gearet på færgen!! Så hopper vi på fællestur så snart vi lander. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #52 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Mudder Julefrokost 09
Hmmm - mon 1 liter Kinasnaps er nok til så mange..... :s Yo jæ glæder mig! Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #53 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
du er da også så betænksom moffesen men 1 liter det er alt rigeligt :s gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #54 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
Så du regner ikke med at dele ud af det:s Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #55 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
Og så lige en mere fra Mudsurfers Underground. mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller) 15. Gaffen 16. Dalton 1 17. Dalton 2 18. Dalton 3 19. Greven 20. Adam 21. 2-Meter-Morten Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #56 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
Hello Sir Gaffa. Hvor mange minutter offroad er der fra trin 3 i runde tal. Jeg skulle spørge fra kroppen! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #57 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
hello probitær h.l. af romlund det med minutter og tid det er en svær størelse prøv at huske fornemmelsen af at køre og hjulene mister mere grip end de plejer og man godt ved at nu går det galt det kan føles som tiden står stille man tænker 1000 tanker inden man pludselig ligger helt stille og det bare gør herrenas :wall: andre gange går tiden så stærkt at man uden og opdage det bare ligger på jorden og i det fjerne kan se sin knoldhopper og ellers forsigtigt kigger rundt efter den traktor det føles som om har kørt en ned trin 1 120 min trin 2 120 min . incl flæskesteg trin 3 er ikke direkte planlagt helt færdig men blir med en del bare hygge afstemt efter vejr og vind men med start kl 1330 til solen knap gir skygger med indlagte hyggepauser ala varm cacao coca cola lsvælgende stunder men du er velkommen til at ringe hvis du er i tvivl om noget med største ærbødighed sir gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #58 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Mudder Julefrokost 09
Vil også gerne lige tilmelde et stk pocketbike med fører. Jeg kører aldrig, så det bliver den store tur med afgang kl 9 fra Gaffahytten. Ses Jeg er desværre nødsaget til at køre tidligt, så der skal ikke budgetteres mad til mig. mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller) 15. Gaffen 16. Dalton 1 17. Dalton 2 18. Dalton 3 19. Greven 20. Adam 21. 2-Meter-Morten 22. Jakob K

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #59 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Mudder Julefrokost 09
Men det skal der til gengæld til Johnny XT. Det er godt nok ærgeligt at det ikke er tilladt at melde mere end én til det her arrangement om dagen når jeg nu står for at melde hele Mudsurfers Underground til:| mudder hjul tilmeldte 1. stoneking incl tigerdyr m. rød tud 2. sniger 3. Hondalover 4. Halling - nu med et varige minde om Brande Enduro 5. Morfar 6. Lars Oversatser Risbjerg 7. Los laskovic - med eller uden lange barberede boller 9. Bageren 10. 2-gear 11. Wildthing 12. Lauge 13. Dorte 14. Claus tidl. XT/TT350 1m1000øller (Møller) 15. Gaffen 16. Dalton 1 17. Dalton 2 18. Dalton 3 19. Greven 20. Adam 21. 2-Meter-Morten 22. Jakob K 23. Johnny XT Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #60 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Mudder Julefrokost 09
Med hele den tørstige Romlund mafia ved bordet tror jeg vi skal over på 5 litersdunke til kinasnapsen, der forresten er lavet til julelikør i år.....:! Nogen der tager projektor og lærred med? Så kan jeg godt strikke "Best off DORMCK crashes 2009" sammen. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • LauXR4
  • LauXR4
  • Posts: 65
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #61 af LauXR4
Besvaret af LauXR4 på emne Mudder Julefrokost 09
Skønt med så mange tilmeldte! Det lyder som en absolut fed idé Morfar - håber der er nogen der ligger inde med projektor/lærred, for jeg gør desværre ikke. Mht. pris for arrangementet, så bliver det en "cirka-pris" indtil videre, da vi er tre udgiftsholdere. Indtil videre hedder den 250,- alt inklusiv - hvilket vil blive opkrævet på dagen. Lauge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #62 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
fedt med det flotte romlund fremmøde og ikke mindst at johnny selv er istand til at løfte halvfems % af hans store møgdynge når den er flettet ind i i træer gear pedaler og støttebenskontakter så er vi efterhånden 20 til de sidste 10 % til jacob så er det fedt at du dukker op omvendt så bor du jo tættest på vi finder lige nogle priser på dem der skal køre og feste og dem der kun skal ha køretur , men turen blir med forplejning og der skal vel også være lidt tilskud til vores levernedbrydning senere anyway så husk lige at hæve kontanter da lauge ikke har noigen dankort terminal vedr projekter lærred så kender jeg moffes humor måske det er bedst uden lærred:fish: var det ikke formanden der klarede den del sidste år jeg glæder mig til i kommer Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #63 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Mudder Julefrokost 09
Hej Folkens Jeg må desværre melde afbud. Helbredet er ikke i top :s Nu hvor jeg har lovet alle Ris al amande må jeg jo hellere prøve at holde det. Hvis Morfar og Sniger vil køre forbi skal jeg nok sætte det ud til nisserne:) Lars Risbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #64 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Dagens briefing: Temperaturen i The Off-Road Room har i løbet af idag sneget sig op fra 5, til nu oppe på 13 grader - den lille varme slider får lov at stå hele natten, så ingen kolde, våde off-rødder(fødder?) skal fryse :D Suppen simrer ude på gaskomfuret, der er gods i den i år ! Drengene har været ude og rekognocsere lidt fællestur idag, her er en lille bid af hvad de så :) Bakkerne i baggrunden er Meget stejlere når man er der selv... !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #65 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Må desværre også melde afbud.:wall: I mit tilfælde drejer det sig om at babysitteren har lagt sig syg og jeg har ikke haft held til at overtale bedsteforældre og eller andre til at opgive deres julefrokoster.......:| Men måske er der mulighed for jeg propper tøsen i autostolen og ser forbi....... Er der et godt tidspunkt at gøre det på.........??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #66 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Inden fællesturen nærmest var begyndt, var der gået alvorlig stifinder i Mitsu-trekløveret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #67 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
:wall: De valgte så at møgprygle den arme slæde ud i noget uden bund...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #68 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Trækøjet blev revet af bilen og den sad mega fast i det bløde muld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #69 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Efter lidt makken frem og tilbage kom den dog op med hjælp fra noget 4wd:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #70 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Der gik dog et par stroppe og noget reb inden sejrsrusen overvældede Steffen og han gik i selvsving. Det ka vist kun gå bedre på en cykel.... :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #71 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Mudder Julefrokost 09
Hej alle I glade julefolk Tak for en fed dag, tak til Dorte for husly og Gaffa for en svedig tur, det kan kun blive godt til santa-ræs med sådan en baghave og så super-olie-kokken Lauge tak for mad. Moffe var hjem hos fruen 23.30 det er hvis første gang Birgitte har fået ham så tidlig hjem:[ Og til alle jer der har ondt i hovedet, det går jo nok over sidst på dagen eller i morgen :D så op med humøret. Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #72 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Som Philip på 10 år udtrykte det over midnat... Aldrig havde han set så mange skøre voksne - men hold da kæft, hvor er de Søde :) Tak fordi I er så søde og fordi I ville køre helt over på Øen til julefrokost :D Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #73 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Hej alle i feststemte julefrokost aktører. Grevinde Dorte, mange tak for husrum og hjerterum under den kulinariske del af lørdagens arrangement og stor tak også til gaffaTT for en herlig rundvisning i den nordvest sjællandske botanik:? Og sidst men ikke mindst en varm tanke til alle Jer der troppede op og var rygraden (ja man mindes jo optrinnet med flæskestegen med en god smag i munden) i Mudderjul 2009. På snarligt gensyn 2-gear aka kosten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #74 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Ærgeligt man ikke kunne blive lidt længere til festen, men sådan er det jo en gang imellem....... Men så må man tage revance til Julemandsturen, så kan jeg også have den kasse øl med jeg skylder fra Brande.........

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #75 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Mudder Julefrokost 09
- 2-gear aka "kosten"!???? - hva er nu det for noget kælenavnsroderi? :? - ku det være noget med kolde afvaskninger med en stiv kost??, eller måske noget med kørestil ala curling?? - ja man er jo nødt til at gætte når man ikke var der, forståes! Man kan slippe for flere lignende, måske lettere belastende gæt, ved at gå til bekendelse her på tråden:!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #76 af
Besvaret af på emne Mudder Julefrokost 09
Det er nemt nok. Høj, flot, slank og langhåret... Der var en ung mand der ikke kunne se forskel midt under julefrokosten, og det tog jeg blot som en ekstra kompliment. Men hvem sladrede om min kørestil på engen? Og tæt på en kold afvaskning kunne det sagtens være blevet til på strækket langs åen. dormck.dk/interface/smileys/fish.gif

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #77 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Mudder Julefrokost 09
Så er der lidt billeder på galleriet og en lille video på
Nu skal der snart sne-races:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #78 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Mudder Julefrokost 09
Hej Rødder

Der er som bekendt mudderjul d. 3. dec 2011

Pga varierende undskyldninger mv - er det ikke lykkes at finde en arrangør endnu!!!

Hvis du/i kunne tænke jer at afholde dette eller kender nogen som brænder for mud'n flæskesteg,
så meld tilbage asp. til mig.

ønsker til arrangementet: lidt fællestur med blødt underlag eller lign.
et lokale til spisning og hygge, evt opvarmet!

kom glad!

frist for tilbagemelding :

Hurtigst.....

Kent BB - 61279440
Eller
mads
23606199

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #79 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Mudder Julefrokost 09
Måske et vild desp forsøg, men hvad med en kombi af dots facilititer og gaffas nærområde bekendskaber. ?
så kombi julemudder,med juleoutfitte´s :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #80 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
godt forsøgt lasse men du ved godt at man skal aldrig blande
man blir så dårlig dagen efter :Matrix:

men hvis man havde 45 m2 lager i viby ville det jo være perfekt til en julefrokost :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #81 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Lassemann, jeg lægger hjertens gerne faciliteter til :)

Så må drengene lægge arm med Gaffen, for at få ham til at vise folkens rundt i nærområdet :Matrix:
Jo flere jo bedre, så kan han ikke andet end at sige ja :[
Hep hep !

Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #82 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Mudder Julefrokost 09
Lyder som en god ide:Matrix: . Gaffen har jo alle mulighedder til en muddert tur rundt området `DEN NYE VEJ` som plojer sig gemmen er Fyldt med mudder:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 10 måneder siden #83 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Mudder Julefrokost 09
jeg syntes det er en god tradition at jule frokost foregår forskellige steder i landet
med forskellige tovholdere og deraf forskellige festlige indput
odsherreds kratluskere var vært i 09 og vi laver lige pludselig noget igen
men jeg er ikke.... på til jul her i år

der må være en anden koalition der byder ind med en frisk ide

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #84 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Mudder Julefrokost 09
Forskellige steder i landet, ja - men som Lasse skrev `et vildt desperat forsøg`, så er en gentagelse af år 2009 BEDRE end slet ingen dormck julefrokost i år...
Og vi har 20 km legeplads lige uden for døren, rute 21 gravet op hulter til bulter med alt en trængende flok offrødder kan ønske sig til jul.

Men hvis førerhunden ikke vil føre, så står (eller falder) det jo bare med at finde en anden til at føre. Det skal bare være 1 der tør og vil køre forrest - Mads ? Jes ? Moffe ? Lasse ?
U-udforsket terræn er det samme, uanset hvor i landet det ligger.

Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.465 sekunder
Leveret af Kunena Forum