Skip to main content

Legedag hos SUPERCROSS.DK

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #51 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Øv for mig, godt for Bette Dalton tag min plads og giv noget gas, har nattevagt og magter ikke at komme tidlig op/ ikke sove før søndag aften. Ses til bryup enduro.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #52 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
yippy ka yay muthafuka!! Så er der én der er glad. :) 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi juniorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Johnnie 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Bette Dalton. XR-Power. 23: Stoneking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Michael (Ole´s knægt) 29: FirestarterStandard smilie: 30: Steffen. Forever 2-stroke. Venteliste: :Spidy:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #53 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hej Gæve Endurofolk Er et sprit nyt medlem. Er der ikke plads til en ekstra i Breum, så er der lidt til kaffekassen. Var der oppe tre timer i fredags, her var vi 50 kørere og tre gange 20 min. var rigeligt på den krævende bane. Så hvis vi har tre timer er der nok nogen der står lidt over. Venteliste: 1: Karlen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #54 af Johnnie
Besvaret af Johnnie på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Må desværre melde fra. En rund fødselsdag er kommet på tværs. Plads nr. 15 er dermed ledig.:Matrix::Matrix: mvh Johnnie

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #55 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Plads nr. 15. Den napper jeg med det samme. Vi ses. 1: Torkild Highspeed i Tomgang 2: Nikos 3: Esben 4: Mini' 5: Håkon Yamahapusher (nu på Honda CRF 450X....shh, det er hemmeligt) 6: Little John Sniger 7: JC "Sniger junior" 8: Dan Moffi 9: Emil Moffi junior 10: Anne Moffi juniorine 11: Gert LYNKINESER Jørgensen 12: Grev Oluf 13: Jacob Lassen 14: Jan xr400r 15: Karlen 16: Stefan Log jumper 17: Kent Wildthing 18: Jesper Sexything 19: Ølle 20: Jonas, naboes knægt 21: Mark, naboens knægt's kammerat 22: Bette Dalton. XR-Power. 23: Stoneking 24: Kasper Fesenben 25: O.J. 26: Jan Sørensen 27: Ole Nielsen 28: Michael (Ole´s knægt) 29: FirestarterStandard smilie: 30: Steffen. Forever 2-stroke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #56 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så er der desværre lidt dårligt nyt, jeg har talt med Peder fra Supercross.DK og jeg har misforstået lidt med prisen, så det koster 6000,- kr for at leje hallen og 300,- kr pr kører ud over de 20 første. Så prisen er 300,- pr kører. Hvis der er nogen som springer fra pga. prisstigningen er det ok, skriv her på siden. Der kan kødes øl og sodavand i hallen men hvis man selv har med, må det også drikkes. Jeg mener at der er gratis kaffe, men ellers kan det også købes. HUSK VARMT TØJ, DER ER IKKE VARME UDEN FOR KAFFESTUEN SÅ DET ER KOLDT AT STÅ STILLE.¨ Ses, Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #57 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Er det på søndag d. 21. februar? Jeg stiller op som pit-kælling...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #58 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Helt rigtigt Søren, vi ses

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #59 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så let slipper du ikke af med os Torkild. Det blir sjovt med lidt indendørs forår! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #60 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Så har vejret fået mig i knæ:wall: Ikke sneen - som vi ellers har nok af heroppe i det Nordjydske - men en gang influenza. Det skal vist ikke lykkes at komme afsted til Bræum - men kæmper endnu. Er der nogen der vil have pladsen, må de dog sige til. Wildthing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #61 af GamleOle
Besvaret af GamleOle på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hej Rødder, Nogen opdatering på lokal vejr/vejudsigt? Her i Støvring sneer det og det er ikke helt forsvaligt at køre ud på 4 hjul! Det må være "force majour". Vi forsøger at kæmpe lidt endnu fra dette hjørne af riget med vi kan ikke være de eneste der vil have svært ved at nå frem! mvh GamleOle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #62 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Hej Jfr. www.vintertrafik.dk/ og kameraet i Balling (ca 15 km. fra Breum) ser der ikke slemt ud i lokalområdet. Nordjylland er ramt af meget sne og fygning, så der er ikke nogen skal tvinges ud i noget som ikke er forsvarligt, HVIS I ER I TVIVL SÅ LAD VÆRE, jeg ser for mange som skulle have være blevet hjemme i mit arbejde ved Falck til dagligt. Så længe vi bliver over 20 er prisen den samme, og det skal vi nok blive selv om Nordjyderne ikke kan komme frem. Jeg er I hallen om kl. ca 10.30 og så kan i ringe på 51 32 90 42 og få en helt skarp lokal melding. Ses, Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stefan
  • Stefan
  • Posts: 179
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #63 af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Halløjsa Nu snakker vi, det var da mega kanon sjovt.... oplagte sving = Ja tak små fly pukler = Ja tak kaffe adlibitum = Ja tak Godt selvskab = Ja tak jeg er klar igen, skal vi sige på lørdag ? :) :) :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #64 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
FEDT - Der skal vi prøve igen. Hvor er det altså en hyggelig klub vi har. Mon vi kan se nogle af alle de billeder der blev taget ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #65 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Fuck det var sjovt! er total øm over det hele idag..! ang billederne.. hvordan får vi fat i en cd med alle billederne... Så lige et par snapshot mens vi var deroppe.. Der er sgu nogle seje aktion billeder ind i mellem... bland andet af mig som er ved at gå på røven! :s PS.. dig som torpederende mig og knækkede mit plastik.... gider du ikke lige sende mig en mail (ebo@bikez.dk) god stil forresten at skifte bane... lidt ligesom bowling når man har fået for meget indenbords :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #66 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
AV AV AV mine arme er akut angrebet af "flydebeton". Forsøger at holde det i væskeform, men forgæves :s Herligt at mærke man er til:[ Tak for lån af dynger, Olaf, Mof og Steffen. Jeg gir sku en omgang til GF. (Både i finderup og i baren) Tak til Torkild for at kordinere arrangementet:) Det er vist ikke sidste gang vi ser en flok rødder til "superenduro" i Breum:Matrix: offer Betonmanden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #67 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
:):):):):):):):):):[:(:?:?:!:s:s:]:):):):):) Vildt underreklameret arrangement Bundgas der fik revet af. Føj det var meget bedre end jeg havde håbet. Er snen ikke snart væk må vi ha en tur mere!! Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #68 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Fuck! jeg føler mig ramt af et tog..:! Tak til Torkild for en fed dag :) Der er lidt billeder i galleriet af tvivlsom kvali..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #69 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Tak for kaffe en fed dag, jeg havde sgu ikke forventet at dette ville blive sådan en succes når det jo egentligt ligger temmeligt langt fra DORMCK's sædvanlige bevægeområde. Jeg tilslutter mig til fulde "hylekoret" for de ømme kroppe, og jeg slap billigt med en enkelt forstuvet pegefinger, og kender ikke lige til at der skulle være nogen som har haft de store uheld......underligt nok egentligt, for der blev da kørt TOTALT grænseoverskridende :[ Jeg har også fået et par organisatoriske erfaringer med hjem, starten var lidt rodet, men jeg håber alle fik kørt det de magtede. Tak til alle der kørte og alle der kiggede, ud fra de brede smil var det vist en ok dag. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 7 måneder siden #70 af
Besvaret af på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Fede billeder fra hallen. Kanon godt initiativ der Thorkild! Regner du med at gentage succeen på et tidspunkt, ja så vil jeg gerne prøve kræfter med banen. mvh peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #71 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg er også klar, det lyder sku for fedt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #72 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Jeg vil så gerne se nogle flere billeder fra vores super tur til Breum. Er der nogen som ved hvor man kan kikke dem ud. Det var nogen rimelige proff kamera som blitzede. PS: Håber at finde vej til GF - men har lige en reception der skal afvikles.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #73 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Billeder på dagen. Mht de billeder der blev taget - så har jeg mellem 800 og 1500 stks i lille format - og alle kan ses/bestilles i fuld opløsning ved Torben Lund: lunddk@tld-pro.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #74 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
Nå ja - jeg tar dem med til GN og forsøger at finde en bærbar med DVD viser - så er der nogen der kommer og har en sådan, må de gerne tage den med. Så bliver den sat på billedvisning Kent

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #75 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Legedag hos SUPERCROSS.DK
hej Jeg har bærbar og projektor med derop.. så der kan vi sætte billederne på til generel underholdning... Derudover vil jeg tilbyde, at jeg kan ligge billederne op på min smugmug hvis jeg kan få et kopi.. så kan folk selv hente de billeder hvor de er på.. lide nemmere end at torben skal til at sende billeder rundt til 30 folk.. Hvad er lille format??? 640*480 eller ????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.823 sekunder
Leveret af Kunena Forum