Skip to main content

Nyt DM Enduro lÖb i Sverige

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 måned siden #51 af boddum
Besvaret af boddum på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Ja så er jeg også på listen. Det bli`r jowt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 uger siden #52 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Herlev Autocervice (herlevautocenter) er erik blæsbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 uger siden #53 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
email: herlevau@vip.cybercity.dk tlf: 44530019 erik blæsbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 4 uger siden #54 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hey min co-pilot har meldt fra, så jeg har plads til 1-2 der vil fortælle røvere og høre på løgnhistorier hele vejen til sverige kører på ruten: Vejen-lillebæltsbro-storebæltsbro-øresundsbron-endurospor. og retur. 23375809 for nærmere aftale. Alternativ vil jeg gerne køre med en så fortæller jeg historier eller hvis i er rigtig heldige falder jeg i søvn og forstyrrer ikke meget.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 uger siden #55 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Come on det kan ikke passe at der ikke er nogen der har plads eller mangler plads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 uger siden #56 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Ro på Jeppe, alle de her gamle kendinge er jo ret sløve til det sidste, vel derfor det er forbudt med tilmelding til D/B:) RIng evt. til Kent ! Har iøvrigt fået eet afbud, fra Nr.1 på listen:( ok med eneste næsten lovlige undskyldning, han har fået en rejse til "endnu længere væk" end Sverige. Alle resten der ikk har betalt endnu, må meget gerne se at få det gørt, konto nummer længerer oppe på denne side.:) Vh Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 uger siden #57 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hej Jeppe, Jeg vil gerne køre med dig!!!! Du styrer hvornår jeg skal stå klar, jeg tror Koldingvej 446, 7100 Vejle ligger mere eller mindre lige på din vej. Jeg bliver nødt til at være tilbage i Vejle hurtigst muligt (og allersenest kl. 22.00) grundet et Trial Show i Randers' natteliv. Glæder mig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 uger siden #58 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Har fundet første co-pilot, godt med lidt seriøsitet. Der er ingen god undskyldning for ikke at komme:) måske en begravelse, syntes vel egentlig at et afbud koster det samme som start gebyr, så der ikke er 18 mand der springer fra og lasse mangler penge, på dette super initiativ......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mikael
  • Mikael
  • Posts: 94
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 uger siden #59 af Mikael
Besvaret af Mikael på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Jeg har læst tråden igennem, men kan intet finde med tidspunkter. Hvad vil stilletidspunktet være. Vi er nogle som kommer hjem fredagen før racet med 10 døgns øvelse i bagagen:! Ergo kan tidpunktet for afviklingen være en smule interessant og afgørende for min tilmelding. Army 4 lyfe...eller noget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 3 uger siden #60 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Her dormck.dk/Arrangementer/156 Ret simpelt :) se under arrangementer, det er der tillægsreglerne altid står. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 uger siden #61 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob tar til ROM istedet 2.Jan Cross 3.Moffe Senior har betalt 4.Moffe Junior ? har betalt 5.Esben har betalt 6.Johnny har betalt 7.Lasse 8.Mads formand 9.Kent 10.Bager har betalt 11. Jeppee official og tar weiss med 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss har betalt 14. Søren Sand har betalt 15 gaffa har betalt 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S har betalt 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen har betalt 22. Anna Warncke har betalt 23. Ole Vandel har betalt 24. Bobby Hess har betalt 25. Søren Nissen har betalt 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg har betalt 28. Erik Blæsbjerg har betalt 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz har betalt 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann 35. Rasmus H. har betalt 36. Morgan har betalt 37. Yamahapucher har betalt 38. Kristoffer Kjøller 39. Ben har betalt 40. Per Lund har betalt 41. Jesper Grau har betalt 42. Jan Bodum har betalt 43. Martin Bendtsen har betalt 44. Trine Andersen har betalt Få har endnu ikke batalt gør det gerne snarrest:D mangler lidt oplysninger på enkelte, mail mig også dette ASAP:) Nu er det lige om hjørnet, seya Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 uger siden #62 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
45. Peter Larsen licens 584 de sidste må gerne se atfå betalt :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 uger siden #63 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
fandt lige denne her overnatnings mulighed ! 650Skr for 2 prs i et rum med morgen mad, det var måske noget hvis man nu ikk gidder køre møj tidly:D www.booking.com/hotel/se/mollegarden-bed...stbooking_directions

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #64 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Sidste mulighed før vi hæver fra 300,- til 400,- :) pr. 1/10 For at jeg kan få bestilt ret ind tl div. må dem der har tænkt sig "bare" at dukke op på dagen, gerne lige maile på lk(a)legs.nu. så vi ikk står og mangler dims til 45prs.:s ses lige omlidt Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #65 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Med snottet løbende fra tudefjæset må jeg indtil videre erkende, at jeg ikke kan skaffe børnepasning til den 9:! Framelding herfra (med mindre der sker et mirakel!?):wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 1 uge siden #66 af Staugard
Besvaret af Staugard på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob tar til ROM istedet 2.Jan Cross 3.Moffe Senior har betalt 4.Moffe Junior ? har betalt 5.Esben har betalt 6.Johnny har betalt 7.Lasse 8.Mads formand 9.Kent 10.Bager har betalt 11. Jeppee official og tar weiss med 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss har betalt 14. Søren Sand har betalt 15 gaffa har betalt 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S har betalt 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen har betalt 22. Anna Warncke har betalt 23. Ole Vandel har betalt 24. Bobby Hess har betalt 25. Søren Nissen har betalt 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg har betalt 28. Erik Blæsbjerg har betalt 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz har betalt 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann 35. Rasmus H. har betalt 36. Morgan har betalt 37. Yamahapucher har betalt 38. Kristoffer Kjøller 39. Ben har betalt 40. Per Lund har betalt 41. Jesper Grau har betalt 42. Jan Bodum har betalt 43. Martin Bendtsen har betalt 44. Trine Andersen har betalt 45. Niels Staugaard. Som rosinen i pølseenden melder jeg mig her med under fanerne og betaler med det samme sender mail og venter på at det bliver fredag d.8/10 :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 uge siden #67 af Mini
Besvaret af Mini på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hej til alle jer offraod rødder... Jeg vil gerne en tur med til Sverige, men mangler et lift til min cykel (kawasaki KX85), mit udstyr og selvfølgelig en siddeplads til mig selv. Da DSB ikke tager min crosser med på toget :? Jeg bor forresten i Odense. Jeg betaler selvfølgelig noget til broer og benzin. Jeg har ikke tilmeldt mig endnu, da jeg skal have et lift på plads inden. Kontakt mig gerne på min mobil. Venlig hilsen Mini, tlf. 29 27 10 96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 dage siden #68 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Er der nogen der overnatter fra lørdag til søndag og drikker øller, eller kører man hjem. Jeg er kommer fredag til øller og hygge. Overnatter man ved sporet eller hvad og er det mørkt i sverige er bjørnene store, spiser de ktm´er, vinder jeg off-road klassen, der er så meget og så få svar...... :|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mini
  • Mini
  • Posts: 33
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 dage siden #69 af Mini
Besvaret af Mini på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
1.Jacob tar til ROM istedet 2.Jan Cross 3.Moffe Senior har betalt 4.Moffe Junior ? har betalt 5.Esben har betalt 6.Johnny har betalt 7.Lasse 8.Mads formand 9.Kent 10.Bager har betalt 11. Jeppee official og tar weiss med 12. Mikael Engmark Helligsø 13. Peter Weiss har betalt 14. Søren Sand har betalt 15 gaffa har betalt 16. Dorte Roadkill dame/offrod 17. Pia Petersen 18. René Danielsen 19. Henrik S har betalt 20. Robin Parry 21. Thomas Ejlersen har betalt 22. Anna Warncke har betalt 23. Ole Vandel har betalt 24. Bobby Hess har betalt 25. Søren Nissen har betalt 26. Michael Huskyboy 125 (via. Jakob Heilmann) 27. Ryan Blæsbjerg har betalt 28. Erik Blæsbjerg har betalt 29. Curt Andersen 30. Mikkel Schjøtz har betalt 31. Jan Olsen 32. Lars Christoffersen 33. J.Heilmann 34. L.Heilmann 35. Rasmus H. har betalt 36. Morgan har betalt 37. Yamahapucher har betalt 38. Kristoffer Kjøller 39. Ben har betalt 40. Per Lund har betalt 41. Jesper Grau har betalt 42. Jan Bodum har betalt 43. Martin Bendtsen har betalt 44. Trine Andersen har betalt 45. Niels Staugaard. 46. Mini (Camilla Bendix Petersen) Jeg tilmelder mig hermed som sidste person :-).... vi ses til et god ræs i Sverige... og jeg har fået et lift :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 dage siden #70 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hej. Lige et lille spørgsmål..! Skal vi have de samme klistermærker i de samme farver, med de samme numre på cyklen som vi plejer.. Eller er det ikke noget svensken bruger??? Mine klistermærkenumre røg nemlig under sidste vask med højtryk renseren...! :wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 dage siden #71 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hej Esben. Der køres efter dansk enduro reglement:| så det skal jo overholdes:Matrix: svenskerne tager tid på kørerne og laver resultat. hvis du ikke har nummer på og din chip nægter at samarbejde kan de ikke give dig en manuel omgang og du får dermed heller ikke chancen får at tælle med i resultatet:s offer M

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 dage siden #72 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Esben: du må sku la vær at leje shot-gun hofteløs med den vand spræder :) gringo, monter dit licens nummer, så vi kan genkende dig, er det på den orange dynge kan du vel finde den bredeste sorte spedymarker, og grifle lidt !!, ska du køre elite, må du ta hondaen for at få rigtig bund(farve) 46.AKA Mini AKA Camilla: (djævlens som i to ævler løs;O)) fedt at både høre fra dig og se dig på tilmeldingen. og der er stadig flere pladser :[ ps. go klasse at tilmelde sig i, nu er der 75% chance for pokal (hmm hvem finder drag-quenen frem og blir nr. 5 i dame klassen) 11. Japeeeeee ! Camping muligt på pladsen ved Enduro-sporets start, i skal blot fikse slæderne ned langs grusvejen, deroptil før kl 0800. og minere området på pladsen, så kun cykler tidstager indtjekning og bagerens kasse kommer derind :Matrix: 5 stk regner med at luske lidt rundt på Helsingborg banen fredag og så tjekke ind i nærheden af sporet fredag sent. for få svar ? ellers lk@legs.nu/23903390 los gringos des cominicuidas annerledes:s (eller hür Dots)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 dage siden #73 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
16. Dorte Roadkill dame/offrod Kører nr 16 ændres til Johnny offroadklasse, betaler på dagen og kører med Gaffen til Sveriges land. Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 4 dage siden #74 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
JEPPE Jeg kommer fredag og får en pilsner, pølser og fortæller løgn historier.. Vi ska bar sørge for a være færdig, og indendøre, inden det blir mørkt.. Har hørt a bjørnene æder alt der er mindre end en høj og lang TRANSIT:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 17 timer siden #75 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Tak for en super fed dag på det fedeste spor LÆNGE! Ville ønske vi bare kunnet have blevet ved hele dagen, var træt...meget træt... men det gode humør og fed fed ræs giver jo ekstra kræfter! Jeg ligger billeder ind af vinderne ASAP. TAKTAKTAKTAKTAKTAKTAK! Nå ja og så glæder jeg mig da selv til at se nogle af de billeder de seje fotografer som med livet som indsat bevægede sig ud i skoven!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 16 timer siden #76 af EsbenXR650R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 16 timer siden #77 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Kæmpe tak til Lasse Kunstigben for at tage initiativ, holde ud og gennemføre dette arrangement. Den her type Enduro minder mig om gode "gamle" dage, Grand National, Wild West og mine fantastiske freeride ferier i Rumænien og Spanien. Max livskvalitet og 100 % smiles for miles. Idag fik jeg atter bekræftet, hvorfor jeg startede med Enduro. Så tusind tak for at finde stedet, organisere det hele og give os alle en suveræn oplevelse og et rigtigt Endurospor at konkurrere på. Jeg håber meget at det her kan blive en klassiker i DM serien, ikke mindst for at imødekomme Sjællandindianerne, så de ikke altid skal køre så langt og krydse broen. Jeg skal snarest muligt få noget af mit GoPro Helmet Cam optagelser lagt på nettet... Stay Tuned :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 15 timer siden #78 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Tak Lasse, for adskillige blå mærker i håndflade størrelser, en forstuvet ankel og et bulet forrør.. Det var en fantastisk dag ! tak tak tak.. Og tak for god stemning til alle !! I øvrigt flot Camo tema, Lasse ;o) Mange hilsner Trine

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 15 timer siden #79 af pony-johnny
Besvaret af pony-johnny på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
hej lasse. kanon sti du havde fundet øst for københavn:) Kan godt mærke i kroppen det ikk var mudder RÆS. Så mange Mudder hilsner her fra :Matrix: Tak for liftet Gaffa.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 14 timer siden #80 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
super weekend med masser af hygge rundt om bålet fredag aften / nat gennemgående god stemning lørdag super spor håber du tør gøre det igen Lasse og ikke mindst vil tak til greven for god pace og race tak til johnny for hyggeligt selskab i kassebilen Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 12 timer siden #81 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Super hyggeligt - så mangler der bare en cykel :) Jeg har smidt lige billeder i galleriet, men det ser ud til at hjemmesiden har røget hash og roder med billederne så det ligner noget fra spejlsalen i tivoli. De kan også findes her: bit.ly/9NcEG9

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • boddum
  • boddum
  • Posts: 45
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 1 time siden #82 af boddum
Besvaret af boddum på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Tak for en fantastisk dag alt var i orden selv vejret. en lille malurt vil jeg dog nævne her så det forhåbentlig ikke sker for andre. Min samkørsel med en af klubbens medlemmer blev aflyst af medlemmet selv få timer før afgang da han/hun fandt en anden løsning.DET GØR MAN BARE IKKE.for det er fandme umulig at finde en erstatning på så kort sigt.Så er det sagt tusind tak for en dejlig dag hilsen Jan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 52 minutter siden #83 af
Besvaret af på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Hold kæft en fed weekend.. MEN LIGE EN BØVS.. Vi gik desværre glip a bål hygge fordi at der ikk var mødt nogen op ved 7 tiden fredag aften og ingen arrangøre magted a tage deres tlf for at bekræfte a vi var det rigtige sted og derfor valgte at overnatte ved søen????????????? Men bøvs til side.. SUPER FEDT LØB.. RIGTIG ENDURO..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jeppee
  • jeppee
  • Posts: 88
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #84 af jeppee
Besvaret af jeppee på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Syntes det var fedt, jeg nåede enda at få nye co-piloter et par gange i løbet af ugen op til. Godt smaen og de gode forbindelser er opfundet. Tak til Hare killer i camo lasse JeppeG ktm 625 er fee

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #85 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Kanonfedt arrangement, Fedt, som Jan nævner det, med noget "rigtig enduro" med enkeltstart. Superfedt spor, med med lidt af hvert Synd at der var lidt knas med resultaterne, håber de rigtige kommer her på siden snart

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #86 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
OK godt så ! Jeg må desværre meddele alle DMUér EMUér crosser, tape-fetecister, oktan prinser og princesser, dyrenes beskyttelse og div. forhandlerer af cowboy-boot´s at: Trods div. "små felere" så som manglende lader til en svensk (eriksson) mobil, anti kontrol med transponder-guppen, folks manglende orinteringssans i forhold til min ege-træ´s vejvisning (de har stadig ingen addresse peter;O) så har jeg IKKE tænkt mig at indløse licens til line/skvær-dans de næste mange mange år. SÅ hurra for enkel-start og for de at vi fik 53 til start i lørdags. Simpelthen mageløst at det lykkedes, og det er allerede aftalt med Svensken for næste næste og næste år, så uanset hvad bestyrelsen nu siger, så laver jeg det bare igen:) også om vi så skal ha pølserne med selv (for de var da noget fesne), men de var der og de var gratis, så dem kan i jo ikk rigtig tillade jer at brokke over, for så skal i selv stå for frokosten næste gang:[ pokaler - resultater, ta det nu med et gran gran, det var for dem der gav den gas deroppe, alle tider kommer her, og DM stillingen får licenspucher styr på, så husk at gå til den i Brande, og at vi nu skal til at køre en del på sjælland også:D Så længe vi ruller kan vi styre Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #87 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Vi skal ha en "Synes godt om" knap herinde... Så skulle den trykkes helt i bund non-stop under temaet Hessleholm Enduro. Jeg har klippet en video sammen fra den forgangne weekend, hvor Hessleholm også indgår. Den ligger på forsiden af min hjemmeside... peterweiss.dk/ Vi ses mudderfamilie!! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #88 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Sikke noget pjat med de der pølser, jeg hørte kun godt om initiativet. Brun pølse i hotdog'en, ketchup, Johnnys sennep og fortygget agurkesalat, hvad mere kan man ønske sig efter 4 superfede timer i en svensk skov :):):), det skulle da lige være 1 time på ryggen :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #89 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Så er licenspusheren tilbage fra rejse, og sammen med Lasse laver jeg den korrigerede og korrekte resultatliste, og opdaterer det samlede resultat for alle løbene indtil nu. Det sendes rundt til alle der har DMCU licens via DORMCK + DMU via Lars Christoffersen. Håber alle bærer over med lidt resultatbøvl her første gang vi prøver det svenske system. Det fede spor og den dejlige dag kan det jo ikke ødelægge :) I'll be back..... Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #90 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Nyt DM Enduro lÖb i Sverige
Der er sendt korrigeret resultat fra Hässleholm SAMT samlet resultat so far rundt til alle med DMCU endurolicens. Mads: Kan du få det knoklet ind på hjemmesiden:) Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.800 sekunder
Leveret af Kunena Forum