Skip to main content

Legedag hos SUPERCROSS.DK

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #1 af Toftdal
Legedag hos SUPERCROSS.DK blev oprettet af Toftdal
Så skal der vintertrænes indendørs. Vi kan leje Supercrosshallen i Breum i nogle timer og så er der fri leg, med garanti for de HELT brede smil og de længste arme siden maraton klassen til Wild West Enduro. Tidsplan: 11.00: Ankomst og klargøring 12.00: Fællesspisning hvis man ønsker, og for egen regning. 13.00: Start 16.00: Slut Hvis man kommer i løbet af formiddagen er der rig mulighed for at lure et par tricks af og dem som har langt til Breum skal ikke op midt om natten for at nå frem i tide. Dem på listen må lige melde tilbage hvis de ikke er klar. Sådan en hal har selvfølgeligt ikke været gratis så det koster at have det sjovt, normalt koster det 375,- for 4 X 15 min. afviklet inden for 4 timer. Vi giver 6000,- for 3 timer's fri træning, hvor vi har banen for os selv og der er fri træning for op til 30 kørere. 20 mand = 300,- pr. mand 30 mand = 200,- pr. mand Dertil kommer selvfølgeligt lidt til mad Der er ikke krav om licens, men 2-taktere skal køre på special benzin som kan købes i hallen. Der er nogle regler i og ikke mindst UDEN for hallen, læs dem her www.supercross.dk/info-om-traening.html JEG HAR SET BANEN OG DEN ER PISSE FED MEN SLET IKKE SKRÆMMENDE, ALLE KAN VÆRE MED OG SOM SAGT HAR VI BANEN FOR OS SELV, SÅ DER ER IKKE CROSSKØRERE SOM KØRER I VEJEN OG BROKKER SIG. Inden jeg laver en aftale, vil jeg gerne vide om der er interesse, men vi må da mindst kunne samle 20 off-rødder og max. er 30 Skriv hvis du er klar her i tråden. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #2 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så skal der vintertrænes indendørs.

Vi kan leje Supercrosshallen i Breum i nogle timer og så er der fri leg, med garanti for de HELT brede smil og de længste arme siden maraton klassen til Wild West Enduro.

Tidsplan:

11.00: Ankomst og klargøring

12.00: Fællesspisning hvis man ønsker, og for egen regning.

13.00: Start

16.00: Slut

Hvis man kommer i løbet af formiddagen er der rig mulighed for at lure et par tricks af og dem som har langt til Breum skal ikke op midt om natten for at nå frem i tide.

Dem på listen må lige melde tilbage hvis de ikke er klar.


Sådan en hal har selvfølgeligt ikke været gratis så det koster at have det sjovt, normalt koster det 375,- for 4 X 15 min. afviklet inden for 4 timer.

Vi giver 6000,- for 3 timer's fri træning, hvor vi har banen for os selv og der er fri træning for op til 30 kørere.

20 mand = 300,- pr. mand
30 mand = 200,- pr. mand

Dertil kommer selvfølgeligt lidt til mad

Der er ikke krav om licens, men 2-taktere skal køre på special benzin som kan købes i hallen.

Der er nogle regler i og ikke mindst UDEN for hallen, læs dem her www.supercross.dk/info-om-traening.html

JEG HAR SET BANEN OG DEN ER PISSE FED MEN SLET IKKE SKRÆMMENDE, ALLE KAN VÆRE MED OG SOM SAGT HAR VI BANEN FOR OS SELV, SÅ DER ER IKKE CROSSKØRERE SOM KØRER I VEJEN OG BROKKER SIG.

Inden jeg laver en aftale, vil jeg gerne vide om der er interesse, men vi må da mindst kunne samle 20 off-rødder og max. er 30

Skriv hvis du er klar her i tråden.

Mvh. Torkild





Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #3 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Rettelse: Det kan også blive om aftenen mellem 18.00 og 21.00 Mandag til Fredag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hvis der er nogle stykker fra Sjælland kunne jeg sikkert godt overtales.............

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #5 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg kunne sku godt være klar på noget leg og spass.:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #6 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hvad sker der, total i orden vintertræningssans!! Jeg er klar, klar, klar! :) Hvis jeg er den eneste betaler jeg bare de 6.000. :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #7 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hej Mini og mig er totalt klar.. Bare helst ikke en tirsdag eller onsdag!!! Jeg kan da ikke sige nej til leg paa bane! saa haaber jeg bare jeg kan naa at faa koebt noget lidt mindre inden saa jeg ikke skal kaempe med min XRR hele tiden! Hvad men punktet paa ders ordens reglement: Standard lydpotte og i god stand.??? Min kan nok ikke lige gaa under Standart lyddaemper!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #8 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Totalfedt initiativ :[ Kan det ikke flyttes til en anden weekend, det er jo i skolernes vinterferie. Vi er jo trods alt en del som har unger der går i skole og har vinterferie :wall::wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #9 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Døjer lidt med fastgroede affjedringskomponenter på 550éren, så det lyder som en super ide med uendelige vuptier og kassehop a la Glamis:Matrix: Jeg er med! Fedt at du betaler Steff - jeg giver aftensmad:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #10 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Esben: LANGT de fleste crossere kører med alternative råberør, men så længe den er pakket ordentligt er der ikke problemer, men dem som kører hurtigst og har en cykel som er trimmet rigtigt er jo nærmest aldrig dem som larmer mest, så kom glad. Desuden er det også de sidste 10% af gashåndtaget der giver meget larm, og der kommer vi nok ikke til at køre oppe ret mange af os. Der er lidt pres på weekenderne, så for at der skal være lidt responstid og for at det ikke skal blive for sent, så prøver vi lige og ser om der kan samles nok. Hvis man tager børn med kan de også køre, dog skal de være habile kørere, men selv de helt små kan komme rundt hvis de vil. Jeg har set en knægt på 5-6 år på en KTM 50 ccm som skærmede en del 85 ccm kørere og han nuppede så også lige kassehoppet i et hug et par gange. Listen ser ud som følger: 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Gitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 9 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg er klar, medmindre vi tager på vinterferie...Fedt initiativ!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #12 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
ja for fanden torkild endelig får jeg brug for mine forhåhåbendtlige nye pigs dog med lige det forbehold om at det er vinterferie og kæresten ønsker noget varme ala sydpå ps syntes det er en form for snyd hvis det bette push nu har treenigheden evner ,fysik, og jernet gaffa nu i surmule:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #13 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg siger kun det her een gang TossinossiGaffa, medmindre jeg glemmer hvad jeg lige sagde jeg havde sagt!? Prøver febrilsk at huske hvad jeg HAR vidst:s - fysikken er nærmest i opløsning - "gigajernet" har jeg altid haft:Matrix: Pusher nu med tiltagende mugmule! Kan forkæle jer med at Gert "LYNKINESER" Jørgensen lige har ringet og lettere bagstiv erklæret at han også vil lege med i Breum:s Torkild - Ærgerligt hvis mange er forhindret pga vinterferiebørneheaven:|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #14 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Indendørs??? Betyder det så at man må køre i slippers og hyggetæppe:| Lyder som en lækker dag. Jeg kommer og det ved jeg Greven også gør! Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #15 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så ser listen sådan ud: 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Gitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: JC "Sniger junior" 9: Dan Moffi 10: Emil Moffi junior 11: Anne Moffi junuorine 12: Gert LYNKINESER Jørgensen 13: Hondalover 14: Grev Oluf 15: Ja ja, så er vi allerede tæt på de 20, og der skal jo også være lidt spas for os som ikke kommer på vinterferie, og NÅR nu det bliver en succes denne gang, bliver der jo nok lagt en tur mere i kalenderen. Hondalover: Indendørs KAN betyde at man må køre i slippers og hyggetæppe, men så er der næsten garanti for rim i røvskæget og drivis i løgposen, for godt nok er der læ men temperaturen er nok ikke ret meget højere end udenfor. Der er dog varme på i "Frokeststuen". Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #16 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så gik der alligevel koks i maskineriet, så der er lige en lille ændring til tidsplanen. Holstebro crossklub har lejet hallen om formiddagen den 21/02 men vi kan få den fra 13-16. Ny tidsplan: 11.00: Ankomst og klargøring 12.00: Fællesspisning hvis man ønsker, og for egen regning. 13.00: Start 16.00: Slut Hvis man kommer i løbet af formiddagen er der rig mulighed for at lure et par tricks af og dem som har langt til Breum skal ikke op midt om natten for at nå frem i tide. Dem på listen må lige melde tilbage hvis de ikke er klar. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #17 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Øv for satan:! Havde satset på d.20.. Kan ikke d.21.. Plads nr.13 er hermed ledig:wall: Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #18 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hep hey jeg vil gerne være nummer 13!!! Plads nr 13 hermed ikke ledig længere !! peter jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #19 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Forresten mener jeg at nakkekrave er er et krav oppe i hallen. Dog ikke den helt dyre model, men bare en ganske alm. skumkrave. Måske skal man bare gøre det til en vane at køre med sådan en ting da det nok snart bliver et krav både til træning og løb alle steder...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #20 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Peter: Der står ikke noget om nakkekrave på hjemmesiden og jeg er sikker på at jeg har set flere køre uden, men jeg skal da lige undersøge sagen. Men du har ret.......det bliver snart et krav til træning ligesom det er til løb, på danske baner, lige med undtagelse af til EM/VM da man ikke vil pålægge udenlandske kørere en Dansk regel. Flere Amerikanske kørere kører i øvrigt med nakkekrave med helt uden brynje, det kan man mene om hvad man vil, men helt klogt er det ikke i min optik. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #21 af klaus
Besvaret af klaus på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Var deroppe & kører mellem jul & nytår, der blev ikke snakket om nakkekrave, iøvrigt en fed bane, den var blevet lavet længere siden jeg var der sidst.. Enjoy

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #22 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Har lige snakket med Jacob Lassen, superclassic maxxxpower. Har er også klar. 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Sitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: JC "Sniger junior" 9: Dan Moffi 10: Emil Moffi junior 11: Anne Moffi junuorine 12: Gert LYNKINESER Jørgensen 13: Hondalover 14: Grev Oluf 15: Jacob Lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #23 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Sitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: JC "Sniger junior" 9: Dan Moffi 10: Emil Moffi junior 11: Anne Moffi junuorine 12: Gert LYNKINESER Jørgensen 13: Hondalover 14: Grev Oluf 15: Jacob Lassen 16: Jan xr400r

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #24 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg er osse klar. Glæder mig allerede Nogen der vil med fra Horsens ??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #25 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeps, super cross skal der til... Jeg er klar... ØH-enduro aka Log Jumper

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #26 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
TT´er klar og jeg arbejder på det:) Så selvfølgelig er jeg med!!!!! Ér der max antal deltagere?? (har nok et par stykker mere der gerne vil med) Og kan man stille op på alm crosser?? <wthing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #27 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så er hallen bestilt, og listen ser ud som følger. Kent: Max antal er 30 kørere, men der er også plads til heppeholdet, så familien kan tage med. Og ja, der må køres på alm crosser, ALLE 2-taktere skal køre på Aspen specialbenzin. 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Sitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: JC "Sniger junior" 9: Dan Moffi 10: Emil Moffi junior 11: Anne Moffi junuorine 12: Gert LYNKINESER Jørgensen 13: Grev Oluf 14: Jacob Lassen 15: Jan xr400r 16: Johnnie 17: Stefan Log jumper 18: Kent Wildthing 19: Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #28 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hej Torkild. Jeg glæder mig til at prøve specialbenzin, sikker på DT400 blir helt kåd i karboratoren af det. Er det et problem at køre med selvstændig olieblander? Det er bare benzinen der er speciel eller?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #29 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Steffen: Der er olie i benzinen, så det er bare "plug and play". Aspen er miljøbenzin og røgen svier ikke i øjnene, mange (incl. undertegnede) bruger det til motorsav, almindeligt benzin blandet med alm. to-takts olie kan give hovedpine og kvalme, og bare få to-takts cykler i hallen gør at det er ulideligt at være i hallen. Derfor skal ALLE to-taktere køre på Aspen benzin som kan købes i hallen. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #30 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Ja det må da prøves, når nu det ligger i nabo "pastoratet", ØLLE er også tilmeldt. Glæder mig til en tur, hvor det kun er STØV kluden der skal bruges, efterfølgene ØLLE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #31 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Sitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: JC "Sniger junior" 9: Dan Moffi 10: Emil Moffi junior 11: Anne Moffi junuorine 12: Gert LYNKINESER Jørgensen 13: Grev Oluf 14: Jacob Lassen 15: Jan xr400r 16: Johnnie 17: Stefan Log jumper 18: Kent Wildthing 19: Jesper Sexything

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #32 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hvis du tager støvklud med Ølle - så tager jeg brækspand, bandager og prutbleer:! Kan man købe tudefjæsbajere i hallen, a la Porse Guld, som jo ofte har lindret smerte til Snedsted og Sjørring Rally? Er det utjekket at drikke sig mod til hjemmefra? Findes der evt. elastikker i loftet, til når man skal tablejumpe første gang??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #33 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Steffen Sitarhero 4: Esben 5: Mini' 6: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 7: Little John Sniger 8: JC "Sniger junior" 9: Dan Moffi 10: Emil Moffi junior 11: Anne Moffi junuorine 12: Gert LYNKINESER Jørgensen 13: Grev Oluf 14: Jacob Lassen 15: Jan xr400r 16: Johnnie 17: Stefan Log jumper 18: Kent Wildthing 19: Jesper Sexything 20: Ølle 21: Jonas, naboes knægt 22: Mark, naboens knægt's kammerat Det begynder at ligne noget....... Torkild, nu med pigdæk :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #34 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
gaffa er helt som torkild i piggy mode og skal også prøve den hal med mindr bla bla gaffa nr 23

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #35 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Nå, så kommer jeg ikke alligevel, alle mine møgdynger kører med selvstændig olieblander. Det skulle være godt for en god gang svimmelhed med kvalme hører jeg. :wall: 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 8 måneder siden #36 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Steffen du blænder da bare olieblanderen af og smider det der mirakelvand i tanken, så spiller det!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #37 af klaus
Besvaret af klaus på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Rolig Steffen, var der oppe i julen & havde en knægt med som har en Suzuki 80cc med selvblander, det sagde de ikke noget til, da der kun rer problemer hvis alle i hallen kører på egen benzin, men er det en ud af de 25 som er tilmeldt, så kunne jeg ikke forstille mig at det kunne være et problem..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #38 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jump Jump Jump around:fish: hakketi hakketi hop:s Jeg er klar:WoW: napper plads nr 23 vil sku ikke gå glip af det forestående show, leveret af landets bedste dyndspringerklub:[ trænger også til at få banket rust, både på dyngen og piloten:Matrix: forever dyndspringer Stoneking 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa 23: Stonking

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #39 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa 23: Stonking 24: Kasper Fesenben 25: O.J.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #40 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa 23: Stonking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Michael (Ole´s knægt)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #41 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa 23: Stonking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Firestarter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #42 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
En gang til:: 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa 23: Stonking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Michael (Ole´s knægt) 29: Firestarter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #43 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så melder jeg fuldt hus, nu med tom olietank! 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi junuorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Gaffa 23: Stonking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Michael (Ole´s knægt) 29: Firestarter:) 30: Steffen. DT non power.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #44 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Fælles spising MMMMMM det er bare lækkert med mad :[ Jeg køber noget smørrebrød hvis der er nogle der skal ha noget med, så kan I godt få det ! Det koster 18 kr. pr stk. uspecificeret og jeg skal have antal og penge senest d.12 Februar Reg. nr. 3675 Konto nr. 3675040338 Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #45 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Lækkert initiativ. Jeg snupper 3 stykker. Steffen. 11.00: Ankomst og klargøring 12.00: Fællesspisning hvis man ønsker, og for egen regning. 13.00: Start 16.00: Slut

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #46 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Dælme om jeg ikke har fået en forespørgsel fra en foto-interesseret kammerat, som gerne vil tage nogle billeder af en action motorsport:) Han spørger om hans fotoklub vil være velkommen på dagen til at tage billeder på amatør-basis?? Vi får en CD med diverse billeder og de får en oplevelse. Selv synes jeg det lyder rigtig fedt! Så spørgsmålet - er de velkommen på dagen?? wildthing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #47 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
håber i andre får en fed dag jeg kommer til at blive på øen Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 8 måneder siden #48 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg synes det kunne vaere super fedt hvis de kom og tog billeder.. Det kunne vaere fedt at faa nogle billeder af alle jer andre som gaar paa roeven... ..... ... for jeg kommer jo aldrig til at vaelte... eller noget... :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 8 måneder siden #49 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Øv for gaffa, godt for mig jeg nupper lige nr 22 på listen så. Jeppext550

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #50 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Håber selvfølgelig at alle på listen er skadesfri og ved godt mod, men det ville være for fedt hvis der blev en plads til min overmodige bettebror, så på venteliste med ham. :) 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi juniorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Jeppe xt 550 23: Stoneking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Michael (Ole´s knægt) 29: FirestarterStandard smilie: :) 30: Steffen. DT non power. Venteliste: 1: Bette Dalton. XR-power.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.070 sekunder
Leveret af Kunena Forum