Skip to main content

Nyt DM Enduro lÖb i Sverige

14 år 3 måneder siden #1 af lassemann
Nyt DM Enduro lÖb i Sverige blev oprettet af lassemann
Så er det sikkert og vist, at vi kan lave et DM lÖb i Sverige. Denne gang blir det let for själländerne. !!! I Hässleholm, kun en time fra KBH, er et 10.8km spor med rigelig udfordringer for de fleste. Formandens komentar : YIBIHHHHHHHHHH det blir svedigt. Så book allerede nu d. 9/10:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #2 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Så er det sikkert og vist, at vi kan lave et DM lÖb i Sverige.
Denne gang blir det let for själländerne. !!!
I Hässleholm, kun en time fra KBH, er et 10.8km spor med rigelig udfordringer for de fleste.
Formandens komentar : YIBIHHHHHHHHHH det blir svedigt.
Så book allerede nu d. 9/10:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #3 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Fedest jeg melder klar. Og hvis jeg er den eneste, så vinder jeg og løber dermed med pokalerne for både bedste udklædning samt 1, 2 og 3 pladsen. Lukket for flere tilmeldinger:[:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 3 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jan Hansen melder sig til tjeneste:) Nu med TM250 4T. Har kørt Hassleholm før og det er super duper king kong bomben.. Whuuuhuuuu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 måneder siden #5 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Team Angst & Bange er også klar. Hvilke klasser bliver der? Vi har jo både børn og damer i teamet :) Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 måneder siden #6 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Håber HELE team angst og bange kommer:[ (også Mama bange.) Skulle gerne blive som i bryrup, så alle der har lyst til at prøve kræfter med det Svenske har mulighed for at komme og prøve. Regner med enkel start, så alle kan altså komme med og få sin egen tid, der skal ikke køres om kap med andre end dem man vil, eller en selv. Og der er udfordringer nok på det spor :):) Klubben derovrer kommer til at stå for tidstagning, og de har transponder model armbånd, så ingen storm på hvem der skal låne klub transponderne heller. Får (fordi det er militært område) "sanitets-spader" stillet til rådighed :D (skal nok se om vi kan fikse en spand også) De stiller også op med en "korv-sjosk" dvs. alle kan prøve "korv m. mos" på dagen:s Så klump 3-4 stykker sammen og ind i kassebasserne, så skal vi nok få et suber spændende arrangement af stablen d.9/10

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #7 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Så er sommerferien ved at gå på held, og vi skal ud og svede:) Vi har brug for en tilmelding iforhold til at afholde Enduro løbet som et Dm. Vi skal have mindst 30 tilmeldte, for at det kan lade sig gøre, så meld til her på tråden FØR FØR FØR 1/9. Så vi kan få endnu et fedt og for os Danskere meget anderledes løb op at stå.:[ Som skrevet ovenstående så bliver der enkel start, med mulighed for at køre i pit og puste under vejs. Du behøver IKKE:D TRANSPONDER, det forefindes ved tjek-in om formiddagen. Eliten Brede og andre klasser skal køre et vist antal omgange, køre man så flere omgange frem til sporet lukkes, er det fordi det er for fedt og muligt. Tilmeld nu !, så vi kan komme viderer med planlægningen ASAP. Vh Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steffen
  • Steffen
  • Posts: 487
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #8 af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jeg er klar som dommer hvis sådan en fuldcertificeret DMCU-dommer på syg classic dynge skal bruges til noget. Heja.:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #9 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hvis der er nogen som har plads i en kassevogn og skal derover så sig lige til...!! for så vil jeg meget gerne med.. så send mig en mail hvis det er!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #10 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Suuuper fedt :[ Jeg kommer selvfølgelig også. Vi kørte vist nok på en del af sporet til 4-dages i år, ser frem til et gensyn :D Så må vi se at få arrangeret en karavane her fra det jydske, så vi kan holde omkostningerne nede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #11 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Vi må vel hellere få gang i en liste, ellers kan jeg skisme ikke holde styr på det :) Fik skrevet 4/8 under arrangementer, mon en kan rette det til 9/10:s Dommer og Infanteri : Steffen Dalton 1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #12 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Nå altså, det her er en suber mulighed for at prøve noget helt anderledes:D Der er både sten, klipper og bjerge man kan slå sig på. Så få de der pod-mx knæting på og pak cyklen ind som Klauses i Spain, så er du klar:[ (går dog også fint uden) Talte med Svenekserne igår, og de er klar med armbånds transponder, så du skal IKKE ud og slås om de 5 der er i klubben:D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #13 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jamen så kommer jeg også, jiiihaaaa, håber der er en off-road klasse. Kan have 2 mand og maskine med fra Vejen og langs motorvejen over fyn og sjælland, vi deler broer og diesel.... Ses i det svenske KTM 625 SXC styrer for vildt, rock`n roll. JeppeG xt550 Gravesen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #14 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Mikael Engmark Helligsø er fresh.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 2 måneder siden #15 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Det bliver alt for sjovt!!! Super godt initiativ. 1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss Jeg fik snurret en backflip rundt i skoven i forgårs, mens efterfølgeren knap var så vellykket :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #16 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Er da klar på en tur til det svenske, er stadig knalleretløs men kommer ellers gerne og giver en hånd med og peger fingre at folk der ligger i mudderet. Johan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #17 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Nu med vabel garanti :[:[. og Johnny har jo meldt sig til. Så vi mangler lige ALLE de vanlige både i Eliten og Breden, for at dette arrangement, kan betale sig selv, og for at vi får endnu et suber interassant løb i år:) INGEN TID TIL NØL, vi skal have 30 på minumum, d. 1/9 før vi kan få økonomien til at hænge sammen, så op at klap stolene, og af med bade sandalerne, og hen og meld til !!!!! nu.:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #18 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #19 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
15 gaffa i "fed" form

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #20 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
16. Dorte Roadkill Dameklasse 40+ eller off-roadklasse :) ? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #21 af donlogan
Besvaret af donlogan på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
17. Pia Petersen 18. René Danielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #22 af Henrik-S
Besvaret af Henrik-S på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
:fish: Altså, hvis man forstillede sig at en af de dersens Djævleøbeboere havde en fyfylicens (dmu) ville kigge forbi, ville det så kunne lade sig gi sig? I så fald er jeg frisk. Pas på, jeg blev næstsidst i Sønderjylland, så det kan kun gå fremad.

Henrik S
XTZ 850 "Mette Mols"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #23 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Alle licenser er gangbare :):) Bare man overholder støj-krav, så kom op til klipperne og test noget helt nyt. :[ har lige snakket med de højere magter, og vi invitere alle ind der kunne have lyst og har licens af en slags:):) ps. sporet er ikke egnet til elefant-transalper, men det finder man jo selv ud af hvis man tør, og har kræfterne:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #24 af Henrik-S
Besvaret af Henrik-S på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Cool... Prøvede banen sidste år. 19. Henrik S

Henrik S
XTZ 850 "Mette Mols"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #25 af Henrik-S
Besvaret af Henrik-S på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
20. Robin Parry

Henrik S
XTZ 850 "Mette Mols"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #26 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Yo knopbrødre, kom så ud af busken og ind i den svenske busk. ideen om at køre et alternativt ræs og kalde det DM i Sverige er sørens god, og vi mangler kun 9 kørere for at få en stor oplevelse i bogen. Bliv udfordret af nyt og fremmed terræn i det svenske, som med statsgaranti ikke bliver magen til dansk standard. Det er en fed udfordring og lad os få fyldt de sidste 9 pladser op, så vi kan udvide horisonten lidt. Vores sport kan godt bruge et lille frisk pust som det her.... Det er jo også en super chance for alle jer skabssvenskere aka. sjællandindianere at komme billigt og hurtigt til et DM. For en gangs skyld er det os der skal over broen!! 21. Thomas Ejlersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #27 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Ja kom så, vi skal kommer op de 30 det kan da ikke passe andet.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #28 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jeg antager alle klasser er med? Altså Elite, Bredde, Off Road, Dame og Junior. Classic har der jo ikke været nogen tilmeldinger i endnu i år, så skal den med? 22 = Anna Warncke Så mangler vi bare 8..... :) Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #29 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
jamn er det ikk bare fantanastisk, jeg snakkede med mindst 5 igår i Børkop der tilkendegav Så de skal lige logge ind her, og få sig på listen, når vi klokker nr. 30 så ryger vi direkte over i "officiel" tilmeldings mode, og smidder de endelige tillægs oplysninger samt konto for indbetaling. Kan dog afslører at vi pga. afstanden ( for de tunge Jy-jer) har tænkt at udnytte de 4køre timer vi får stillet til rådighed, på den måde at man for eliten skal køre hvad der ca. svarre til 2-2,5timer for at opnå sine omgange, det man køre derud over er fri fornøjelse, og de bedste omgangs tider tæller. Brede og andre klasser (ja alle klasser er med moff;O) køre ca. 1,5time og har dermed timer til bla. pit ævl etc. men man kan jo også udnytte at sporet er åbent, og køre nogle extra omgange :):) Nærmere når vi kommer endnu nærmere de 30 prs. Lasko

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #30 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel sådan :[ hvis du ikk kan logge ind så sms mig på 23903390 eller lk@legs.nu Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #31 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen Godt drenge - kom frisk derude og få meldt på selvom vi rammer smertegrænsen på de 30. Jo flere, jo bedre, for som historien vidner er der altid flere der talker the talk end der walker the walk :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #32 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
ryan og erik blæsbjerg er også med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #33 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jeg skal lige have det bukket i neon... De 30 kørere, er det grænsen for, om løbet bliver afholdt, eller om det bliver et DMCU DM-løb? Og hvis det skal være et DMCU DM-løb, er det så 30 DMCU kørere(jeg kan se der er flere der ikke er DMCU kørere)? Og datoen 1/9, er det sidste frist for at nå 30, eller er det sidste frist for tilmelding til løbet? Hvorfor har min hund dårlig ånde?, er det fordi den bruger tungen til at rense røv?:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #34 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Neon bukning:D 30 er med dig opnået Jesper, så vi kører :):[:) Det er grænsen for at vi kan få økonomien til at hænge sammen, så der er vi nu. Alle licenser gælder, dog tæller vi kun dem der vil være med i "vores" Dm med, alle kan jo stille op, men det er også et løb for dem der bare vil prøve kræfter med Sverige, så man er ikke tvungen ind i samlet stilling i DM. Når jeg nu får smidt konto nummer til indbetaling, kan man jo lige maile mig på lk@legs.nu med: Navn, licens nummer,type licens, mobil nr. og om man stiller op i DM. så kan jeg bedrer få orden på stillingen, og viderer give oplysningerne til behørig person:[ Sidste Neon, 1/9 er sidste dag for min.30 deltagerer, du kan tilmelde op til 1/10, tja vel op til du står i Sverige med 400,- fordi net banken gik ned, men meld dog på nu, så vi ikk står med grill pølser til 30, og der kommer 40 extra vi ikk lige viste noget om, fordi de ikk fik fingeren ud i god tid:Matrix: Klipper Rødder og 10.8KM spor venter Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #35 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #36 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #37 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #38 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny 7.Lasse 8.Mads 9.Kent 10.Bager 11. Jeppee 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann 35. Rasmus H. 36. Morgan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #39 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Så er vi altså klar med de folk der minimum skal være, derfor sætter vi ind med 2.fase. Det blir et Type 2. Enduro Betaling 300,- nu på: reg. 1981 Konto. 6884204869 efter 1/10 400,- / på dagen 400,- navn og nummer på overførslen som på tilmeldings listen. og og og mail mig på lk@legs.nu : Navn, licens nummer, klasse man stiller op i, samt mobil nummer :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #40 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny har betalt 7.Lasse 8.Mads formand (må lige få greven og fesenben ind i handi bussen ;O) 9.Kent ( er allerede i handi bus ;O) 10.Bager (tar forhåbentlig undertegnede med i bussen;O) 11. Jeppee tar vvs med som official 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form (tar vel både Dots og "dyret" med ;O) 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg har betalt 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann 35. Rasmus H. 36. Morgan 37. Yamahapucher har betalt 38. Kristoffer Kjøller

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #41 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob 2.Jan Cross 3.Moffe Senior 4.Moffe Junior ? 5.Esben (vi fikser transport) 6.Johnny har betalt 7.Lasse 8.Mads formand (må lige få greven og fesenben ind i handi bussen ;O) 9.Kent ( er allerede i handi bus ;O) 10.Bager (tar forhåbentlig undertegnede med i bussen;O) 11. Jeppee tar vvs med som official 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss 14. Søren Sandgaard 15 gaffa i "fed" form (tar vel både Dots og "dyret" med ;O) 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen 22 = Anna Warncke lækker stej 23. Ole Vandel har betalt 24. Bobby Hess, tenere gut (via. min email...) --> ANDRE TENERE FOLK DER LYSTER?! 25. Søren Nissen (via. Jakob Heilmann) 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg har betalt 28. Erik Blæsbjerg 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann 35. Rasmus H. 36. Morgan 37. Yamahapucher har betalt 38. Kristoffer Kjøller

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #42 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Så har når 36 M organ også indbetalt ;O)) Få gerne sving i netbankerne, jeg skal betale 10.000,-snart for sporet i Sverige. Vi havde bestyrelses møde igår, og det er et DM:[:[:[, så hvis du vil tælles med, skal du logge ind, tilmelde og betale som skrevet ovenstående. Der bliver mulighed for næsten 4timers køre tid, så mere end det dobbelte af mange andre spor. bare kom frisk. Lasse ps. send lige det her viderer til dem du ved ikke tjekker tråden på DORMCK.Dk så ofte (DMU og Tenerré etc.;O)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #43 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
ups. sory Morgan, ved ski ikk lige hvordan jeg retter til i teksten:s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #44 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jeg mangler stadig en plads i en kassedyt over til svensken. Så hvis du skal der over... og lige kan mase en lille bitte orange ting ind bag i transportdyret og kan have mig på skødet over broen.. så giver jeg selvfølgelig min del af juice til bilen og benzin til chaufføren... eller er det omvendt... who cares!!?? så smid mig en mail på esbenboell@gmail.com eller sms ring ding mig på 23952332 :[:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 1 måned siden #45 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
39. Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #46 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Sådan Ben, du har forstået at sidste dag for tilmelding og betaling, ikke betyder at jeg skal sidde og vente med spænding på om alle nu også har 300,-:) Venligst få indbetalt, så alt ikke som vanligt bliver i sidste øjeblik !!!!!:? Der er en del der skal køres i stilling og folk der skal hentes ind for at det her kan løbe/køre ? af staben, så kom lige ud af startboxen, også gerne med pladser i biler etc. <hvem tar Esben med?, han har herre gode historier frausa han kan underholde med:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #47 af boddum
Besvaret af boddum på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Boddum er også med jeg betaler i weekenden når jeg er hjemme. hvis ellers Esben tør kan han komme med mig, vi aftaler nærmere i weekenden :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #48 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Har en "måske tilmelding" siddende og klø i muse-fingeren, men jeg skal lige være sikker på, at jeg har fattet det med betaling: Det koster såvidt jeg kan se 300 kr. frem til 1.10. og 400 derefter helt frem til dagen, er det korrekt forstået? Vi ses, MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #49 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Ja Martin. Har fået lidt indbetalinger i weekenden, men mangler mail og mobil fra "Herlev Autocervice" hvem du er eller om det bare er en sponsor indbetaling:) LK@LEGS.NU GPS: til start sporet N 56 05,559´ E 013 43,148´

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 måned siden #50 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Så har vi voteret idet det er lidt småt man skal væksle for at købe en pølse deroppe, og vedtaget at: "Nu gir vi også pølser":):) Se så at få betalt:? i sidste mudlovers !!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.152 sekunder
Leveret af Kunena Forum